Mitä siellä on nykyään?
Olipa kerran laskettelurinne.
19
636
Vastaukset
- kultainen 80s
hyvän kokosta tukkimehtää alkaa olemaan.kenen lie,sitä en tiiä
- voe, voe
voe voe sitäkin aikaa.
Siis olihan selvää ettei sinne riitä laskijoita, muuta kuin sen verran jotta alkeet kävivät oppimassa, sitten oikeisiin rinteisiin, ei ole väestöpohjaa.
Sama kuin noissa pökköpallohalleissa joita on nyt kahdessa naapurissa ja Salmessa myös, ei riitä väestöpohja, nutkin on halli todella vajaalla käytöllä, kaupungeissa on käytössä yötä-päivää.
Mutta eikös rinne kuitenkin toiminut omillaan, vai toimiko, en muista koska olin silloin muualla.- moni muukin nurin.
nurin meni,kulut isommat kuin tulot.
- vai mite se ol
Mie vähän muistelen ,että sen sen ympärillä loppuaikoina kävi samantapainen kähinä kuin nyt tuon jäähallin.
- Hiihto-ope
Osaisiko joku kertoa entisen laskettelurinteen sijaintia tarkemmin? Haluaisin käydä katselemassa sen raunioita/jäänteitä. Harrastuksena siis hylättyjä paikkoja eritoten laskettelukeslkuksia kuvailen. Tuli käytyä siellä joskus junnuna 30vuotta sitten laskemassa ja nyt hiihdonopettajana toimin joten jotain hyvää jäänyt paikasta mieleen. Sen verran muistan että haapajärveltä päin tullessa käännyttiin oikealle jyrkähköön mäkeen, mutta mites siitä etiäpäin? Kiitokset jo etukäteen.
- mennäänbussilla
Leppiksen velkoja kuitattiin kaupungin varoista ainakin silloista 150 000 markkaa.??
???- mundimalek
Niin Esko Leppäharjun velkakupruja ne oli.
- maksumieheksi
voi voi niitä.
- Paukkuarpa
Mitenkäs hissit, ravintola ja suksivuokraamotilat??
- Hiihto-ope
Niin siitä sijainnista tarkempaa infoa kaipailisin....
- infotaansitten
tuollaisen hiihto-open voisi ohjata vaikka meidän kuuluisalle lentokentälle.
sieltä saa nopeimmat kyydit vaikkapa helsinkiin.
Tuskin tuo hiihto-ope tietää onko alla sukset vai lentokone. - Hiihto-ope
Kiitokset erittäin informatiivisesta vastauksesta.
- enluottaisituollaiseen
Olit siis hiihto-opena etkä muista suuntaakaan.
- Hiihto-ope
Kävin junnuna jne....jos vaikka lukisit vähän tarkemmin.
- Ohiajanuy
Hiihto-opelle tiedoksi ettei sitä pikku pulkkamäkeä enään erota edes kun siellä kasvaa tuuheaa kuusimetsää.
- Hiihto-ope
Näin vähän arvelinkin🤔 lähinnä olisi tosiaan kiinnostanut valokuvata sinne ehkä jääneitä rakennuksia hissirakenteita jne. Vaikeaa on näköjään täällä saada vastausta...
- yritysalaisuuksia
Ei toisen omaisuutta saa kuvata ilman omistajan lupaa.
- Hiihto-ope
Perustuen mihin lakiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979