Sain hyvän idean ostaa Dragunovin mutta siinä ei ole tähtäintä?!

Merkattu piste

12

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abdullahi6666

Tohon ei saa kaupasta mitään tähtäintä, kun siinä ei ole kiskoa, eikä sivukiilaa, mutta osta siihen rumpulipas, niin sit se on LMG.

• Sitä vaan että...

Eieieieieieieieiekeieiekeieieieieieieieieieieieieieieieieikinä

• abdullahi6666
        Sitä vaan että... kirjoitti:

Eieieieieieieieiekeieiekeieieieieieieieieieieieieieieieieikinä

Ja miksiköhän ei?

• No tarvit tähtäinkiskon ja jos sen oikeen venäläise kiikari haluut se maksaa jonkun 134€

• paavolipponensanoopöö10m

Mitä jos vain katsot milgearin valikoimaa, uskon että sieltä löydät, ei kaikkea tarvi kysyä :D... Tosin en oo sitä vastaan kyky vaa, kiva vastailla

• Marked One

Tuohon ei tosiaan ilman muokkausta saa aitoa SVD:n tähtäintä (joka siis tunnetaan nimellä POSP). Periaatteessahan reiät tekemällä runkoon saa kiinni sivukiilan, johon sitten saisi kiinni tuon tähtäimen, mutta tähtäimen saamiseksi suoraan voi vaatia jonkin verran mittailua.

Parhaiten tuon siis saisi kummiskin kevyeksi tulitukiaseeksi ( kuten abdullahi6666 jo mainitsikin), hommaamalla rumpulippaan. Tämä on kuitenkin melko kallis, joten jos tarvitset kompaktia lipaskapasiteettia, osta kaksi lyhyttä lipasta ja teippaa ne sinisellä sähköteipillä yhteen.

Kuitenkin, optiikkaan liittyen:

Kisko: http://muovisotilas.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=1399&category_id=86&keyword=kisko&option=com_virtuemart&Itemid=107&lang=fi

Tuon toveriksi sitten tähtäin halutulla suurennoksella omien mieltymysten mukaan. Punapiste on yhtä tyhjän kanssa, koska ei suurenna, mutta jonkinlainen acog tai halpa kiikari voisi tulla kyseeseen. Kummin vain kiinnostaa. Koska (hyvin omituisesti) aseessa on AKSUn takatähtäin (dafuq?), täytyy tähtäinosa ruuvata irti, jotta kisko passaa aseeseen. Hyvä homma, jos tähtäin on ruuveilla kiinni. Huono, jos niitattu, tässä tapauksessa pitää ostaa vaihtelua varten toinen kansi, tai repiä tähtäinosa irti ja keplotella se sitten patentilla myöhemmin kiinni, jos rautoja tarvitsee.

Tuosta POSPista sen verran, että noita kopioita ei kannata mennä ostelemaan, aidon saa Virosta samaan hintaan.

• ilmakol

Yks kaveri laitto ilmakon tähtäimen ja iha hyvi se toimi.

• abdullahi6666

Aina se on se kuuluisa "yks kaveri", joka teki sitä ja tätä.

• jekkuli123345

tähtäimen saat dragunoviin pcb airsoft.comista ja se maksaa 146 euroo =).

• Abdullahi6666

Tossa aseessa ei edelleenkään oo sitä sivukiilaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe