Elikkä ajattelin ostaa Dragunovin.
Linkki: http://www.airsoftnet.fi/kauppa?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=855&category_id=95
Elikkäs ajattelin ostaa ton. Mulle muuten linkattiin toi yhessä mun kysymyksessä, KIITOS HÄNELLE.
Mistä saan tohon tähtäimen?
Haluisin jonkun halvan mutta hyvän, Tää kuulostaa tosi jonnelta mut tykkään esim. Far Cry 3 Drakunovin ja Codien dragunovin tähtäimestä.
Sain hyvän idean ostaa Dragunovin mutta siinä ei ole tähtäintä?!
12
231
Vastaukset
- abdullahi6666
Tohon ei saa kaupasta mitään tähtäintä, kun siinä ei ole kiskoa, eikä sivukiilaa, mutta osta siihen rumpulipas, niin sit se on LMG.
- Sitä vaan että...
Eieieieieieieieiekeieiekeieieieieieieieieieieieieieieieieikinä
- abdullahi6666
Sitä vaan että... kirjoitti:
Eieieieieieieieiekeieiekeieieieieieieieieieieieieieieieieikinä
Ja miksiköhän ei?
No tarvit tähtäinkiskon ja jos sen oikeen venäläise kiikari haluut se maksaa jonkun 134€
- paavolipponensanoopöö10m
Mitä jos vain katsot milgearin valikoimaa, uskon että sieltä löydät, ei kaikkea tarvi kysyä :D... Tosin en oo sitä vastaan kyky vaa, kiva vastailla
- jos on rahhaa
http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/PCB/Products/16824
Tuossa semmonen olis . - Marked One
Tuohon ei tosiaan ilman muokkausta saa aitoa SVD:n tähtäintä (joka siis tunnetaan nimellä POSP). Periaatteessahan reiät tekemällä runkoon saa kiinni sivukiilan, johon sitten saisi kiinni tuon tähtäimen, mutta tähtäimen saamiseksi suoraan voi vaatia jonkin verran mittailua.
Parhaiten tuon siis saisi kummiskin kevyeksi tulitukiaseeksi ( kuten abdullahi6666 jo mainitsikin), hommaamalla rumpulippaan. Tämä on kuitenkin melko kallis, joten jos tarvitset kompaktia lipaskapasiteettia, osta kaksi lyhyttä lipasta ja teippaa ne sinisellä sähköteipillä yhteen.
Kuitenkin, optiikkaan liittyen:
Kisko: http://muovisotilas.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=1399&category_id=86&keyword=kisko&option=com_virtuemart&Itemid=107&lang=fi
Tuon toveriksi sitten tähtäin halutulla suurennoksella omien mieltymysten mukaan. Punapiste on yhtä tyhjän kanssa, koska ei suurenna, mutta jonkinlainen acog tai halpa kiikari voisi tulla kyseeseen. Kummin vain kiinnostaa. Koska (hyvin omituisesti) aseessa on AKSUn takatähtäin (dafuq?), täytyy tähtäinosa ruuvata irti, jotta kisko passaa aseeseen. Hyvä homma, jos tähtäin on ruuveilla kiinni. Huono, jos niitattu, tässä tapauksessa pitää ostaa vaihtelua varten toinen kansi, tai repiä tähtäinosa irti ja keplotella se sitten patentilla myöhemmin kiinni, jos rautoja tarvitsee.
Tuosta POSPista sen verran, että noita kopioita ei kannata mennä ostelemaan, aidon saa Virosta samaan hintaan. http://www.evike.com/product_info.php?products_id=31518
Tuo on kans yksi yleinen SVD Kiikari tähtäin.- ilmakol
Yks kaveri laitto ilmakon tähtäimen ja iha hyvi se toimi.
- abdullahi6666
Aina se on se kuuluisa "yks kaveri", joka teki sitä ja tätä.
- jekkuli123345
tähtäimen saat dragunoviin pcb airsoft.comista ja se maksaa 146 euroo =).
- Abdullahi6666
Tossa aseessa ei edelleenkään oo sitä sivukiilaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959