Uusi sukupolvi tekee tuloaan. Mikä on mielestäsi paras pelilaite? Miksi? Odotatko jonkin laitteen julkaisua?
Pelilaitesota 2013
95
445
Vastaukset
- perkules!
Taidat rakastaa sotimista PS -alueella? Surkea juttu kun ei ole muuta tekemistä elämässään...
- saakutirallas
PS4:sta odottelen mutta ehkä se julkaistaan aikaisintaan 2014 ja hinta on varmasti aluksi niin kallis että tuskinpa ensimmäisten joukossa sitä hankin.
Sitä odotellessa jatkan PS3:n käyttöä, esim. jos GTA 5 julkaistaan tänä vuonna, se varmaan jaksaa viihdyttää pitkään.
- jiikoouu
Xbox 360 on paras. Siinä on hyvät graffat ja onlinessa ei oo mitään kimittäviä pentuja.
- boxittaja2
Mun mielestä xbox on kansssa paras. Ohjain parempi kuin ps2 konsolissani. Usein näkee että ps3 omistajat haukkuu xbox 360 ohjainta liian isoksi. Mielestäni tämä johtuu siitä ettei heillä ole tarpeeksi kokemusta xbox 360 ohjaimesta. Ennen pelasin ps2 konsolilla ja kun sain xboxin niin ohjain tuntui aluksi aika isolta. Kun siihen totutteli muutaman päivän ja testasi sen jälkeen ps ohjainta niin ps ohjain tuntui todella lelulta.
- psforever
boxittaja2 kirjoitti:
Mun mielestä xbox on kansssa paras. Ohjain parempi kuin ps2 konsolissani. Usein näkee että ps3 omistajat haukkuu xbox 360 ohjainta liian isoksi. Mielestäni tämä johtuu siitä ettei heillä ole tarpeeksi kokemusta xbox 360 ohjaimesta. Ennen pelasin ps2 konsolilla ja kun sain xboxin niin ohjain tuntui aluksi aika isolta. Kun siihen totutteli muutaman päivän ja testasi sen jälkeen ps ohjainta niin ps ohjain tuntui todella lelulta.
Te xbox jonnet voisitte painua ommille palstoillenne jonneilemaan. Suomi24 yläpitokin tiettää että ps3 on parempi. Xbox 360 ei ole ede sanut omaa palstaa toisin kuin ps3
- Boxittaja2
psforever kirjoitti:
Te xbox jonnet voisitte painua ommille palstoillenne jonneilemaan. Suomi24 yläpitokin tiettää että ps3 on parempi. Xbox 360 ei ole ede sanut omaa palstaa toisin kuin ps3
Ite oot jonne vitun ääliö
- itkettääkö?
Boxittaja2 kirjoitti:
Ite oot jonne vitun ääliö
pidäppäs turpasi kiinni ja mene boksi palstalle vajakki!
- Boxittaja2
itkettääkö? kirjoitti:
pidäppäs turpasi kiinni ja mene boksi palstalle vajakki!
mee juomaan es
- itkettääkö?
Boxittaja2 kirjoitti:
mee juomaan es
Eikö vajakki osaa painua helvettiin ps3 palstalta? Oletko sä noin tyhmä ettet tajua mitään!
- Boxittaja2
itkettääkö? kirjoitti:
Eikö vajakki osaa painua helvettiin ps3 palstalta? Oletko sä noin tyhmä ettet tajua mitään!
Ei helvettiä ole. kuten ei ole joulupukkiakaan.
- Eikö ole
Boxittaja2 kirjoitti:
Ei helvettiä ole. kuten ei ole joulupukkiakaan.
Jaa ei vai, kukahan ne Jouluna sitten muka lahjat tuo jos ei Joolupukki?
Kuule ihan korvatunturilla asuu ja joka joulu kerrostalon savupiipusta tunkee jotain reittiä pitkin munkin kämpään ja raahaa lahjoja, tonttujakin pomppii tuossa parvekkeella aina.
- äippp2
Enne joulua kävin peliliikkeestä ostamassa konsolin. Kysyin myyjältä mikä on paras ja se sano että ps3. Se oli sentään alan ammattilainen.
- väärä palsta!
-1 ketjulle ja sen luojalle, oleppa hyvä...
- Welps
Jeeeeesuuuuus...
Onks vuosi -2010 tai jotain kun vielä vertailette/soditte? - crafting
minun mielestäni paras on xbox koska sillä on minecraft, onko viiu hyvä?
- crafting
niin ja sit siin on iv parempi
- crafting
crafting kirjoitti:
niin ja sit siin on iv parempi
niin ja halot löytyy
- crafting
crafting kirjoitti:
niin ja halot löytyy
pskolmosella olis tosin kiltsone
- niklas35
crafting kirjoitti:
pskolmosella olis tosin kiltsone
Ei se kilzone oo ees kauheen hyvä kun vertaa ykkös osaan. Batlefield on paljon parempi.
- crafting
niklas35 kirjoitti:
Ei se kilzone oo ees kauheen hyvä kun vertaa ykkös osaan. Batlefield on paljon parempi.
Cod on kylläkin paljon parempi kuin päfä. Siihen saa niitä avustuksiakin helpommin.
- Gozec
Im Gozec, 6 years old PS3 player. My mom told me that when i get older, i can have XBOX console.
I have dreamed about XBOX from the moment i touched PS3.
Happy gaming to all :)- 4680
Hi Gozec. Happy gaming to you.
- Leikkiä
Johan nimikin kertoo kaiken PlayStation = LeikkiAsema ;)
- ;9 >---
lbb is best
- sanonpavaan
Xbox 360 ohjaimen malliset ohjaimet ovat parhaita.
- konsolit on arsesta
Paras laite pelaamiseen on PC. Hakkaa monipuolisuudellaan konsolit 6-0. Laitteisto on tehokkaampaa ja päivitettävissä milloin tahtoo, juuri siten kuin tahtoo. Lisäksi sillä voi tehdä paljon muutakin, kuin pelata. Jonkunlainen PC tai sen korvike kotona on oltava kuitenkin, joten miksei sitten samantien hommaa kunnon PC:tä ja tee sillä kaikkea?
- norppa
äkkiä menee pc:n päivittämiseesn konsolin hinta. itellä tietokone mutta aivan muussa kuin peli käytössä
- konsolit on arsesta
norppa kirjoitti:
äkkiä menee pc:n päivittämiseesn konsolin hinta. itellä tietokone mutta aivan muussa kuin peli käytössä
Paljonko maksaa konsoli sen lisukkeet telkkari tietokone tai jokin muu laite, jolla voi hoitaa pankkiasiat, sähköpostit, facebookit, skypet, youtubet ja netissä surffauksen ym? PC:llä voit tehdä tuon kaiken ja halutessasi paljon enemmän.
Tietokoneen päivityksen voit hoitaa silloin kun haluat, sillä hinnalla kuin haluat. Ei tarvitse joka vuosi päivittää, eikä siihen kulu suuria summia. Keskiverto peli-PC jaksaa pyörittää pelejä paremmilla asetuksilla kuin mikään tämänhetkinen konsoli. - norppa
konsolit on arsesta kirjoitti:
Paljonko maksaa konsoli sen lisukkeet telkkari tietokone tai jokin muu laite, jolla voi hoitaa pankkiasiat, sähköpostit, facebookit, skypet, youtubet ja netissä surffauksen ym? PC:llä voit tehdä tuon kaiken ja halutessasi paljon enemmän.
Tietokoneen päivityksen voit hoitaa silloin kun haluat, sillä hinnalla kuin haluat. Ei tarvitse joka vuosi päivittää, eikä siihen kulu suuria summia. Keskiverto peli-PC jaksaa pyörittää pelejä paremmilla asetuksilla kuin mikään tämänhetkinen konsoli.paljonko maksaa pc joka pyörittää uutuuspelejä hyvin sen lisukkeet näyttö?
- 62GB RAM
norppa kirjoitti:
paljonko maksaa pc joka pyörittää uutuuspelejä hyvin sen lisukkeet näyttö?
Juu tottahan se on, että mikään ei vedä vertoja tietokoneen teholle. Suosittelen.
Jokasellahan on kotona jo varmasti kone, joten siihen kun ostat itse uudes osat (näytönohjain, ram yms) ja itse asennat ne niin lopullinen hinta ei ole edes niin paljoa. Tai ei nyt missään tuhansissa liikuta. PC:n pelitkin ovat yleensä halvempia.
Etenkin konsoli CoD-pelaajat eivät tiedäkään mitä menettävät, jos eivät ole kokeilleet codia PC:llä ;)
Liikkumisesta (movementista) ja pelattavuudesta tulee satakertaa tehokkaampaa. Pelaaminen on myös monipuolisempaa (modit, promod).
Toki konsolit ovat hyviä etenkin lapsiperheille, joten kukin tavallaan ;) - weg09432jgrmbio3rji3
62GB RAM kirjoitti:
Juu tottahan se on, että mikään ei vedä vertoja tietokoneen teholle. Suosittelen.
Jokasellahan on kotona jo varmasti kone, joten siihen kun ostat itse uudes osat (näytönohjain, ram yms) ja itse asennat ne niin lopullinen hinta ei ole edes niin paljoa. Tai ei nyt missään tuhansissa liikuta. PC:n pelitkin ovat yleensä halvempia.
Etenkin konsoli CoD-pelaajat eivät tiedäkään mitä menettävät, jos eivät ole kokeilleet codia PC:llä ;)
Liikkumisesta (movementista) ja pelattavuudesta tulee satakertaa tehokkaampaa. Pelaaminen on myös monipuolisempaa (modit, promod).
Toki konsolit ovat hyviä etenkin lapsiperheille, joten kukin tavallaan ;)tietokoneena on läppäri, sitä ei niin vain päivitelläkään mutta ajaa asiansa kaikessa muussa paitsi pelaamisessa johon käytän PS3:sta.
PS3 toimii myös Blu-Ray elokuvatoistimena, läppärissäni ei ole BD asemaa ja tietenkin läppärin pieni näyttö ei ole mukava DVD elokuvienkaan katseluun.
PS3:ssa on nettiselain, periaatteessa esim. verkkopankkiasiointikin pitäisi sillä onnistua, tosin Danskebankin verkkopankki ei toimi, S-pankkia en ole vielä kokeillut mutta se saattaa jopa toimiakin.
Pelikonsoliin ei välttämättä tarvitse mitään lisukkeita vaan paketissa mukana olevilla osilla pääsee jo pelaamaan, ohjainkin on kunnollinen.
PC:n näppäimistöllä tai hiirellä / ohjauspädillä ei ole mukava pelata, PC:n joutuu ostamaan kunnollisen peliohjaimen ja se tietysti maksaa. - 62 GB RAM
weg09432jgrmbio3rji3 kirjoitti:
tietokoneena on läppäri, sitä ei niin vain päivitelläkään mutta ajaa asiansa kaikessa muussa paitsi pelaamisessa johon käytän PS3:sta.
PS3 toimii myös Blu-Ray elokuvatoistimena, läppärissäni ei ole BD asemaa ja tietenkin läppärin pieni näyttö ei ole mukava DVD elokuvienkaan katseluun.
PS3:ssa on nettiselain, periaatteessa esim. verkkopankkiasiointikin pitäisi sillä onnistua, tosin Danskebankin verkkopankki ei toimi, S-pankkia en ole vielä kokeillut mutta se saattaa jopa toimiakin.
Pelikonsoliin ei välttämättä tarvitse mitään lisukkeita vaan paketissa mukana olevilla osilla pääsee jo pelaamaan, ohjainkin on kunnollinen.
PC:n näppäimistöllä tai hiirellä / ohjauspädillä ei ole mukava pelata, PC:n joutuu ostamaan kunnollisen peliohjaimen ja se tietysti maksaa.Peliohjaimella tarkoitat siis hiirtä? oO
Eihän kukaan PC:llä pelaa semmosilla "tattiohjaimilla".
Itse pelaan ihan perus PC:n mukana tulleella hiirellä ja näppiksellä ja hyvin pelittää. Loppujen lopuksi eivät ne sitä taitoa tuo. Toki kaikki hienot lisä näppäimet ja hienot DPI muuntimet auttavat mutta eivät ole välttämättömiä. Itse ainakin ja moni tiimikaverikin pelaa ihan claanimatsejakin perushiirillä.'
Nojoo jos sulla on läppäri niin turha toivo sitten. Tosin läppäriä en suosittele muutenkaan ostamaan, edes kotikäyttöön. Oikeastaan vaan jos matkustelee ja tarvii töissä ja opiskeluissa. :) - Mulla näin
norppa kirjoitti:
paljonko maksaa pc joka pyörittää uutuuspelejä hyvin sen lisukkeet näyttö?
Jos ite osaa koota niin 600€ olis aika passeli hinta.
Itsellä juurikin tuon hintainen laitos käytössä. PC on kiinni telkkarissa, mutta niin on kaksi konsoliakin eli sitä ei voi oikeen laskea tuohon mukaan. Hiiri näppis 20€ ja sitten peliohjain 45€ (vaihtoehtoisesti adapteri, jolla voi käyttää langatonta xbox/ps3 -ohjainta 13€). Kai tuolla koneella voisi nettaillakin, mutta kyllä se ensisijaisesti on pelikäytössä.
Itsellä on siis tuon vuoden vanhan pc:n lisäksi xbox360 ja ps2. PC pyörittää siis kaikkia uutuuspelejä ja pelitkin ovat jopa kymmeniä euroja halvempia. Miinusta tosiaan siiitä, että sitä konetta pitäisi aina elvyttää ettei jää ajastaan jälkeen, pari päivityskertaa saa konsolin hinnalla, ei enempää ja konsoli voi tosiaan olla käytössä vuosikausia sellaisenaan. - Hehheh
62 GB RAM kirjoitti:
Peliohjaimella tarkoitat siis hiirtä? oO
Eihän kukaan PC:llä pelaa semmosilla "tattiohjaimilla".
Itse pelaan ihan perus PC:n mukana tulleella hiirellä ja näppiksellä ja hyvin pelittää. Loppujen lopuksi eivät ne sitä taitoa tuo. Toki kaikki hienot lisä näppäimet ja hienot DPI muuntimet auttavat mutta eivät ole välttämättömiä. Itse ainakin ja moni tiimikaverikin pelaa ihan claanimatsejakin perushiirillä.'
Nojoo jos sulla on läppäri niin turha toivo sitten. Tosin läppäriä en suosittele muutenkaan ostamaan, edes kotikäyttöön. Oikeastaan vaan jos matkustelee ja tarvii töissä ja opiskeluissa. :)Mä pelaan tattiohjaimella, en vain oikein tule toimeen näppiksen kanssa kun pelatessa tarttis nopeita liikkeitä. Kun joudun pitämään niitä sylissä niin näppis tippuu koko ajan lattialle. Yhden näppiksen olen jo näin tuhonnut, nyt en siis juuri muuhun kuin surffaamiseen sitä käytä. Netissä roikun kyllä ko. koneella tosi harvoin, mulla kun on näitä läppäreitä melkein joka raajalle :D (yhdestä jopa maksanut jotain)
- 62 GB RAM
Hehheh kirjoitti:
Mä pelaan tattiohjaimella, en vain oikein tule toimeen näppiksen kanssa kun pelatessa tarttis nopeita liikkeitä. Kun joudun pitämään niitä sylissä niin näppis tippuu koko ajan lattialle. Yhden näppiksen olen jo näin tuhonnut, nyt en siis juuri muuhun kuin surffaamiseen sitä käytä. Netissä roikun kyllä ko. koneella tosi harvoin, mulla kun on näitä läppäreitä melkein joka raajalle :D (yhdestä jopa maksanut jotain)
Miksi herran jestat pidät näppistä sylissä? :|
Pöytäkoneellahan se näppis on pöydällä? Ainakin pelatessa, jolloin se on vakaa. - Jaa, vai 600€
Mulla näin kirjoitti:
Jos ite osaa koota niin 600€ olis aika passeli hinta.
Itsellä juurikin tuon hintainen laitos käytössä. PC on kiinni telkkarissa, mutta niin on kaksi konsoliakin eli sitä ei voi oikeen laskea tuohon mukaan. Hiiri näppis 20€ ja sitten peliohjain 45€ (vaihtoehtoisesti adapteri, jolla voi käyttää langatonta xbox/ps3 -ohjainta 13€). Kai tuolla koneella voisi nettaillakin, mutta kyllä se ensisijaisesti on pelikäytössä.
Itsellä on siis tuon vuoden vanhan pc:n lisäksi xbox360 ja ps2. PC pyörittää siis kaikkia uutuuspelejä ja pelitkin ovat jopa kymmeniä euroja halvempia. Miinusta tosiaan siiitä, että sitä konetta pitäisi aina elvyttää ettei jää ajastaan jälkeen, pari päivityskertaa saa konsolin hinnalla, ei enempää ja konsoli voi tosiaan olla käytössä vuosikausia sellaisenaan.No eipä jää paljoa tietokoneen osiin jos 600€ on raja, perus semi hyvä näyttis maksaa jo sen 300€
- sanompavaan
Minulla oli vielä pari vuotta sitten käytössä peli-pc. Hommasin konsolin koska kyllästyin päivittämään konettani.
- fpspro
xbox 360 on paras. siinä on paremmat pelit kuin ps3sessa. myös online on parempi. minulla on myös ps3. siihen ostin xbox tyylisen ohjaimen koska alkuperäinen oli huono
- PC #1
PS3:lla on mielestäni enemmän kyllä yksinoikeus pelejä xboxiin verrattuna, toki se on aika henk.koht mielipide mistä tykkää. Boksilta eka tulee mieleen halo, tosin sen saa PC:lle.
Juu kai siinä on vähän parempi online, kun siitä maksetaan.
Jos ei ohjain sovi käteesi, vaan sinun on vaikea tottua siihen kun olet hieman hidas oppimaan niin oma on menetyksesi. Itse pystyn pelaamaan ihan hyvin kulmikkailla vanhoilla Nintendo ohjaimilla, enkä valita. - gtaivjonne
PC #1 kirjoitti:
PS3:lla on mielestäni enemmän kyllä yksinoikeus pelejä xboxiin verrattuna, toki se on aika henk.koht mielipide mistä tykkää. Boksilta eka tulee mieleen halo, tosin sen saa PC:lle.
Jos ei ohjain sovi käteesi, vaan sinun on vaikea tottua siihen kun olet hieman hidas oppimaan niin oma on menetyksesi. Itse pystyn pelaamaan ihan hyvin kulmikkailla vanhoilla Nintendo ohjaimilla, enkä valita.oikeesti ps3 on parempi olkaa jo vittu hiljaa kun ette tiiä mitää ja ps3selle ilmanen netti! joten turpakii!
- fpspro
PC #1 kirjoitti:
Jos ei ohjain sovi käteesi, vaan sinun on vaikea tottua siihen kun olet hieman hidas oppimaan niin oma on menetyksesi. Itse pystyn pelaamaan ihan hyvin kulmikkailla vanhoilla Nintendo ohjaimilla, enkä valita.ei ollut kyllä ps3 ohjaimen vaihdossa mikään totuttelu kysymys. tuli pelattua ps ja ps2 vuosia.
- Kerro.
fpspro kirjoitti:
ei ollut kyllä ps3 ohjaimen vaihdossa mikään totuttelu kysymys. tuli pelattua ps ja ps2 vuosia.
"minulla on myös ps3. siihen ostin xbox tyylisen ohjaimen koska alkuperäinen oli huono "
Jaa, mikäs sitten? Ei niitä ohjaimia ihan turhaankaan ostella. Jotenki se oli huono? - ole hiljaa!
"xbox 360 on paras. siinä on paremmat pelit kuin ps3sessa"
Pidä sinä jonnepaska turpasi kiinni! Mene saarnaamaan räksboks palstalle! - fpspro
Kerro. kirjoitti:
"minulla on myös ps3. siihen ostin xbox tyylisen ohjaimen koska alkuperäinen oli huono "
Jaa, mikäs sitten? Ei niitä ohjaimia ihan turhaankaan ostella. Jotenki se oli huono?se on vaan niin hempulan oloinen ja tappien sijoittelu on huonompi.
- fpspro
ole hiljaa! kirjoitti:
"xbox 360 on paras. siinä on paremmat pelit kuin ps3sessa"
Pidä sinä jonnepaska turpasi kiinni! Mene saarnaamaan räksboks palstalle!siinä on paremmat pelit piste
- kakkia2
fpspro kirjoitti:
se on vaan niin hempulan oloinen ja tappien sijoittelu on huonompi.
haista ny
- fpspro
kakkia2 kirjoitti:
haista ny
haista ite
- vajakki?
fpspro kirjoitti:
haista ite
niin eli on vaikea tottua? jätkä olisi näköjää varmaa sormi keskellä kämmentä jos saisi esim. super nintendon ohjaimen käteensä. kuka tahansa pystyy noilla pelaa paitsi sinä koska olet hidas.
ja en fanita ps3:sta, enkä boksia. kumpaakin ohjaimeen totuin minuutissa, kuten myös pelihiireen. vajukki - fpspro
vajakki? kirjoitti:
niin eli on vaikea tottua? jätkä olisi näköjää varmaa sormi keskellä kämmentä jos saisi esim. super nintendon ohjaimen käteensä. kuka tahansa pystyy noilla pelaa paitsi sinä koska olet hidas.
ja en fanita ps3:sta, enkä boksia. kumpaakin ohjaimeen totuin minuutissa, kuten myös pelihiireen. vajukkiväitinkö etten osaisi pelate ps3 ohjaimella? xbox ohjaimella on vain miellyttävämpi pelata kuin ps3 ohjaimella. onko mielestäsi sama onko esim kengät sopivat tai numeroa liian isot? kävelyhän onnistuu molemmilla. super nindendo oli ensimmäinen pelilaite jonka omistin, joten sekin ohjain on tuttu.
Itse oottelen I8 ja I9 prossujen julkaisua...
Ps4 ehkä vähän riippuu siitä saadaanko siit poksista mitää irti ja sama on 720 kans...- jotain uutta
Olen kiinnostunut nvidian tulevasta käsikonsolista
- woo
Onko wii-U hyvä
- wasd alt
se on ihan paska
- seuraava xbox
PS4 blokkaa käytetyt pelit?
Sony Computer Entertainment on hakenut patentin teknologialle jonka tarkoituksena on nujertaa käytettyjen pelien kauppa.
Patentin keskiössä oleva teknologia tekee merkinnän peliin jos tämä on ollut aiemmin käytössä toisella konsolilla tai käyttäjätilillä. Tarkistamalla tämän merkinnän konsoli voisi estää käytettyjen pelien pelaamisen.
SCE:n Amerikan pomo Jack Tretton on aiemmin vastustanut käytettyjen pelien blokkaamista, mutta tämä on hänen henkilökohtainen näkemyksensä joka ei välttämättä heijasta pääkonttorin mielipidettä.
Patentin hakeminen ei myöskään tarkoita, että sitä välttämättä sovellettaisiin käytännössä.
Lähde: http://www.gamereactor.fi/uutiset/131091/PS4 blokkaa k%E4ytetyt pelit%3F/- fpspro
toivottavasti patentti menee läpi ja sony ottaa käyttöön.
- uusi pc pelaaja
Ennemmin raiskaisin naapurin kissan, kuin ostaisin enään konsolia
- lögajngpjnblbkasjpo
ootteko tyhmiä vai vitun tyhmiä?
PS3 on parempi.
ai miksi?
no siksi että siinä on ilmanen netti, se on halvempi, siinä on parempii yksinoikeus pelejä, sillä on parempi käyttäjäkunta, sillä voi katsoa blue ray elokuvia ja en ole KERTAAKAAN kuullut että joku PS3:a käyttänyt olisi siitä valittanut.
mitä voi sanoa Xbox360:sestä?
mikä siinä on parempaa?
ainoastaan joku hemmetin liikeohjaus, ja siitäkin saa maksaa yli 100 euroa
sillä on myyntivalttina joku HALO.
hei haloo!
sellasia pelejä on PS3 tusinoittain.
PS3 on halvempi ja tehokkaampi
PISTE- räk$bok$
Samaa mieltä, jonneräksboxhomot painukoon räksbox palstalle itkemään häviötään
- fittu,jonne,faatana
räk$bok$ kirjoitti:
Samaa mieltä, jonneräksboxhomot painukoon räksbox palstalle itkemään häviötään
Tasokasta keskustelua ja todella järkeviä ajatuksia. Tätä samaa jauhantaa keskustelusta toiseen, sitten joku nero sotkee vielä PC:t sekaan, niin avot! Hieno ihmistuntemus, mahtava sanavarasto..... "Jonne", "vittu" ja "homo" kun sisältyy samaan lauseeseen niin hyvä tulee. Mielipiteensä voi ilmaista asiallisesti, mutta muiden ei tarvitse olla samaa mieltä, edes mieliksi.
- nimimerkki on pakoll
fittu,jonne,faatana kirjoitti:
Tasokasta keskustelua ja todella järkeviä ajatuksia. Tätä samaa jauhantaa keskustelusta toiseen, sitten joku nero sotkee vielä PC:t sekaan, niin avot! Hieno ihmistuntemus, mahtava sanavarasto..... "Jonne", "vittu" ja "homo" kun sisältyy samaan lauseeseen niin hyvä tulee. Mielipiteensä voi ilmaista asiallisesti, mutta muiden ei tarvitse olla samaa mieltä, edes mieliksi.
miks pc:t pitäisi pitää erillään?
- nimimerkki on pakoll
"sillä on parempi käyttäjäkunta" millä perusteella ps3:lla pelaavat ovat parempia ihmisiä?
- True :D
nimimerkki on pakoll kirjoitti:
miks pc:t pitäisi pitää erillään?
Koska se on aivan ylivoimainen konsoleihin verrattuna. Konsoleistahan ei löydy minkäänlaista vertauskuvaa tietokoneisiin katsottuna.
Ehkä siksi? - fittu,jonne,faatana
True :D kirjoitti:
Koska se on aivan ylivoimainen konsoleihin verrattuna. Konsoleistahan ei löydy minkäänlaista vertauskuvaa tietokoneisiin katsottuna.
Ehkä siksi?Toisaalta niinkin. Riippuu tosin PC:stä. Siksi huono verrata koska PC:stä on miljoonia eri variaatioita. PC:itä vertaillaan toisiin PC:siin ja konsoleita konsoleihin. Ne on kaksi eri laiteryhmää. Muutenhan voisi verrata polkupyörää mopoon? Mopoautoa henkilöautoon? Ilmapalloa kondomiin? Lankapuhelinta älypuhelimeen?
- boxaajaaa
True :D kirjoitti:
Ehkä siksi?mun tietokone on paljol huonompi kuin xbox.
- Teräs-Damage
Mitäs nää tällaiset blue ray elokuvat on? onko tää joku teinix-märkäkorvien oma formaatti?
Mä en oo kuullut kuin Blu-ray formaatista, mutta se on varmaan ihan eri juttu. - yumgugu
Teräs-Damage kirjoitti:
Mitäs nää tällaiset blue ray elokuvat on? onko tää joku teinix-märkäkorvien oma formaatti?
Mä en oo kuullut kuin Blu-ray formaatista, mutta se on varmaan ihan eri juttu.voivoi näitä tietämättömiä http://lmgtfy.com/?q=blu-ray
- lögajngpjnblbkasjpo
''millä perusteella ps3:lla pelaavat ovat parempia ihmisiä?''
kaikki tuntemani xboxin pelaajat ovat säälittäviä. - ddddddddddddddd
Miten helve-tissä voi olla pelilaitesota kun ne ei oo ees ilmestynyt idiootti!!!
- hymmm?
?
- mikkonen,k
xbox on parempi kuin psx tai ps2. xbox 360 on parempi kuin ps3. veikkaan että seuraava xbox on parempikuin seuraava ps
- trolleja...
Vain vajakit sotivat, kuten myös aloittaja
- mikko s
Odotan ps4.jää koska siitä tulee parempi. sen rauta on paljon tehokkaampaa
- sähkömasentajako?
Mä ajattelin suorittaa SP2:sen.
- himo pakastaja
sähkömasentajako? kirjoitti:
Mä ajattelin suorittaa SP2:sen.
Upo on parempi ku Rosenlew. Wit-tun Upo jonnet!
- ebiobv
http://dome.fi/pelit/ajankohtaista/seuraavan-sukupolven-konsoleissa-riittaa-vaantoa
Sony saattaa voittaa tehoissa, mutta... - nimimerkki on pakoll
Huhu: PlayStation Orbis (PS4) ja Xbox Durango (Xbox 720) toinen toisiaan parempia
Useat tahot ovat raportoineet seuraavan sukupolven konsolien tehoista. Las Vegasissa päättyneiden CES-messujen jälkeen "faktoja" on lyöty pöytään kiihtyvää tahtia.
Tuoreimpien väitteiden mukaan seuraava PlayStation, eli Orbis päihittäisi seuraavan sukupolven Xboxin, eli Durangon. Orbiksessa väitetään olevan raskasta numeronmurskaustehoa 1,84 teraflopsin verran, Durangon jäädessä 1,23 teraflopsiin. Flops on tietotekniikkatermi, jolla tarkoitetaan liukulaskentaoperaatioiden määrää sekunnissa.
Vaikka Orbis päihittäisi Durangon laskentakyvyn, on Microsoftin konsolissa raporttien mukaan kahdeksan gigatavua keskusmuistia, josta kolme on varattu käyttöjärjestelmälle. Sonyn laitteessa keskusmuistia väitetään olevan vain puolet, eli neljä gigatavua, josta yksi on varattu käyttöjärjestelmälle.
Kumpikin laite on huhujen mukaan kykenevä lukemaan 100 gigatavun kapasiteetilla varustettuja Blu-ray-levyjä.
VG247 arvelee monien medioiden pitävän hallussaan dokumentteja Durangosta, joten suuria julkistuksia ja artikkeleja saattaa olla luvassa pian.
http://www.pelaajalehti.com/uutiset/huhu-playstation-orbis-ps4-ja-xbox-durango-xbox-720-toinen-toisiaan-parempia - tttt
http://dome.fi/pelit/ajankohtaista/sama-padi-pclle-ja-ps3lle-onko-xeox-tattipelaajan-valinta
Joku vielä valittaa, että Xboxin ohjain on parempi? - tsjytjryj
Taitaa se olla koska tuokin ohjain mallinnettu boxin ohjaimen mukaan.
- ....
No ps3lle on enemmän yksinoikeus pelejä, mut mitä se haittaa ku ne on kaikki paskoja, boxille on gears of warit, forzat, crackdownit ja halot.
- fpspro
Onko ps3lle enemmän yksinoikeus pelejä? löytyyköjostain joku lista missä verrataan xbox 360.n ja ps3.n yksin oikeus pelien määrää?
- dfdffdfd
http://www.pelaajalehti.com/uutiset/df-kovaa-faktaa-playstation-4sta-tallainen-on-ps-orbis#s1
PS4 vie selvästi - jorma-anaali
xbox on paras
- not mikki fan
Uusi supolvi on tulossa. Seuraavan ps:n julkistukseen on enään viikkoja. Koskahan mikkisofta julkistaa omansa. Taitaa vaan odottaa että voi taas kopioida sonya, kuten kävi liikeohjaimen kanssa ja slim version.
- Mikki fan
Ei vittu :)
- etyruthj
ps3 paras koska siinää on ylivoimasesti paremmat graffat kuin xboxissa
- jonnepocalypse
Xbox piirtää peleissä valostetut kohdat tarkemmin kuin ps 3. Ja ps3:n systeemi keskittyy enemmän tummiin kohtiin. Sun muksun jollain kakrumaisella kaverilla saattaa olla vaan huono tv jos tota mieltä olet.
- LATE007
PS3 ON PARAS
1,PS3
2.XBOX'360
EPÄILEN ETTÄ PS4 NOSTAA PS SUOSIOTA. KUN SE JULKAISTAAN - xboxilla ja
ranskalaisilla autoilla on se yhteinen piirre, että ne ovat yhtä
"luotettavia".
Toinen rrrodittaa ja toista ei todellakaan ole suunniteltu liikenteeseen.
PC:tä nyt ei yksinkertaisesti voi käyttää pelikäyttöön, kaikkeen muuhun
kylläkin.- NimiErkkiMerkki
Et ole kai omistanut kumpaakaan? Voi olla että samoja piirteitä, mutta ranskalainen auto on jumalaisen hyvä ajaa kun toimii. Onko PS3 sitten kuin Toyota? Paska ajaa ja tylsän harmaa, eli ei tuota iloa omistajalleen edes toimiessaan.
Ei ole tuottanut ranskalaiset autot pettymystä, eikä ole kyllä ollut pienintäkään vikaa Xbox 360:ssä eikä sen lisälaitteissa. Kokemusta noin 4 vuotta xboxilla ja 8:sta ranskalaisesta.... On myös PS3. Toyotasta riittää että on ajanut muiden omilla, itse en halua moista omistaa. Haluan nauttia pelaamisesta, kuten myös ajamisesta. Ihan sama mitä mieltä muut on.
Myös PC:llä pelaan mielummin kuin PS3:lla. Pleikkarin aloitusvalikko on jo niin masentava että kiinnostus lopahtaa jo siihen.....
- hobbailia
wiiU on paras
- neljäs kerta toden..
Mitä mielipiteitä psneljästä?
- voittaja
Michael Pachter ennusti Microsoftin voittavan seuraavan sukupolven konsolisodan ainakin Yhdysvalloissa.
http://www.gamereactor.fi/uutiset/139681/Seuraavan sukupolven pelit ovat kalliimpia?/ - ps 4 eVer
Ps4 tulee olemaan paras. Mikkifanit ei voi kohta enään puolustella konsolinsa paremmuutta edes ohjaimella. Ps4:jän ohjain tulee olemaan huikea. Mikkisoft tuhoaa itsensä pakollisella nettiyhteydellä
- aika säälittävää
Ei mun tartte puolustella mitään jos se on mulle justiinsa hyvä. Mutta sitä ei kukaan vielä voi tietää... Miksiköhän täällä puolustellaan jo etukäteen niin varmana lempi konsoleitaan? Kertoo paljon paljonko siinä puolustelussa on ajatusta takana. Ihan vaan periaatteesta vängätään, niinku pienet lapset hiekkalaatikolla. Te voitte haukkua konsoleita tai kehua parhaaksi, minä katson sitten kun ne ilmestynyt kumpi on mulle parempi. Pelitkin ratkaisee aika paljon valinnassa. Enkä nyt puhu mistään grafiikka eroista... Kyllä jokainen valitsee itselleen sopivan konsolin, ja se ei varmasti ole kaikille sama. Onko se sitten ihmisen omaa heikkoutta kun pitää perustella omaa konsolia dissaamalla muita konsoleita? Sehän se vasta naurettavaa onkin. Voi sitä kertoa mistä itse pitää tai ei pidä, mutta pitää muistaa että kaikilla on eri mieltymykset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009