Latasin PS storesta GTA TBOGT pelin. Mistä hel***istä se löytyy nyt konsolista että saisin sitä pelattua? Pelitiedon työkalu kansiossa se näkyy, mutta ei missään muualla. Kaksi kertaa jo latasin ja asensin sen. Käynnistin konsolinkin uudestaan, mutta ei löydy.
PS3 ladattu peli
9
155
Vastaukset
- vill5
Löytyykö se sieltä mihin tulee muut pellit ku käynnistät pelin nii siel alla?
- Hoopo009
Ei näy. Selannu kaikki valikot läpi, poistin ja asensin vielä uudestaan. Konsolissa uusimmat päivitykset. Pitääkö PS3:lla olla se alkuperäinen GTA IV että tuo Ballad of gay tony lisäosa toimii?
- fdfdfcvv
Hoopo009 kirjoitti:
Ei näy. Selannu kaikki valikot läpi, poistin ja asensin vielä uudestaan. Konsolissa uusimmat päivitykset. Pitääkö PS3:lla olla se alkuperäinen GTA IV että tuo Ballad of gay tony lisäosa toimii?
Mistä näitä vitun idiootteja tulee -.-
- Hoopo009
fdfdfcvv kirjoitti:
Mistä näitä vitun idiootteja tulee -.-
Ai joilla on jotain asiaakin? Kiitos vaan sinullekkin avusta kun olet niin viisas ja fiksu.
- bisnisisbisnis
Hoopo009 kirjoitti:
Niin, TBOGT lisäosan erikseen lataamisessa ei mainita että tarvitsisi GTA IV pelin. Maailmalla useita samanlaisia kömmähdyksiä. PS storeen ei vaan viitsitä virhettä korjata. Episodes of liberity city latauksessa tuo mainitaan erikseen.
- tietämätön
mutta miten näitä lisäosia pääsee pelaamaan? alkavatko niiden tarinat varsinaisen GTA IV:n tarinan jälkeen vai miten ne käynnistetään? Ois kiva jos tietäis...
Uusi peli ja sieltä valittiin muistaakseni se.
- GTAThings
Kurkatkaa kanava http://www.youtube.com/user/GrandTheftAutoThings
- GTAThings
Kurkatkaa kanava http://www.youtube.com/user/GrandTheftAutoThings
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019