Tarkoitus olisi lentää kesällä 2013 HEL - AMS - SXM tällä hollantilaisella lentoyhtiöllä ja lentokoneet ovat HEL - AMS välillä boeing B737 ja AMS - SXM välillä B747 oisko teillä tuoreita kokemuksia, esim onko KLM myöhästynyt ja ruoasta ja henkilökunnasta sekä onko 9 tunnin lennolla millainen juomatarjoilu vai joutuuks hakemaan itse keittiöstä juomia kuten air francessa.
Tuoreita kokemuksia KLM:stä?
4
1245
Vastaukset
- Sitähän sinä kysyit
Palvelu pelaa loistavasti. Lentoemot tulevat heti lennon alkajaisiksi ksymään halua mennä istumaan exit rowille, kun ovat huolissaan ahtaasta istuipaikasta. Osaavat puhutella nimellä kun tulevat tarjoilemaan. Baggage dropiin ja turvatarkastukseenkaan ei tarvitse jonotella, jonon ohi pyytävät.
- EilenKotiutunut
Baggage droppi oli muuttunut itsepalveluautomaatiksi Amsterdamin lentokentällä. Ohjeet olivat selkeät ja automaattia helppo käyttää.
- fyyra
Ihan perus lentoyhtiö. Myöhästymiset on ihan satunnaisia, eikä sovi yleistää, jos pari kertaa myöhästelee, se riippuu niin paljon kaikesta. Ruoka ihan hyvää, ja juomakin tuodaan ihan paikalle :) Henkilökunta on kohteliasta, tulee jos painat nappia.
Koneista sen verran, että B737 on hyvä ja luotettava kone, ja KLM on istuttanut penkit jalkatilan kannalta hyvin. Myös moderni kone.
B747 on taas isompi, laajarunkoinen kone. Sekin hyvin luotettava kaupallisessa ilmailussa.
Hyvää matkaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712