http://www.kauppalehti.fi/etusivu/stx uhkaa lopettaa turussa rakentamisen kokonaan/201301331963?utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=boksi&utm_content=Versio2&utm_name=Boksi
Kiitos vaan ministerit
10
162
Vastaukset
- Tukeminen lopetettav
Noilla maksetuilla tuilla voitaisiin maksaa sinullekkin palkka kotiin...
- Hyttendaal
Samoin varsinais-suomi kuolee, telakalla 6000 henkeä * 7 on alihankkijoiden määrä 42,000 ketä tämäkin koskee. muutetaan lappii kaikki eräjormiksi
- Ei järjen hiventä
Sehän oli kuulemma 50 miljoonasta kiinni. Eihän tuo tee kuin reilun tonnin nokkaa kohti. Satasen verran kuukausipalkkaa alemmaksi kahden vuoden ajan, niin risteilijä olisi tulut rakennettavaksi. Mutta missään ei duunari ole niin tyhmä kuin isolla työpaikalla. Pitäisi saada kaikki mutta nyt ei saa mitään.
- TelakkaTukki
Ei järjen hiventä kirjoitti:
Sehän oli kuulemma 50 miljoonasta kiinni. Eihän tuo tee kuin reilun tonnin nokkaa kohti. Satasen verran kuukausipalkkaa alemmaksi kahden vuoden ajan, niin risteilijä olisi tulut rakennettavaksi. Mutta missään ei duunari ole niin tyhmä kuin isolla työpaikalla. Pitäisi saada kaikki mutta nyt ei saa mitään.
Ottakaanhan asíoista selvää, tuossa yksi linkki telakkatukiin. Etsikää ítse liää...
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=146874&tstart=0&forumID=13&rdrf=1&request_ahaa_info=true - Mistä teitä riittää
TelakkaTukki kirjoitti:
Ottakaanhan asíoista selvää, tuossa yksi linkki telakkatukiin. Etsikää ítse liää...
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=146874&tstart=0&forumID=13&rdrf=1&request_ahaa_info=trueAivopesty Stallari ?
- TelakkaTukki
Mistä teitä riittää kirjoitti:
Aivopesty Stallari ?
Taidat olla kommunisti, kun et luota markkinatalouteen. Moinen firmojen tukeminen kuuluu ennemmin sosialismiin, eikä moista teollisuutta voida pitää pystyssä pelkästään veronmaksajien rahoilla.
Jos kyseessä ois Kreikan telakka, niin heti löytys Suomesta raha ja vielä tukena.
Ministerit pitää Suomalaisia arvottomina ja ihannoi muita kansoja.- kahveetunnilta
Turkishaalari päälle ja mene töihin siitä!!
- sano mihin
Meen heti kun kerrot mihin.
- opii
Kaislarantaan kolaamaan lunta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969