Ihana Abba! Kuinka moni on kanssani samaa mieltä?
Ihana Mamma mia!
7
77
Vastaukset
- Moni pitää, minä en.
En ole koskaan piträhyt Abbasta enkä
Beatlesista. Liian makeita. Ällöttäviä! Täysin samaa mieltä kanssasi. Mulla on Mamma mia dvd, voin katsoa kuinka monta kertaa tahansa.
- maarina1 ejk
piikkiö kirjoitti:
Ihan hyvä filmi,siin ei tapetakkaan ketään ,ei muksita heikompia päin näköä.
Niinpä ja musiikki raikaa...
Tykkäsin. Siinä on tunnelma kohdillansa, tunteet näyttävät aidoilta eikä näytetyiltä. Ehkä osasyy on se, että ne laulu-osiot ei ole mitään studiosessioita. Tarkoitan ettei ole edes haluttu saada ne biisit viimeisen päälle miksattu ja viilattu. Tai onhan siellä joku joka hoilaa kuin ammattilainen, mutta suurin osa laulaa pelkästä ilosta. Tai kiukusta :))
Onneksi katsottiin se tyttäreni kanssa kotona eikä leffassa. Olisi muuten pitänyt laittaa muille korvatulppia.- lll.
Täsä kunnon versioo http://www.youtube.com/watch?v=VHbxJtQjORg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1153153- 122046
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371895Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4011763Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101201- 131196
- 201059