Elikkä tilasin eriksee lushin dekin ja siihen muut pyörät,trukit yms muualta.Ni miten se sitten kootaan onko jollai jotain videoita tai voiko sitä viedä jonneen halvalla jossa ne kokoaisi sen? kiitos vastauksista
Miten koota Lonkkatri? pikaista apua
lonkke
2
74
Vastaukset
- lonkku
Kirjota youtubeen how to assemble a longboard
- lonkku2
Offshoressa osaa neuvoo, ne kokos meitsin laudan kanssa osista kun menin sinne omien trukkien ja pyörien kanssa, dekin ostin sieltä ja ruuvit ja muut hilppeet. mun renkaat ei istunu kunnolla dekkii ja ne kasas trukkeja sillee että ei enää renkaat hivo dekkii. jotain prikkasettii ja sellasta lisättii mun trukkeihin ja ne muovipallukat trukeista vaihettiin kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774