Pelikelpoinen paketti?

Sniperr!

Saisiko tällä paketilla pelikelpoisen sniputtaja setin(?):
Ase:
www.milgear.fi/kauppa/warrior-sdettvll-erikoistukilla-well-mb05-p-681.html
Kiikari:
www.milgear.fi/kauppa/sniper-9x50-valaistu-kiikarithtin-0072-jalat-p-4193.html
Bipodit:
www.milgear.fi/kauppa/haaratuki-bipod-kiskokiinnityksell-metallinen-p-569.html
Viriosat:
www.milgear.fi/kauppa/warrior-complete-cylinder-tune-mb01040508-m160-p-3732.html
Ja:
www.milgear.fi/kauppa/warrior-liipasinkoneisto-mb01mb04mb05-metallinen-p-2109.html
Hoppikumi:
www.milgear.fi/kauppa/falcon-hoppikumi-chamber-packing-well-mb01040508-p-3576.html
Ghillie:
www.milgear.fi/kauppa/ghilliepuku-osaa-paloksitelty-p-1431.html
Ja lisäksi 0.35-0.40g kuulia, ostan varmaan 0.36g?
Siinä olis kaikki, kalliiksi tulee mutta se ei ole ongelma.

6

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adullahi666

Jos haluat päästä halvemmalla ja saada saman aseen suosittelen:

Wellin MB-01C:

http://www.airsoftnet.fi/kauppa?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=477&category_id=94

Tossa on kaikki lisäosat valmiina ja toi on suht halpa. Hyvät lähöt, kestävä bibodi ja hyvä tähtäin.

TAI VIRITETTY VERSIO SAMASTA!

http://www.airsoftnet.fi/kauppa?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=839&category_id=94

Ja vain 30 euroa kalliimpi.

Ja kuules tätä, tämä EI ole vitsi. Kävin Biltemassa 3 päivää takaperin. Siellä näin Ghillie puvun 34 euroa alennuksessa. Mene hyvä ihminen (jos mahdollista) hakemaan Biltemasta se. IHAN samallainen puku ku sun kuvassa.

Toi tulee huomattavasti halvemmaksi.

• Paskanpuolikas
      • Sniperr!

Omistan jo tuon itse aseen, ja haluan kuulla mielipiteitä noista osista/tarvikkeista. En tämmösiä; tää on sata kertaa parempi ja halvempi yms.

• Joku
        Sniperr! kirjoitti:

Omistan jo tuon itse aseen, ja haluan kuulla mielipiteitä noista osista/tarvikkeista. En tämmösiä; tää on sata kertaa parempi ja halvempi yms.

Muuten ihan ok mutta tarvitset sen "palikan" että saat noi bipodit kiinni. Lisäksi tarkkuus puoleen kannattaa panostaa mm. tarkkuuspiippu ja hoppiyksikkö. Sekä samalla hinnalla saat esim. m180 viritys setin niin miksi ostaa m160.

• Ghillie puvulla ei tee oikeestaa airsoft peleissä mitään. Eipä noi paljoo auta se puku pitäisi aina paikan päällä teä maastoon sopivaksi... Tuollainen paistaa keväällä hyvin ja syksyllä hyvin ja jopati keskikesällä..

• Sniperr!

Ok, en osta yli M160 virejä, koska:
        1. Tehot saattaa mennä yli 3J
        2. En jaksa välttämättä ladata jos on esim. M180-Jousi.

Ja kiitos tuosta ghillie hommasta, käytän normaaleja maastokamoja(must. Rusk. Vihr.). Säästyypähän nekin rahat. Se raha menee sitten varmaan uuteen Kaasupistooliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      76
      2509
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1809
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1597
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      118
      1204
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1146
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1116
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe