Muistaako kukaan minkä merkkinen oli halpa mopo, jota myytiin Pietarsaaressa tai kokkolassa joskus 50-60 luvuilla, se oli huomattavasti halvempi kuin valtamerkit, tietääkseni liike romutti aina vaihdossa tulleet samanmerkkiset ?
Jos muistan asian oikein, nii sellaisen mopon sai ostettua apupoikakin kuukauden palkallaan ?
Mopo asiaa
13
205
Vastaukset
- kahveetunnilta
Mene jo töihin oikeesti täällä kehtaa notkua 24/7!!
- papitsu65
OIsko ollu kyseessä se putkirunkoinen Tunturi?
http://www.ama-ry.com/mopo/tunturi/putkirunkotunturit/index.html- Solifferi.
Kiitti linkistä 65
- Solfer.3
Solifferi. kirjoitti:
Kiitti linkistä 65
Eiköhä se ollu Cyndap.
Tais löytyä, mutta mikä nuista yli kymmenestä.
- SOLFER.3
Onhan ollut joku polkemalla lisä voimaa oleva pieni mopo ylämäkiin. En muista merkkiä!
- :)))
Jawa polkumopo siinä vasta mopedi...
- SOLFER .3
On varmaan hyvä ollu mutta sachs oli yksi varma merkki. Kelpas ajalla aikonaan toimi hyvin.
- kahveetunnilta
olen kakkihousu ja tykkään lempiä vuohia sekä kova jätkä kun uskallaan huudella nimimerkin takaa aina ihmisille. ja äitin kolo on paras kolo.
- jawa22
On tosi tasokkaita viestejä täällä.
- SOLFER.3
Kun Solfer teki jalkavaisten moottorin oli mullistus käsi vaierin vaihteille. No muut mopedit perässä .Oliko Solifiri ensin vai joku muu pien kone.?
SOLFER.3 kirjoitti:
Kun Solfer teki jalkavaisten moottorin oli mullistus käsi vaierin vaihteille. No muut mopedit perässä .Oliko Solifiri ensin vai joku muu pien kone.?
Olko tuo Solifer samaa tehdasta kuin se joka teki asuntovaunuja Suomessa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969