Miksi Jim kanava poistettiin?

töllöstä kuraa

Paras kanava vaihdettiin liv kanavaan! Nyt ei näe poliiseja ja muita hyviä sarjoja... Liviltä ruokaa ja englantilaisia sisustus ohjelmia, kuka niitä jaksaa katsoa?
Tehkääs jotain päättäjät tälle. Digitan mukaan voidaan laittaa vaikka kaikki näkyviin. Tv yhtiöt ei vain halua maksaa digitalle ja rajoittaa näkyvyyttä. Me maksamme saman yle veron ja silloin meillä kuuluu samat kanavat kuin muillekkin. Me maksetaan muidenkin katselut nyt!

13

955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketuttaa nii p

http://www.digita.fi/yritykset/yhtio/media/tiedotteet/liv_ja_jim_vaihtavat_kanavanippuja_8._tammikuuta_-_liv_laajenee_koko_maahan.1959.news

"Lifestyle-kanava Livin näkyvyysalue laajenee koko maahan ja Jimin näkyvyysalue supistuu tiistaista 8. tammikuuta 2013 alkaen, kun kanavat Jim ja Liv vaihtavat kanavanippuja. Liv siirtyy kanavanippuun B ja Jim siirtyy kanavanippuun E. Jim poistuu radio- ja tv- asemien Iisalmi, Inari, Kiihtelysvaara, Pello, Pihtipudas, Posio, Pyhätunturi, Ruka, Taivalkoski, Sodankylä Vuotso, Ylläs ja Ähtäri kanavatarjonnasta. Jimin tilalla nähdään jatkossa Liv."

• Jim.

Oikein hyvin näkyy Pyhäsalmella. Liv ja Jim.

• 14+3
        Jim. kirjoitti:

Oikein hyvin näkyy Pyhäsalmella. Liv ja Jim.

Myös täällä näkyy molemmat kanavat hyvin.

• tipsu631

Joo, paras kanava pois näkyvyydestä tottakai tämä Ähtärikin kuuluu joukkoo.
        Kyllä risoo. En ole muuten huomannut että tästä olis mainintaa ollut ??? En vissiin vaan ole ollut tarkkaavainen.

• vinkki.
        tipsu631 kirjoitti:

Joo, paras kanava pois näkyvyydestä tottakai tämä Ähtärikin kuuluu joukkoo.
        Kyllä risoo. En ole muuten huomannut että tästä olis mainintaa ollut ??? En vissiin vaan ole ollut tarkkaavainen.

Käännä antenni ihmeessä Haapavedelle kyllä näkyy.

• piiskanippu.

Haapaven kauttako näkyy. voi pihtipudas minkä teit.

• suuntaus

meillä kävi syksyllä ekspertiltä topakka poika ja käänsi meille haapavein näkymään. hyvin näkkyy jimit avat yms ja alako myös pohjoissuomen uutiset näkyvä.ulko johot hän vaihto samalla

• riippuu,,,

Vaatinee vahvistimen joillakin,ainakin mulla vaati.

• livilleääni

ei tarvi näkyäkkään jimiit paskakanava

• kaikilla ei näy-

hyvin näkyy Pyhäsalmessa.

• Pannu kuumana

Voi v*ttu, että ottaa päähän tällainen.
      LIV:n katsojajoukko todennäköisesti murto-osa Jim:n katsojista. Ja eiköhän supisteta sitä suositumpaa. Mitä logiikkaa tämä nyt on?

• laguuna-lähiö

Laguuna-logiikkaa tietysti jurpo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe