Ja taas on valtion viisaat lyöneet ne viisaat päänsä yhteen ja ovat jo rukkaamassa Kelan maksamia lääkekorvauksia uudelleen.
Vuodesta 2015 tulis voimaan ja ensimmäisilta 50:ltä eurolta ei Kela korvaisi mitään ts. vasta sen omavastuun ylityksen jälkeen tulisi Kela mukaan reseptilääkkeiden korvaamisessa.
Eikö niillä ole muuta tekemistä kuin jatkuvasti muuttaa näitä systeemejä, tämäkin lääkekorvaushomma kun juuri nyt muutettiin!
LÄÄKEKORVAUS !
5
103
Vastaukset
- itkuvirret.fi
Niin juttiinsa,että tämmönen itkuvirsi tällä kertaa!!!
- Aloittaja p
Kylläpä sinua itkettää,oikein käy sääliksi. Mutta minkäs sitä toiset tekee kun ei voi auttaa joten veisaile vaan lisää...
Eurooppa ja Afrikkalaiset tarvii hynää.
- P-ersiin.
Sepä on niin jotka tarvii lääkkeitä ja muita hoitoja pitäskö kaikki poistaa? Ootappa kun itelle kolahtaa itke sitten? ET saa kuukausiin kuin hylättyjä päätöksiä! Itkuvirelle!
- pörhöt9
P-ersiin. kirjoitti:
Sepä on niin jotka tarvii lääkkeitä ja muita hoitoja pitäskö kaikki poistaa? Ootappa kun itelle kolahtaa itke sitten? ET saa kuukausiin kuin hylättyjä päätöksiä! Itkuvirelle!
>kyllä rikkaat joutaa maksaa lääkkeensä, köyhät ei pysty se on vaan fakta, nekin joilla on rahaa ettei paskalle taivu kitisevät ilmaisia lääkkeitä ja muita palveluita ilmaiseksi aikoihin on eletty tässä kepun valtakunnassa, mitä persut avittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989