Tämä koko keskustelualue

Tasovalittaja

Nyt lapset ihan oikeasti....
Onko se niin vaikeata panostaa edes vähän siihen kirjoitusasuun ja kielioppiin.

Ärsyttää lukea, kun suurin osa viesteistä on tälläisiä:

"XD joo siis ehdottakaa hyvää sähköö tai jotai ja varusteitaki saa ehdottaa :DD!!!"

Jotenkin tullut sellanen kuva, että tänne kirjottelee sellaiset 10-12 vuotiaat, sillä melkein jokainen viesti on sellainen, että näppäimistölle vaan "oksennetaan" kaikki mitä mieleen tulee ja sitten hakataan entteriä.

9

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Honi

Älä iso mies valita (vai ookko vaa joku naski joka trollaa) me ollaa nyky nuorii jotka kirjottaa tollasii ni ei iddää waraa sanoo kaksoispisteviivadeedeedee
      JJa jos ärsyttää ni älä lue!!

• tseidaaja :D

jea tää stadi on liian snadi sulle ei mulle :P älä lue niit jos kerra rupeet isotteleen (et kai oo jonne). "ei mitään yhen koon lätsii vaan käytä snäppäkii"

• Ei ainakaan minua tua haittaa... Lue joskus Ps3,Xbox ja PC puolen keskusteluita ne ovat karseeta luottevaa kun porukka kirjoittaa niissä "se peli sitä, toi on parempi kun toi". Ei sillä niin kauaa ole väliä kun suomee osataan ja selvän saa.
      "XD joo siis ehdottakaa hyvää sähköö tai jotai ja varusteitaki saa ehdottaa :DD!!!"
      Tosta saa sen selville mitä pitääkin vaikka voisi kirjoittaa Lukio tyylisen kirjoitelman jota monikaan ei jaksaisi lukea.

Minä en ainaskaan noin pienstä kehtaisi täälä valittaa jos joku kirjoittaa kieliopillisesti väärin, kun itekkin kirjotan paljon "nyky" slangilla en jaksa ruveta lukio tyylillä kirjottaa joka komenttia. Mitä siitäkin tulis? Liian puuroimainen teksti.

• daaaaaaaaaa

Tälleen pitäisi kirjoittaa "hyvät naiset ja herrat tulisin teiltä nöyrästi kysymään minkälaisen sähkökäyttöisen rynäkkä-kiväärin tai ihan kiväärin minun Jonne Valittaja Pekkarisen kannattaisi ostaa ja olisi ystävällistä jos ehdottaisitte niitäkin airsoft varusteita kiitos" kun voi kirjottaa pistäkää joku kova sähkö ja joku suoja

• daaaaaaaaaa
        daaaaaaaaaa kirjoitti:

Tälleen pitäisi kirjoittaa "hyvät naiset ja herrat tulisin teiltä nöyrästi kysymään minkälaisen sähkökäyttöisen rynäkkä-kiväärin tai ihan kiväärin minun Jonne Valittaja Pekkarisen kannattaisi ostaa ja olisi ystävällistä jos ehdottaisitte niitäkin airsoft varusteita kiitos" kun voi kirjottaa pistäkää joku kova sähkö ja joku suoja

Ja paskat :0

• Tasovalittaja
        daaaaaaaaaa kirjoitti:

Ei nyt mitään kirjakieltä tai puheen "etikettiä" tarvitse noudattaa, älä liiottele.

• ggkjhhgih
        Tasovalittaja kirjoitti:

Ei nyt mitään kirjakieltä tai puheen "etikettiä" tarvitse noudattaa, älä liiottele.

No jos nyt kysyit sähköasetta ni osta ihmees Marui P90

• Perkeleen juntti
        ggkjhhgih kirjoitti:

No jos nyt kysyit sähköasetta ni osta ihmees Marui P90

HAISTA PASKA

• Marked One

Joojoo, ei kai meiä ny tarvi muide mielipiteist välittää, kirjotetaa iha miten jokane haluu kirjottaa: pääasia o, et tekstist saa selvän ja asia menee perille.

Tosin kirjakielestä saa paljon helpommin selvää, oli sitten miltä puolelta Suomea tahansa. Ei pitäisi olla kovin iso vaiva nyt käyttää niitä äidinkielen tunneilla opittuja taitoja ja huomioida muut: siististi kirjoitetusta viestistä saa helpommin selvän ja mikä tärkeintä, sellaiseen viitsii edes vastata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe