suomalainen telakkateollisuus on kriississä ja hallitus puolueet eivät auta. ehdotankin, että soinisäätiön varat liitetään telakan kassavarantoon ja näin soinisäätiö näyttää muille mallia kuinka telakat pelastetaan
soinisäätiö näyttämään esimerkkia
8
61
Vastaukset
- soinisäätiön varat
on tarkoitettu timon henkilökohtaiseksi rahastoksi
- Rännillä tavataan
Laitoin juuri telakoitumistukihakemuksen säätiölle. Rahat tarvitaan, tiedätte varmasti mihin.
- Hei sinua rahastetaan!
Muistakaa kaikki iloiset säätiölle rahanne antajat, että Soini rak....eikun rahastaa sinua!
- timo laihtuu
heti jos säätiön rahoja käytetään muuhun kun timon hyvinvointiin
- persuksi alistunut
Timon hyvinvointi on puolueen hyvinvointia. Onhan persupuolue käytännössa sama kuin Timo Soini. Älkäämme siis edes ajatelko, että soinisäätiön varoja voisi käyttää mihinkään muuhun kuin isä timon hyvinvointiin. Me muut persut emme ole todellakaan mitään ansainneet. Teemme jatkossakin ilmaista talkootyötä puolueen hyväksi, rahat kuuluvat vain Timpalle, se on selvä.
- gummie persu
höylään isä timo gummie barbaraa ja salamitanko on anuksessani
- .....
Tämän päivän Hesarin yleisönosastossa oli mielenkiintoinen kirjoitus entiseltä telakkatyöläiseltä. Hän väitti, ettei STX:llä enää ole suomalaisia laivanrakentajia töissä kun puolisen sataa, mutta sitäkin enemmän ulkomaalaisia vuokratyöläisiä.
- Kansa on huomannut
Mites sää ny Hesaria luet?! Ainahan persut muulloin haukkuu Hesaria!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81161
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919