Nyt oli Trellä Citydealissä noita hoitoja tarjouksessa, kulkivat ennen nimellä Cool Sculpting, onko kukaan kokeillut? Miten on käynyt?
Tuo hoito siis on ollut muutaman vuoden euroopassa ja ruotsissakin jo pari-kolme
vuotta tuolla Cool Sculpting nimellä. Siellä se on ollut erittäin huono juttu, koska ihosolukko jäädytetään, jolloin se kuolee. Siinä samassa verisuonisto ja hermosolukko vaurioituu. Alueenverenkierto on super huono tuon jälkeen, ihan katastrofi, koska silloin alue ei pitkään aikaan enää toimi hyvin.
Ja kun selluliittiä halutaan vähentää niin sen alueenhan verenkiertoa pitäisi pikemminkin vilkastuttaa ja elvyttää verenkiertoa, joten tuohan kumoaa sen ja itseasiassa vain pahentaa tilannetta ainakin mun logiikkani mukaan.
Kauheeta mitä ihmisille kaikkea täällä Suomessa saa myydäkään...ja tyypit ostaneet ihan hulluna noita hoitoja sieltä CityDealista.
Fat Freeze hoito
Huhhuhvaan
0
1459
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764