Miksi Suomi24 haluaa kaikinkeinoin kiertää keskustelut uudistuksen epäonnistumisesta!
Uudistus meni täysin pieleen, ilmaiskäyttäjät poistuvat sivustoilta!
Miksi olette sulkeneet käyttäjien kommenttisivuston?
Terv. moka
Suomi24 uudistus!
8
214
Vastaukset
- parenpaavuotta2013
Kiitos suomi-24.
oliko siellä epäpätevää porukkaa töissä ,kun ei mennyt viestit läpi?
Nyt tuntuu olevan paremmin asiat ei hylkäyksiä .
toivon vastakin että arvostetaan mielipiteitä eikä sensuroida jos epäkohtia moitti
.hitaasti ne kuitenkin asiat muuttu oikeudenmukaiseksi.
suomi on kahdenkerroksen yhteiskunta. - suo-kukka
Taisi mennä "vähän" pieleen tämä sivun uusiminen...Väärään aikaan liityin maksavaksi jäseneksi, koska kaiken aikaa on tunne, että olen yksin sivulla, ei näe
ketä on paikalla ja haku systeemi on täysin epäonnistunut. Ei viitsisi joka kerta
uudestaan kirjoitella samoja hakuehtoja, ne pitäisi voida lukita ja muuttaa vain tarvittaessa. Entinen sivu oli niin selkeä, mutta nykyään kai kaiken pitäis olla niin
"hienoo".... - miksi ..
miksi poistit viesti yh-äiti sosiaaliset edut.klo.14.40 maailmanmenoa.
- HYVIN VITTUUNTUNUT!
MINULTA SUOMI 24 VEI KAHDEN VIIKON TREFFI PLUS RAHAT SIIS 7,95 EUROA! OSTIN PALVELUN RAHAT ON VELOITETTU TILILTÄ - MUTTA PALVELUA EN PROFIILILLENI OLE SAANUT KUTEN PALVELUSSA LUVATTIIN.
ODOTTAAKO SUOMI24 ALKAISIN SOITELLA KALLIISEN PALVELU NUMEROONSA - JONOTTAISIN TIES MITEN KAUAN. OLISIKKO SIINNÄ MITÄÄN JÄRKEÄ?? SUOMI24 SIVUSTOT TÖKKIIN MUUTENKIN TULEE ILMOITUKSIA VARMENTAMATTOMISTA YHTEYKSISTÄ. JOIHIN VASTAUS PALVELUN TARJOAJALLA ON . . . . . OVAT SILTI TURVALLISIA!! IHMEELLISTÄ TOIMINTAA
SUOMI24 TAHOLTA!! sanos muuta mun sähköposti ei ole toiminut joululta!että kyrsii!!piti mennä uusi tekemään g maille kun en pääsee suomi24 postiin.siellä on paljon tärkeitä asiota koululta.voi paska kun ei pääse kahtomaan.Huom suomi 24 pitäjät korjatkee tilanne ja mahdollisempan pian!!!
- poistun
Uudistuksen jälkeen huonoin ja sekavin deittisivusto, poistun!
- huijattu10000666
Huonoksi ja sekavaksi meni. Mikä järki tuossa on. Poistun minäkin.
- piiparinen
TÄYS MOKA SUOMI24. VAIHDAN OSOITTEENI YNM.piiparinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081