Tulitko katsoneeksi?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11205367
Muurariveljet, onpas tutun tuntuista!
11
298
Vastaukset
Taisin joskus kirjoitella asiasta.
Kun etsit vapaamurareita, niin kuukkeloin nimi jalisää sana vapaamuurari.
Pyhäjärvellä ei taida olla, mutta Haapajärveltä jo löytyy toimttaja heppu.
Hulluinta on jotta piispoja, pappeja ja muita kirkonmiehiä kuuluu niihin.
Katsokaapa mikä merkki on heillä. Tähti joka on saatananpalvojien okkultisminen merkki.
Myös suorakulma ja harppi Raamatun päällä pitäs avata silimät- Näky leepä
Tuomosta helevetin höttöö koko porukka nyt on joku seko munkki pää osassa tuola teema kanavalla vittu mistä näitä aatten miehijä ja kaiken karvasia sekopää jengiläsä ja puolue kusipäitä ja saatanan heimoveljiä sikiää.
- itänuapuri
Lehessä ol että tervoovat niije munat niine paremmin totteloovat,enne ainakii tuo puijon terva ei kauva suksiin pohjassa pysynnä.
- Pihka kääpä
itänuapuri kirjoitti:
Lehessä ol että tervoovat niije munat niine paremmin totteloovat,enne ainakii tuo puijon terva ei kauva suksiin pohjassa pysynnä.
Joo ja Eppu normaali laulo aikoinaan Taivaassa vasta perseet tervataan t a i jotain sinne päi.
- sulle ja mulla
Taitaapi olla kaveriporukkaa ,joka leviää joka puolelle. Jokohan on täälläkin ,kovin on lausuntojen mukaan hyväveli toiminnan tasosta .
- pääläri-erkki
Joko pääsöö puolukkaan?
- sinkki ämpäri
ee vielä oo kukinta täävessä vaahissa.
- ++++++++++++++++++++
mikä see oon tää pulukan perrään kyselijä?
- Muovi äyskäri
++++++++++++++++++++ kirjoitti:
pääläri-erkki
- kaikki kotona
++++++++++++++++++++ kirjoitti:
se on minun mielestä palstan viisain
- Ei kontikaan
Miehet voivat sangen helposti tarkastaa toistensa kuulumiset näihin piireihin yhteissaunomisissa (tervatut munat) !!!!
Meinaan jos google ei näyttäis täyttä totuutta...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039