Hassulta tuntuu tavallisesta tallaajasta mitenkä sivistyneet miehet antavat tervata munansa, vaikkakin joukossa tyhmyys tiivistyy, niin silti. Toki muurareihin liittymällä takaa elämänsä onnistumisen, ja hyvinvoinnin, mutta antaa tevata kallein hintansa silläkin. Miettikää kuinka pitkää pinnaa tuo vaatii vaimoltakin, ei naiset alentuisi moiseen
.http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013012116586189_uu.shtml
Vapaamuurareiden oudot rituaalit
7
287
Vastaukset
Mitäpä jos sinäkin yrittäisit tehdä jotain itsellesi sen sijaan, että muiden tekemisiä päivittelet. Ei ne sinua ole tervaamassa. En kuulu muurareihin, enkä niiden esiasteeseen Rotareihin tai ns RT-nuorisojengiin. Mutta tunnen useita ihmisiä jotka kuuluvat.
Minä en näe tuossa mitään pahaa. Kaveriporukka jossa on tietyt pelisäännöt ja tiedät ettei kaveria jätetä. Sitähän sinäkin haet, kun ulkona liikut, haluat olla osa jotain porukkaa, tuntea kuuluvasi johonkin. Se on eräs ihmis-eläimen perustarpeista.
Muurareita mitä tunnen, fiksuja, eteenpäin katsovia tyyppejä kaikki, upseereita ja kokoomuksen kannattajia. En usko että he haluavat tuhota suomea, kohdella kaltoin sen asukkaita. Toki omasta edusta pitävät huolta kuten meistä jokainen. Mutta tärkeintä on tuo itsensä kehittäminen.
Jos olet lukenut/katsonut elokuvia, vaikka Brownin kirjoja, siellä muurareista on tehty pahoja, jumalan sotureita, jotka ohjailevat yhteiskunnan toimintaa kaikilla sen asteilla. Voi olla että ohjailevat, mutta en usko että heidän tarkoitus on tuhota maapalloa ja sen väestöä missään vaiheessa. Ole rauhassa ja yritä sinäkin kehittää itseäsi.- Kaveriporukka ??
(Minä en näe tuossa mitään pahaa. Kaveriporukka jossa on tietyt pelisäännöt ja tiedät ettei kaveria jätetä. Sitähän sinäkin haet). Todella hassua, ja sitä tekevät kylän älymystöön kuuluvat itseään sivistyneinä pitävät. Ihmettelen mitenkä näillä kaveriilla yleensä vaimotkin pysyy, vai pysyykö. On kyllä kavereiden kanssa joskus otettu kossua reilustikkin, mutta ei kenelläkään ole tullut mieleen tervata munia.
- vapaamuurarit
on saatanaa palvova järjestö.
se paljastetaan ehkä kaikille jäsenille lopulta siellä,mutta noviisit ei sitä tullessaan tiedä. - 666:(
vapaamuurarit palvoo saatanaa herrana ja siihen kuuluu valitettavasti kirkon väkeäkin.
Tullessaan tuskin sitä tietävät mutta poiskaan siitä ei voi päästä muuta kun kuoleman kautta niinku ei muistakaan saatanan palvojien yhteisöistä.
Pois jos yrität tai puhut niin melko varmasti tapetaan. - sivistyneempi versio
Hautakivien potkijoista, kirkonpolttajista ja halvan brenkun lipittäjistä.
- Riittifriikki
Eivät pelkästään ole munan tervaajia. Riitteihin kuuluu mm. ruumisarkussa makaaminen ja samalla runkkaaminen. Vapaamuurari-veljet runkkaa ympärillä.. että sellaista sivistynyttä porukkaa...
- manse3
ihan saa....n sama vaikka tervassa uisivat,ei minua liikuta,mutta kun asiaa tarkastelee lähemmin on kyllä kyseen alaistettva koko "järjestö"...miettikääpä.tuomari ja syytetty ovat "muurareita" ja istuvat oikeussalissa,,,verotarkastaja ja verorikollinen samassa jengissä...näitä esimerkkejä riittää...näinkö on hyvä ja siihenkö on pyrittävä ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706