Miten herätätte lapsen kesken päiväunien, kun saa nukkua vain tietyn aikaa?Ihan konkreettista toimintatapaa perään tässä.
5 v.herätys ja ylös nosto
3
302
Vastaukset
- pk-sijainen
Itse olen tehny niin, että hipsin hiljaa kyseisen lapsen viereen ja alan varovasti ottaa peittoa pois samalla kuiskaten, että nyt pitäis herätä. Hyvin onnistunut eikä ole tullut meteliä, joka voisi herättää muut nukkuvat lapset. Sitten hissukseen mennään lapsen kanssa pois nukkarista ja pukemaan.
- pph minäkin
Noin teen minäkin. Nukkumaan mennessä muistutan lasta, että tulen herättelemään ja silloin pitää nousta hiljaa ylös.
Ei ole ollut ongelmia.
- ....jklöj
Joidenkin lasten kanssa toimii se, että silittelen selkää ja kuiskailen, mutta toisten kanssa teen niin, että otan syliin, ja saa sitten sylissä heräillä rauhassa siellä seinän toisella puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699