Olin lauantaina tyttäreni kanssa kaupungilla ja kävelimme Yrjönkatua kävelytiellä. Parkkiruudussa ihan R-kioskin edessä oli auto jossa oli mies housut kintuissa ja tyydytti itseään. Tyttäreni ei onneksi katsonut auton suuntaan ja kun olimme meneet auton ohitse soitin poliisille. Auto ehti kuitenkin lähteä. Rekisterin kuitenkin ehdein ottamaan muistiin. Tietojen perusteella kyseinen tyyppi asuu Ruosniemessä. Kuulin myöhemmin että tyyppi ahdistelee koululaisia Ruosniemen suunnalla ja hiihtokeskuksen liepeillä. Joten olkaapa vanhemmat tarkkoina ja keskustelkaa lapsienne kanssa. Puhuimme lapseni kanssa kyseisestä asiasta vaikka hän ei nähnytkään varsinaista tapahtumaa. Hän oli kuitenkin järkyttynyt siitä minkälaisia ihmisiä tuolla liikkuu. Ja osaa ainakin varautua jos joskus joutuu itse näkemään moisen tapauksen.
Heippa!
Aurinkoista kevättä
2
130
Vastaukset
- sixsex
huhuu...mutta ruosniemi ei kuulu pohjanmaahan..
ja on se kauheeta kun porissa joku vetää käteensä autossa..niitä näkee nyt missä tahansa.- Piti googlettaa
.
Missä tuo Ruosniemi oikein on, ei ollut etelä-pohjanmaallakaan vaan Porissa
"Ruosniemi (ruots. Rosnäs) on yksi Porin kaupunginosista"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruosniemi
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699