Tätä olen miettinyt.
Miksi täytyy noudattaa Jumalan tahtoa?
6
<50
Vastaukset
- body2
Miten niin Jumalan tahtoa, et voi sitä tietää, mutta kanssamatkaajat "tietävät,"
mutta toimi niinkuin haluat tai hyvältä tuntuu. - puurim
8:15 Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
8:16 Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia. - Siunauksia saanut
Olen saanut monelaista hyvyyttä elämääni, koska olen tehnyt parannusta ja minusta on tullut hyvä tottelevainen ihminen ja kilvoitellut muita kovemmin.
Et ole saanut kaikkea, mitä sinulla nyt on, koska olet niin hyvä, vaan koska Jumala valitsi sinut ja haluaa siunata sinua ja muita sinun kauttasi.
Jumala halua, että olemme mukana siinä, mitä Hän tekee. Monet ihmiset haluavat vain kuulla, pyytää ja vastaanottaa eivätkä ottaa vastuuta siitä. Jumala sanoo päinvastoin. Sanotaan: " Sillä te tarvitsette kestäväisyyttä, tehdäksenne Jumalan tahdon, ja saadaksenne sen, mikä luvattu on." Jumala haluaa nähdä, olemmeko me vakavissamme.
Muistatko Joosuan Nunin pojan? Hän tapasi Jumalan armeijan johtajan, joka selitti hänelle, mitä tehdä Jerikon kanssa. Hän sanoi, kiertäkää Jerikon muureja 6 päivää älkää tehkö muuta, marssikaa vain. 7. päivänä tehkää näin ja näin. Eikö Jumala olisi voinut antaa Jerikoa heti? Kyllä olisi. Jumala halua, että tiedämme Hänen tahtonsa ja noudatamme sitä. Toisin sanoen, Jumala pyytää sinua ottamaan vastuun siitä, mitä Hän antaa.
Sen täytyy olla sinulle arvokasta. Et vain pyydä ja saa. Sinun täytyy ymmärtää, että olet vastuussa siitä. Jumala antaa sinulle jotain, mutta sinun täytyy ottaa vastuu siitä. Sinä olet vastuussa Jumalan lupauksista. Jumala antoi ihmisille lupaukset ja ihmisen tulee nyt olla varovainen.- body2
Kenen piikkiin sitten laitetaan ne epäonnistumiset, vastoinkäymiset, sairaudet onnettomuudet sekä sairaudet.
Vai onko niin että poimitaan "rusinat pullasta " ja ne Jumalan piikkiin ja vaikeudet,vastoinkäymiset ja muut riesat muualle.
Kun lähdetään siitä ettei Jumalalla ole lempilapsia ja kaikki olemme samojen lainalaisuuksien alaisia, niin vähän realismia mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796