HAIPSIS!
Miltä merkiltä ja mistä voi ostaa maastamme vielä sellaasta olutta mitä sai ainaskii viel 70-80-luvulla?
Tulee "aidot" ja "maukkaat"...täyteläiset röyhtäsyt viel huikan päälle?
Joskus joo 80-luvun lopul ne kaikki katos....
Joskus 10v. myöhemmin huomasin vasta, että mitä ihmettä tää on mitä oon maistellu vuosikaudet?! ;)
"Perinteiset oluet"
6
219
Vastaukset
- Byrrh
Kokeile vaikka Nokian Panimon Keisari-oluita. Ne on tehty oikeista aineista perinteisellä tavalla. Isot panimot Suomessa tekevät oluenkaltaiset tuotteensa Kiinasta halvalla tuodusta tärkkelyksestä ja pikahiivaa käyttäen. Jos raaka-aineet on kuraa, ei se lopputuloskaan voi sen kummempi olla.
- pirkkamaisteri
Itse monien eri kaljojen kokemuksella voin ehdottomasti suositella Pirkka olutta. Kyseinen olut on maukas, täyteläinen ja muutenkin erinomainen. Todellinen voittajan olut!
- "mr.tögö"
HUIPS!
Täytyy kokeilla ed. mainittuja tässäkun tulee eteen ja maistuis! -itseasiassa alkoi jo suu vähä naksuu..napsaa... ;)- "mr.tögö"
Tietoinen kyllä olin ed. mainituista, mutta......
- "mr.tögö"
...ei oo vielkää löytyny vielkää nyky-suosikkii...pirkkaa en oo viel koklannu....
- "mr.tögö"
...siis...miinus vielkää... ,-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709