Täällä kittilässä on keskellä kyllää sellainen nynny tuomarii joka setvii yhtä kuolinpessää kymmeniä vuosia ja laki pykälistä ei tiedä paskaakaan, kaikki mennee vain pelkästää hänen lakien mukhaan ja tiettyjen osakkeiden mukaan. siis jos haluatte päästä läheisen ihmisen perinnöstä luopuun, niin silloin kannattee ottaa tämä tuomari se kyllä ossaa rahojen katoamis temppuja ja mitään vainajan tiliotteita ei lähetä osakkaille, väittää vain että ne asiat ei perinnön osakkaille kuulu. parempi jakaja on se toinen siellä shellin vieressä.
kittilän tuomari
9
484
Vastaukset
- Kuolinopesän osakkaa
No hyvä ku ilmotit, meillä on käyny mielessäki ottaa kyseinen tuomari, mutta taianpa vaihtaa Rovaniemen tuomareihin. ja tällä kyseisellä tuomarilla on hinnat aivan hirveitä, mutta ajateltiin osakkaiden kanssa että käyttäisimme paikallista palvelua, mutta taitaa auton keula vaihtaa heti paikkakuntaa.
- tyytyväinen
Se on hyvä paikka mikä nordea pankin talossa shellii vastapäätä.ja siel sellainen herra kuparinen.ainakin hän on hoitanut meitin asiat erittäin loistavasti ja myös edullisesti.neth toimivat myös rovaniemellä.
Suosittelen. Se oli laki et foorumi se virma. - kaiken kokenu
Lakifoorumin firma on paras halvin ,just se joka sijaitsee sen leipomon takana. Mutta se lakianasija toimstip ei kuulemma ole mikhään joka on siellä yläkkerrassa ja helvetin kiero jätkä
Muistakaapa taas ennen kuin joku närkästyy ja saatte kutsun käräjille, että ette ketään yksityistä ihmistä herjaa tai nimittele.
Ammatinharjoittajaa ei saa yksilöidä henkilönä, voi sanoa, että siellä oli minulle huono palvelu, sehän on kokemus. Mutta jos jotain henkilönä nimittelet noin vain ilman sen parempia perusteluja... niin, se on herneen suuruudesta kiinni...- sanavapaus
kyllä hän son sillalailla.suomessa on sana vapaus..kyllä son jos toinen tuomari ottaa vaikka 1500e kuolinpesän jakamisesta ja toinen 84.00tuhatta .eihän so oikeata hommaa..saman koulu on käyneet kumpikin.mutta .sitä sanotaan että .nälkä kasvaa syödessä.näissäkin hinnoissa pitäs olla.katto.naapurissa jaettiin tosi varakas pesä .hinta oli 450euroa.siis repikää tuosta mikä on kohtuullinen hinta.
- kokenut2
sanavapaus kirjoitti:
kyllä hän son sillalailla.suomessa on sana vapaus..kyllä son jos toinen tuomari ottaa vaikka 1500e kuolinpesän jakamisesta ja toinen 84.00tuhatta .eihän so oikeata hommaa..saman koulu on käyneet kumpikin.mutta .sitä sanotaan että .nälkä kasvaa syödessä.näissäkin hinnoissa pitäs olla.katto.naapurissa jaettiin tosi varakas pesä .hinta oli 450euroa.siis repikää tuosta mikä on kohtuullinen hinta.
Tuomari halttu otti 6000e ku teki a4 kokoiseen paperiin muutaman tekstin, että se siitä. eipä taija tuomarilla olla täälläpäin ennnää töitä ku naapurikunnissa jakelee käyntikortteja ja tyrkyttää vielä niitä
- Kalliisti ositettu
Saman tuomarin Lapin tuomiokunta herkästi nimeää (henkilökohtainen kokemus) avioerossa osituksen tekijäksi vaikka osapuolilla on esittää omakin tuomari. Ja monta ja kallista kokousta piti istua ennenkuin vähäiset hopeat menivät jakoon.
- Useinkinjoo
Onko sulla useinkin avioeroja?
- Ikävä on jo, surua.
Sodankylässä tuli täyteen erittäin korkeatasoinen palsta "kirpputoreja Sodankylässä". Nimi on harhaanjohtava. Toivottavasti ketjun superviestittäjät jatkavat. Kaipaamme jo nyt näitä viestittäjiä. On tullut suuri tyhjiö.
Kaikkien aikojen ylivoimaisesti paras keskusteluketju on loppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634