Ei tarvii iltaisin enää ihmetellä miksi tökkii ja kaikki kestää..
Onhan se selvä kun koneet jauhaa ylimääräistä paskaa!!
Kun oman haun tekee ja profiilia käy katsomassa, takaisin palatessa tehdään AINA SE 'IHANNEPROFIILIN' HAKU JA VASTA SITTEN SE MINUN HAKUNI?!!??!?!!??!
Kuinka paljon tätä samaa on kaikessa?? Ei tarvi ihmetellä miksi haut eivät toimi, täysin sekotouhua. Olisi paikallaan käydä vähän leipomassa niitä saatanan koodaritunareita!!!!!!
Miksi ylipäänsä pitää jotakin tehdä kun BACK-nappulalla palataan takaisin edelliselle sivull??? KERTOKAA!!!!!
PALVELU HIDAS - EI IHME
5
140
Vastaukset
- kans koodari
Samaa kummastellut. Olet oikeessa. Nämä vain @suomi24:n Marit ja Kirsit ja Piiat ymmärrä ongelmaa - se jää tänne valitukseksi eikä koskaan edes mene sinne koodareille.
Pistähän @Jarnos24 tämä homma järjestykseen - 3+2
Vika on käyttäjässä.
Koodarikollegat puhuvat asiaa!
- koodikukkia
jumiijumiijumii. treffeistä ei pääse posteihin lainkaan!!!!!!!
- Seiska-laatua
Eikö tämä ikinä lopu??? Palvelut hitaita iltaisin ja ihme herjoja tulee:
Mitä te asialle teette @suomi24, @jarnos24??????
Treffeillä ei tarvi ku valita ETUSIVU - herjaa pukkaa:
" 500
Internal Server Error
Häh?! Mitä tapahtui?
Täällä ei ole mitään eikä ketään.
Vaan eipä hätää, ota uusi startti hakupalvelusta ja löydä parempaa seuraa.
"
Ja tänne keskusteluun tullessa pukkaa:
"Warning: file_get_contents(http://www.suomi24.fi/s24frontlift/toplifts/keskustelu) [function.file-get-contents]: failed to open stream: HTTP request failed! in /prod/www/pfcore/pfcore/pfcore_RB-13.54.0/static/elements/topicStripe.php on line 16
"
MItä te oikein sössitte?? Palvelunne on ala-arvoisia. Samaa sontaa kuin SEISKA-lehtenne!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796