mutta hän saisi pitää sairaat fantasiansa omana tietonaan. Esimerkiksi nämä salamitanko fantasiat.
Majava.persu, valtakunnan tunnetuin homo
20
73
Vastaukset
- Ehdottaa hemmo...
..jolla on salamitanko syvällä anuksessa...
- 3+19
Kyllä tämän majava.persun fantasiat mm, Teuvo Hakkaraisesta ja salamitangoista, menevät jo sairauden puolelle. Varsinkin kun hänellä tuntuu olevan sairas pakkomieli tuoda fantasioitaan julki.
- Miksi sitten..
leijonariipuspersut unelmoivat kimppaseksi-matkasta Pietariin? Matka saattaa olla jopa vaarallinen koska homoilu on Venäjällä lailla kielletty.
homojahan me persut ollaan. laitoin pingismailan anukseeni ja leikin majavaa silä olenhan majava persu
- Näin on!
majava.persu on rehdisti homopersu, kun taas Töppis on pelkurimaisesti kaappihomopersu.
- Aatetoveri kyselee
Osaatko majava.persu pelata pingistä anusreikään työnnetyllä pingismailalla?
- kysyjä.
mitä?? jäikö tämä sinua mietityttämään?? siitä puhe mistä puute, toteaa jo vanha suomalainen sanalaskukin. ajattelitko sii yön pimeinä tunteina ihan kokeilla...
- ruuttamopopersu
Persuilla tuntuu olevan homofantasioita enemmän kuin kaikkien muiden puolueiden edustajilla yhteensä?! Aika hurjaa.
- persujen sisäsiitos
Suljetussa miesyhteisössä homostelu leviää nopeasti ja kaikkialle.
- kenttä pohtii
Ilmankos naiset lähtevät persuista pois kun huomaavat, ettei siellä ole juurikaan heteroita, naisista kiinnostuneita karvaperseäijiä?!
- Sanoo wanha kansa
Eipä naisella ole peiton alla homolle oikein käyttöä
- kansa kertoo
majavan fantasiat ovat jo sairaita. pingismailat ja salamitangot. huh huh. hoitoon joutaisi.
- Peräpersu
Majava.persu on aito persu ja edustaa persujen ajatusmaailmaa.
- kansa ihmettelee
Kuinka sairas ihminen voi olla, että tuo perverssit fantasiansa kaikkien tietoon?
- majava kertoo
totuuden persuilusta
- pSS rotuperseet
Töppis, majava, Teukka ja Matias, SS rotuperseitä kerta kaikkiaan??
- Järjetön rahastaja
Unohdit suurimman rotuperseen
- kenttä ihmettelee
Onko se suurinkin ROTUPERSE kiinnostunut poijista?? Aika hurjaa. Turhaan siis tyttelit kevätmahlojaan valuttelevat??
- Tytti Tyrväältä
Ei sille kukaan akka kehtaa edes vilautella
- taas mustaa makkaraa
Vielä Tony Halmeelle oli tarjolla sitä neitokaisten nannaa kuin verkonsilmää. Timpalle kukaan ei edes vilauta? Alas on painunut poikain käyrät persupuolueessa kautta maan? Ilmankos akat lähtee rentotumaan vaikka Afrikkaan. Musta makkara lohduttaa ja virkistää??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826