hyväksyttekö minkäänlaista sosialismia maapallolla
mikä on persujen kanta sosialismiin
14
<50
Vastaukset
- kovaKÄNNIpersu
kysy timolta timo meidän kannat määrittää
- soinikaljauskossa
Tootakai! Onhan isä timo jo sosialisoinut meidän persujen puoluetuet sekä puolueen jäsenmaksut säätiöönsä. Soinin harjoittama sosialisointi on aina köyhän parhaaksi. Kun köyhä antaa viimeiset euronsa soinille, köyhä turvaa niin tulevaisuutensa ja hyötyy sijoituksesta viimeistään noin sadan vuoden kuluttua.
- tosi uskovainen
timo on ajatellut vain puolueen parasta
- kentän ihminen
Mikä on Timo Soinille hyvä, se on puolueelle hyvä. Onhan puolue yhtä kuin Timo Soini. Rahojen perään kyselevälle on varattu pyöröovi ja selkäpuukko. Koetusti toimivat persulääkkeet.
- Raju rahastaja
Sosiaalinen kanssakäyminen on meille persupoijille yhtä kuin homojuna.
- altis ystävä
Persusosialismin lyhyt määritelmä: Mikä on Timon, on Timon. Mikä on minun on myös Timon.
- Timpalle kaljaa
altis ystävä kirjoitti:
Persusosialismin lyhyt määritelmä: Mikä on Timon, on Timon. Mikä on minun on myös Timon.
ja Töppikselle kädenlämpöistä kaalimehua!
- Kenttä toteaa
Toveri Tossavainen, ilmatilanhallnta- ja mielensäpahoittamisasioiden kansankomissaari, on useaan otteeseen vaatinut, että Suomen valtion tulisi ostaa STX Finland oy-niminen telakkayhtiö hallintaansa. Näin siis 'työväenpuolue ilman sosialismia'.
- normaali persu
me kannatetaan sosialismia
- Kuukerin Nelli
Ei persu sosialismista mitään ymmärrä tai ehkä, kun kertoo vitsin: "Voisitko lainata kattilaasi, jotta voisin keittää siinä kanasi."
- onnen takuumies
Mutta eihän tuossa mitään väärää ole. Persusosialismin hengessä kannetaan keitetty kana Soinin pöytään ja kaikki on ok.. Ja persu tyytyväinen.
- säätiön pojat
onnen takuumies kirjoitti:
Mutta eihän tuossa mitään väärää ole. Persusosialismin hengessä kannetaan keitetty kana Soinin pöytään ja kaikki on ok.. Ja persu tyytyväinen.
Maksakaa jäsenmaksunne !!!
- pää punaisena...
Kanankeittoa soinisutkimusmenetelmällä:
Antakaa karvaperseäijät minulle rahanne, niin minä höyräytän taas muutaman kanan (=hanaklan akan) takaovesta pellolle. Varmistuspuukko selässä takaa, etteivät palaa enää tähän perSStarhaan kotkottamaan ja kultajyviä nokkimaan. Kyllä jämti on niin.
isä timo - perspoika kotkasta
Kansallissosialismi on halla-aholaisten ykkösaate, mutta me tavispersut kannatamme sosiaalidemokratiaa ja suomalaista hyvinvointiyhteiskuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa512089En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101364
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81004- 81972
- 20959