jousitoiminen snipu vai rynnäkkökivääri?

snipuvsrynnäkkökivääri

Kumpi näistä ku en osaa päättää tykkään vähän molemmista. Kumpi olis helpompaa ?

28

236

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abdullahi6666

Rynkyllä pelaaminen on paljon jännittävämpää. Snipulla vaan kykitään jossain puskassa. Ja hyvän snipun kasaamiseen tarvii rahaa ja tietoo.

• Kokenut Kivääristi

Hah, älä nyt anna väärää kuvaa toiselle, tosin suurimman osan pelityyli on kykkimistä mut se on pääasias nuorilla jotka ottaa mallia codista.

Oikein toimiva tarkkari on tuosta kuvauksesta selkeä vastakohta.

Mutta tarkkarin kokoominen kyl maksaa se on totta :)

• väijytysomk

Enmää mistään codista mallia ottais, ajattelin snipaamist sellasena että väijytään puskassa ja ammut vastustajan

• Kokenut Kivääristi

siis juuri tämä on sitä kyttäämistä aka campingia jota jengi luulee tarkkarin homman olevan. on se joskus jos skenu on että pitää väijyttää ohi kulkeva partio tai sniper hunt. mut muissa skenaarioissa näin pelaavat on tuhoon tuomittu jos vastustajal on vähääkään hajua miten toimia.

• Jaa'a

Se on sinusta kiinni, mutta lähtökohtaisesti rynkky on helpompi aloittelijalle; ei maksa niin paljon, helpompi käyttää jne.

Mutta kokeile molempia, kysy kavereilta lainaksi ja vuokraaminen toki mahdollista.

http://www.kuulakojootti.net/

• tällästä

aattelin itekki hankki snipun tai rynkyn ni kumpi olis parempi ku oon sillee vähä niinku ninja

• JIHAD!

Hienoa! Löysit sentään jo valmiin aiheen, ettet turhaan tehnyt uutta. Vielä kun lukisit nuo kaikki viisi vastausta, niin pitkälle pääset elämässä.

• EKHB

Jos oot "vähä niinku ninja", ni hanki rynkky. Pääset rynkyllä kunnolla eteneen ja rynnäköimään, niin siinähän sitä ninjaa tarvitaan lähitaistelussa.

• Turuk

Bitch please :D Rynkyllä sä mikää ninja ole..

• Snipu vai rynkky... niin yleinen kysymys....

Jos haluat snipun niin liikkuminen on varovaisempaa ja etäisyydet ovat vähän pidempiä et pysty käyttämään kivääriä sisätiloissa etkä ahtaissa paikoissa kauheen hyvin.

Rynkky sopii lähes joka paikkaan ainoa huono puoli on akut.... Ei voi käyttää talvella kun akkut menee... Joissakin rynkyissä akku tila on hiukan liian pieni eli vaikea saada akkua paikoilleen....

Toi on semmoinen päätös joka sinun pitää itse tehdä...

• Abdullahi6666

Kannattaa ostaa ase, joka käyttää large-akkua, ja ostaa NiCd -akku, niin toimii vuodenajasta riippumatta.

• naamapalamu
        Abdullahi6666 kirjoitti:

Kannattaa ostaa ase, joka käyttää large-akkua, ja ostaa NiCd -akku, niin toimii vuodenajasta riippumatta.

Kyllähän niitä sähköaseita talvella pystyy käyttää kun hommaa vaan kunnon akut, esim lipo tai ni-cd. Eihän siinä muuta kun että kosteuttahan sinne pyssyyn kertyy joten pelipäivän jälkeen kannattaa tehdä asianmukainen kuivatus, ettei se kosteus tiivisty vedeksi. Hop-up kumejakin on nykyään " no freeze" malleja.

• airsoftaajafin

mul on rynkky ja se on hyvä mut ei saman vertainen snipun kanssa

• joku tyyppi

Kannattaa ostaa sähkökäyttöinen rynkky, paljon kivempi rynnii ku kykkii paikast toiseen ja piileksiä puskissa. Sarjalla ja kaputt. Sit ku jäät yksin snipun kans... lähitaisteluja... huhhuh.

• Poleski

Tietääkseni NiCd akkuja on myös mini kokoa.
        Ja CoDissa on tullut tavaksi "quickscopettaa" eli nopea tähtäystä, kanttis kokeilla mutta jos pelaat sisäpelejä myös niin suosittelisin rynkkyä, paras tässä tapauksessa ehkä cyma ak47

• Poleski
        Poleski kirjoitti:

Tietääkseni NiCd akkuja on myös mini kokoa.
        Ja CoDissa on tullut tavaksi "quickscopettaa" eli nopea tähtäystä, kanttis kokeilla mutta jos pelaat sisäpelejä myös niin suosittelisin rynkkyä, paras tässä tapauksessa ehkä cyma ak47

Kokeilisit muuten myös tuota "overkill" taktiikkaa.
        Sain mieleen kun juuri olen pelaamassa Mw3:sta.
        Eli rynkky primaryks ja snipu varalle tai toisin päin.

• Poleski
        Poleski kirjoitti:

Kokeilisit muuten myös tuota "overkill" taktiikkaa.
        Sain mieleen kun juuri olen pelaamassa Mw3:sta.
        Eli rynkky primaryks ja snipu varalle tai toisin päin.

Ja sit hardline et saat juggernautin ja attack helikopterin. Muista myös sitrep et näät kranut ja claymoorey. Ja tactikal knife et voit ninjata.

• poleski
        Poleski kirjoitti:

Ja sit hardline et saat juggernautin ja attack helikopterin. Muista myös sitrep et näät kranut ja claymoorey. Ja tactikal knife et voit ninjata.

No aijjaa
        Ps. Olen oikea poleski

• Jouuuu
        poleski kirjoitti:

No aijjaa
        Ps. Olen oikea poleski

Onks kukaan ajatellu et rynnis sil snipal ja ampuis kaikkii palleille ja sit ku panokset loppuu ottaa uzi akimbo ja räiskii kaikkialle

• jonne7
        Jouuuu kirjoitti:

Onks kukaan ajatellu et rynnis sil snipal ja ampuis kaikkii palleille ja sit ku panokset loppuu ottaa uzi akimbo ja räiskii kaikkialle

ja tietenki vedän quickscopee kaikkii päähän snipul jostai 1km pääst

• jonne7

ootteko tyhmiä tietenkin snipun kanssa on back up ase.mul on we g18c ja pultti lukko snipu ja jos joku tulee lähelle nii ammun pislal sarjaa sitä homoo päin.

• %appdata%

Sä oot homo. Sun ei tarvi enää peitellä sitä arska, me kaikki tiedetään se.

• airsoftia 4v
      • JIHAD!

En ymmärrä miksi kaupat myyvät noita "valmiiksi viritettyjä" kivääreitä joihin on lykätty jäykempi jousi ja nostettu hintaa sata euroa. Huijaavat vain ihmisiä luulemaan, että ase on hyvä, jos se ampuu lujaa. Paljon paremmin myisivät jos vaihtaisivat paremman hopin jousen sijaan.

• turuk-

Täten julistan kaiken wellin tuotannon, kenguruiksi.

• airsoftfin

Well on käsittämättömättömän huono :DDD

• softaaja800

Osta kummatki itellä on G36c ja MB03

• airsoftfin
        softaaja800 kirjoitti:

Osta kummatki itellä on G36c ja MB03

Älä osta kumpaakaan. No gekon voi ostaa valmistajasta riippuu kyllä sekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe