ja aina kun kävelen kaupungilla niin näen natseja joka paikassa,niitä on puussa ja niitä on maassa.Mutta koska olen vihreä stadilainen ja syön mielialalääkkeitä,niin on mahdollista että kuvittelen kaiken - psykiatrini sanoi niin.
Minulla on natsi sängyn alla
25
101
Vastaukset
- kauheeta!
Kauheeta!
ei ole helppoa sullakaan
- IHqua!
Minullapa onkin natsi sängyssä. Voi pojat, kunpa tietäisitte...! Mutta minähän olenkin leijonariipuspersu!
- avaaja persu
höylään tässä natsia mikä on sänkyni alla lantaluukkuun. ai että kun tuntuu hyvältä
- tavis persu
Olen kaikkiruokainen persu, joten minulla on sängyn alla sekä natsi, että stalinisti. Sänkyyn asti toki pääsee vain isä timo gummie barbara. Olenhan kunnon persuäijä.
- ???????
Äidilläni on che guevaran kuva makuuhuoneensa seinällä,onko hän natsi?
- kyllä-
Kaksisuuntainenmielialahäiriö on monen vasurin sairaus.
- akkain pelko on pop
Perssupoijalle on ihan sama, minkälainen karvaperseäijä siellä sängynalla luuraa, vaikka natsi. Pää asia, ettei ole kukaan akka mirri märkänä kyttäämässä!
- --------.
Miksi vihreät ja vasemmistoliitto ovat homojen suosikkipuolueita?
- taas persuvalhe
--------. kirjoitti:
Miksi vihreät ja vasemmistoliitto ovat homojen suosikkipuolueita?
persut ovat pullollaan homoja. valittaan teukkakin vuoden homoksi
- Persupimatsu
Minullapa onkin natsi jalkojen välissä!
- SS marsalkansauva
Natsimeininkiä se pitää olla. Viivikin tietää.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288336805725.html - wanha peruSSnazi
Päivän persukysymys:
Mikä voi olla parempaa kuin natsi sängynalla??
No tietysti KAKSI natsia sängynalla.- Perushoro
Tai sitten yksi natsi päällä ja toinen alla.
- ggg..
Onko natseilla Eerolan hyväksymät markkinointivälineet mukana, puukot, pullot,luotiliivit vai pelkästään koppalakki,nahkahousut, saappaat ja riipus?
- virkistäytymään
Tervetuloa perussuomalaisten kevätretkelle Pietariin 9.5.. Aamujunalla Helsingistä ja kokoontuminen Pietarin junaasemalla, josta kävellen Eremitaasin eteen. Osallistujat tuntee kultaisesta leijonariipuksesta sekä "Kiitos 1939 - 45"-paidasta. Ilmoittautua voi toimistoon työmiehelle. Majoituksessa natsit järjestetään aivan varmasti ainakin sängyn alle jollei syvemmälle.
- tappi persu
minulla onkin puinen jytkytappi sängyn alla
- uusi ystävä
Pain siellä on sitten natsikin.
- Juttu-Ville
Heräsin kerran naapurin emännän vierestä. Aamulla kurkistin sängyn alle, että olisiko siellä mahdollisesti natsi, kun kuulin ääniä ja tunnustellessa tuntui viikset. Ei, siellä olikin vain iso kollikissa ja pissapotti. Siitä arvelen, että naapurin emäntä on vihreä tai kepulainen? Oli ainakin ahkera kyntöhommissa, se täytyy myöntää. Ja siementä laittoi vakoon sellaisella kokemuksella, että oksat pois.
- TAISTELEVA PS
Kumpi on pahempi
- natsi sängyn alla
vai
- hesarin toimittaja sängyn päädyssä
kun heräät?
Tee uudenvuodenlupaus.
ÄLÄ UUDISTA HESARIN paperista HIPPILEHTEÄ VUODEKSI 2013
osta säästyneillä rahoilla taivaskanavia kuten BBC, Sky
saksalainen ZDF (Rtl on enemmän viihde/kansankanava)
France 2 (france24 ja Tv5monde ovat maksuttomia)
jne.
tiedät enemmän kansainvälisesti kuin hesaripropaganda
ja uutiset voi lukea SUomesta aamulehti, kaleva, turunsanomat ...
RUOTSINSUOMALAISET SEURAAVAT PERUSSUOMALAISTEN
ETENEMISTÄ SUOMESSA JA ÄÄNESTÄVÄT RUOTSINDEMOKRAATIT
MAAN KOLMANNEKSI PUOLUEEKSI
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/toppnotering-for-sd-i-ny-matning_7819438.svd
Toppnotering för SD i ny mätning
Sverigedemokraterna får sin högsta notering hittills, 9,2 procent, i Demoskops väljarmätning som publiceras i Expressen. - yhtäjalkaa marssien?
Persut ja Supo yhdessä??
- Kauheaa!!!
Kauheaa!!!
- juoppo persu kyselee
Sängyssä olevan persun täytyy olla melkoinen huuhilo, jos jopa natsi piiloutuu häntä pakoon sängyn alle??
- pohjaton69
Kyllä sitä natsikin jo aamuviideltä väsyy ja menee sängyn alle kun ahne persu haluu vaan lisää.
- Tein natsikakat
Kumpi on pahempi?
- Kakat housuissa?
Vai?
- Uutinen kakasta housuissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816