Eikös ole eri asia kun puhutaan viisteestä ja kulmasta.eikös. Jos esim. Sanotaan et tehdä kappaleeseesn 30 asteen viiste niin kappaleessa on 60 asteen kulma. Esim jos puhutaan hitsaus viisteestä vaikka. Ja toispäin sama. 60 asteen viiste niin kappaleeseen tulee 30 asteen kulma.
viiste ja kulma??
ahaaa-jaa
5
3355
Vastaukset
- ei ees seppä
No ei se nyt ihan noin kyllä mene.
Jos teet levyihin 60 asteen viisteet sulla on 120 asteen kulma.
Mieti vielä, ennen kuin teet.
Miten sulla 60 asteen viistekin muuttuu 30 asteen kulmaks.
Jätä oikeesti tekemättä, jos on noin vaikeeta. Tät siis tarkoitin. http://www.penantieto-opus.fi/files/tekninenpiirustus_lvipiirustus.pdf elikkäs olen oikeassa. Levyn reuna on 90 astetta. Sanotaan että tehdään 30 asteen viiste. Eli kappaleen kulmaksi tulee 60 astetta.
- ei sinne päinkään
No ei tule..
Mistä hele se sinä noita asteita oikein vedät :D:D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764