lauma räyhääviä olentoja. tämän pienpuolueen saavutukset ovat pyöreä nolla eduskunnassa ja maamme valtuustoissa.
persut koska teistä olen väärässä niin tuokaa esiin yksikin asia missä näkyy pienpuolue persujen kädenjälki
pienpuolue persut ovat vain
10
<50
Vastaukset
- persujen persu
on toi seiska ollut pullollaan meidän edesottamuksia ja samoin alibi
- superex
..ja Hesari, Iltasanomat, Iltalehti, Ilkka, Pohjalainen, Vantaan sanoma ja taitaa Ylen nettisivuiltakin löytyä...
- Kim Il Soini land
Pieni näyte siitä, miten Kim Il Soiniland rakennettiin kohti Jytkyä, poliittisten toimittajien vuosia jatkuneella Soinin lipomisella.
Tästä herrasta, joka polvet ruvella konttasi Soinin edessä ja teki mm. Maisterisjätkä -satukirjasta VIIDEN sivun spektaakkelin Suomen Kuvalehteen, tuli myöhemmin Ylen poliittisen toimituksen päällikkö.
Näistä tarpeista Jytky on tehty, ei niinkään soinin sutkautuksista.
http://suomenkuvalehti.fi/blogit/polkomfi/tyosta-ja-taistelusta - öyh öyh persu
öyhötetään ja rypätään
- pumpumpum
Persu Hongisto haluaa tappaa majavia. Tehnyt asiasta oikein kirjallisen kysymyksenkin ministerille. Majavat ovat uhka suomen tulevaisuudelle?
- Pöhelöpersu kusasee
Onks se nimimerkki majava.persu?
- arvon penaali
ei kai persu hongisto halua tuhota persukuttuuria johon kuuluu majavien raiskaaminen majavalammella
- voi hyssykät sentään
Majava. persu = 32 vuotias mies, joka ei ole ollut koskaan töissä ?
Pika nimeltään Päivi, vai ?? - heeh heee...
kysyjä on ottanut uuden nimimerkin käyttöönsä...surkeaa
- saavutus tämäkin
häädän mamut lähehtäni timon ohjeiden mukaan
1 Vastausta 3 Lukukertaa
juoppo-persu
7.2.2013 18:13
0
aina kun mamu tulee liian lähelle jysäytän varpusparven housuuni. joka kerta on mamu siirtynyt etäämmälle. toimii takuu varmasti. kyllä taas timin ohje toimii. TIMO ON NERO
Loistavaa!
7.2.2013 18:29
1
Sulje
Heh-heh, vihdoinkin on löytynyt keino jolle vihreät kukkahattutädit eivät voi mitään. Kukaan ei voi kieltää kakkimasta omaan housuun. Itse olen jo monta torttua vääntänyt housihini kun olen ajellut ruuhka-aikana huvikseni metrolla Helsingin ja Itäkeskuksen väliä edestakaisin. Ja aina löytyy tilaa - mamut menee ja lujaa, eivätkä vikise rasismista mitään!
Timo on tosiaan nero! Nyt tunnen, että minulla on valtaa. Ollaan me persut hyviä!
suuri timo
7.2.2013 18:37
1
Sulje
keksi hyvän keinon pitää epämiellyttävä aines loitolla. kokeilen huomenna kun menen sossun kautta pubiin
t persu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899