Moro!
Pelasin Far Cry 3:sta n. 15 tuntia, jonka jälkeen kaikki tallennettu data katosi ja nyt pitäis aloittaa koko juttu alusta. Näyttää keskustelupalstoilla siltä, että PC:llä ihan yleinen ongelma ja pelistä katoaa paljon muutakin esim. aseita ja saavutuksia. Oletteko PS3:lla törmänneet samaan ongelmaan? Taitaa peli jäädä romukoppaan, jos tallennettuja ei saa takaisin. Paljon muutakin tekemistä kuin pelata samaa paskaa uudestaan ja uudestaan jonkun bugin takia. Kiitos!
Far Cry 3 kaikki tallennukset kadonneet
10
183
Vastaukset
- Brody1
Jatkuvasti näitä samoja ongelmia pleikkarilla! En vissiin vaan osaa käyttää pelejä muilla laitteilla kuin PC:llä. Ulos talosta koko konsoli. Vittuako tuollaisella tekee.
- fps pro
Ite pelasin boxilla läpi ilman häikkää. Kesti noin 23 tuntii kun pelasin samalla sivutehtäviä. Läpi menon jälkeen pelattavaa vielä päljon. Tilastot näyttää että 73% pelistä on pelattu
- 14+3
Ei mitään ongelmia pleikalla, platina on plakkarissa ja tallenteet tallella.
- fakta tieto,,
This is why i play ONLY call of duty games!
- wqeewewew
Se pitää savettaa se peli ennen lopettamista, itellä ei mitään ongelmia PC:llä.
- xleinonen
:) haha
No katos noi mullakin about 12h jälkeen kun olin saanu platinaa niin kaikki katos :D
Mut eipä tua FC3 kummoinen peli ollu odotin enemmän ja pitempää yksinpeliä.... Netti peli niin syvält et huh huh.....- Pokeball
"odotin pidempää yksinpeliä" "pelasin läpi 23h" SIIS ANTEEKS MITÄ? :D yksinpelihän oli ihan vitun pitkä? ja kaikenlisäks erittäin mielenkiintoinen. Toisin kuin joku Medal of honor jonka pelaa läpi tunnissa ni kyllä tämän läpi menemiseen saa aikaa kulumaan.... Ite pelaan pc:llä ja ei koskaa oo tallennukset hävinny se pitää vaa savettaa aina ku lopettaa pelaamisen. Ja aika sairas tyyppi oot jos se pelin 23h pelasit läpi.... koska ideana on se että ennen kuin menet sen läpi niin sulla olis avattuna kaikki skillit siis ihan kaikki kerättynä kaikki relicit, kirjeet ja muistikortit sekä, avannu kaikki aseet, ajoneuvot ja kasvit ja craftannu esim ammo vyön sun muut loppuu asti. tottakai avannu kaikki radiotornit, vallannu kaikki outpostit ja tietty tehny kaikki path of hunter ja wanted dead haasteet. JA TOTA KAIKKEA ET KYLLÄ PÄIVÄSSÄ TEHTYÄ SAA pisin singleplayer pitkään aikaan ja muutenki loistava peli.
Ps3 platinal läpi 12h helposti. Netistä kartat apuun mistä löytää mitä ja niin edespäin niin käy helposti.
- platina n.40h
"Netistä kartat apuun", mitä pelaamista tommonen on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979