Onko Gambiassa liian tukalaa ja sateista kesäkuussa? Ovatko guesthouset auki?
Kesän sää?
2
237
Vastaukset
- kekeke
Muutaman kerran ollut siellä kesäkuun loppupuolelle asti ja ainakin niinä kertoina on ollut todella kuumaa ja kosteaa, tosin sateita ei kovinkaan paljon.
Monet guesthouset ovat auki myös kesällä, itse olen asunut paikallisten kavereitteni luona. - sunny_beach
Sadekaudella vielä jotenkin pärjäilee mutta tukalinta oli viime vuoden lokakuussa Tobaskin aikoihin.Oli todella kuumaa,sähkökatkoksien vuoksi öisin ja aamuisin sähkötuuletin ei toiminut.Sadekaudella sentään sade raikastaa ilmaa,mutta noihin aikoihin oli vain erittäin kuumaa ja kuivaa.En halua kokea samaa toisten,pystyin lopuksi vain makoilemaan päivät ja toivomaan pääsyä kotimaahan...Marraskuussa ja toukokuussakin kelit ovat mainiot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774