Jumalalle on jokainen vastuussa sanoistaan ja teoistaan viimeisellä tuomiolla oikeudenmukaisen ja vanhurskaan Tuomarin ratkaistessa asian.
" Me tiedämme, että laki on hyvä, jos sitä käytetään lain tarkoituksen mukaisesti. Eihän lakia ole säädetty kunnon ihmisten takia, vaan lain ja järjestyksen rikkojien, jumalattomien ja syntisten, rienaajien ja pyhänhäpäisijöiden, isän- ja äidinmurhaajien, tappajien, siveettömien, miesten kanssa makaavien miesten, ihmisten sieppaajien, valehtelijoiden, valapattojen ja ylipäänsä kaikkien sellaisten takia, jotka toimivat vastoin tervettä oppia. Näin sanoo iäti ylistettävän Jumalan kirkkautta julistava evankeliumi, joka on minulle uskottu. "
1.Tim. 8-10
Tästä voimme päätellä, keitä varten laki on ja muistaa, ettei Jeesus tullut ottamaan pois lakia.
Kaikille meille ajateltavaa tässä ja hyvä sanat omassatunnossaan käyttää kun nämä sanat luet:
" Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen nimessä, hänen, joka on tuomitseva elävät ja kuolleet, ja hänen ilmestymisensä ja hänen valtakuntansa kautta: julista sanaa, astu esiin sopivaan ja sopimattomaan aikaan, nuhtele, moiti ja kehota, aina kärsivällisesti opettaen. Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee. He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja. Mutta pysy sinä järkevänä kaikissa tilanteissa, kestä vaivat, julista evankeliumia ja hoida virkasi tehtävät.
Minut itseni uhrataan jo pian, lähtöni hetki on tullut. Olen kilpaillut hyvän kilpailun, olen juossut perille ja säilyttänyt uskoni. Minua odottaa nyt vanhurskauden seppele, jonka Herra, oikeudenmukainen tuomari, on antava minulle tulemisensa päivänä, eikä vain minulle vaan kaikille, jotka hartaasti odottavat hänen ilmestymistään. "
2. Tim. 1-8.
Ajassamme on paljon merkkejä lopunajoista. On tärkeääkin tärkeämpää ymmärtää Jumalan tahto. Jumalan tahto selviää jokaiselle Raamattua lukemalla.
Jumalalla on paljon opetettavaa meille. Olemme vasta elämämme alussa, poisnukkuneetkin.
Kiitos Jumalalle, että sain tämän asian kertoa, jonka tuhannet ja tuhannet uskovat ovat jo tuhansia kertoja kertonut varoituksen sanoina. On "hälytystilan" aika, Herra saapuu pian, puhumme nyt nykyhetkestä/lähivuosista/lähivuosikymmenestä. Vuoden 1948 sukupolvea on elossa Herran saapuessa, jos olen oikein ymmärtänyt opetuksen merkityksen.
Niin se on, että yhä useammin aamuisin herätessä päällimmäisenä on hyvän olon tuntemus ja ensimmäiset sanat huulilla: Kiitos Jumalani. Jumalaa minulla on monesta syystä kiittäminen. Pahan olon muuttuminen hyväksi oloksi on jotain kiittämisen arvoista. Se on kestävää. Poikkeuksena synnintunnossa eletyt katumuksen hetket. Ero Jumalasta tekee sydämen murheelliseksi yksinäisyydestä.
Vastuullisen homo - ja esiaviollisen seksin saarnaaminen ym.
31
122
Vastaukset
Kiitos
- Nasse.
vigilance kirjoitti:
Eipä kestä.
Joko Korson sankari on ollut tyttöjen kanssa?
"Jumalalle on jokainen vastuussa sanoistaan ja teoistaan viimeisellä tuomiolla oikeudenmukaisen ja vanhurskaan Tuomarin ratkaistessa asian. "
Täyttä uskovaisten propaganda paskaa!! Ihminen ei ole vastuussa kuin omasta itsestään KUOLEMANKIN JÄLKEEN, eikä kuoleman jälkeen jaeta mitään tuomioita, vaikka uskovaiset kuinka niitä haluaisivatkin jaella...se ei ole mikään totuus!! Sinne samaan paikkaan lopulta te uskovaiset joudutte ruumiinne ja sen kuvittelemanne "sielunne" kanssa matojen syötäväksi, jollei krematorio teitä siltä pelasta!!- esther
on sanottu myös "En tullut tuomitsemaan vaan...?
- ,,,, vaan täyttämään
Jeesus tuli täyttämään Jumalan lain.
,,,, vaan täyttämään kirjoitti:
esther sanoi :
on sanottu myös "En tullut tuomitsemaan vaan...?
5:17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
- JEESUS ON RAKKAUS
Nim. Harvat Valitut. Kiitän Jumalaa ja myös sinua , jonka ymmärsin olevan Jumalan palvelija. Oli tosi ihanaa lukea kirjoittamaasi tekstiä, jonka Jumala on myös minulle näyttänyt useita kertoja Raamatusta "Jumalan Sanasta".
Näinhän se on, että viimeisenä päivänä me jokainen joudumme vastaamaan teoistamme Jumalalle, ja todella kauhistuttavaa on se, että joka täällä kulkee vailla Jeesusta Kristusta ja epäuskoisena, vailla pelastusta, jonka Jumala on meille jokaiselle valmistanut Jeesuksen sovitustyön kautta. Ystäväni, koetetaan rukoilla ja jaksaa kilvoitella uskon tiellä ja olla Herramme palvelijana aina Hänen toiseen tulemiseen asti. Siunausta Sinulle ja myös kaikille tätä lukeville. Nyt jos koskaan
kannattaa kiinnitää huomionsa Jeesukseen ja alkaa tutkimaan Raamattua sekä rukoilemaan Jumalan armoa itselleen ja läheisilleen. Aloittaja ei kai ole ymmärtänyt.
Paavalihan kirjoitti Timoteukselle, ja vannotti häntä (vaikka vannominen on kielletty), että Timoteuksen pitää julistaa, vaikka tulee niitä, jotka eivät kestä kuulla, ja tukkivat korvansa totuudelta. Mutta Timoteuksen piti silti hoitaa tehtävänsä.
Tuon ymmärtää, kun ottaa huomioon sen, että Paavali luuli lopun tulevan jo siihen aikaan. Eli tuo kirjoitus ei koske nykyaikaa, vaan Timoteuksen ja Paavalin aikaa.- ---------------
Taas näitä verovaroin maksetun uskonnonopetuksen ikäviä seurauksia.
- Yu.
Aloittaja puhui Jumalan Totuutta.Aamen.MIKSI palstan papit/papittaret KEHTAAVAT JA JULKEAVAT lyödä laimin kirkkaan Jumalan evankeliumin?Mikseivät he julista Totuutta?
Yu sanoi :
Aloittaja puhui Jumalan Totuutta.Aamen.MIKSI palstan papit/papittaret KEHTAAVAT JA JULKEAVAT lyödä laimin kirkkaan Jumalan evankeliumin?Mikseivät he julista Totuutta?
_________
He palvelevat herraansa saatanaa ja pystyvät todentamaan sen siitäkin mitenkä
deletoivat ja homeopatisoivat SANAA.
Hävetkää ja PELÄTKÄÄ papittaret ja valepapit.
YU. Tuo aloitushan ei ole" totuutta", joten älä yritä vetää papistoa samaan.
vigilance kirjoitti:
Mikä osuus siinä jää totuuden ulkopuolelle?
Se jäi totuuuden ulkopuolelle, että aloittaja sanoo Timoteuskirjeen käsittelevän lopun aikoja. Onko totuuden näkeminen niinkin vaikeaa?
- Liikaa kiinnostaa
helsinkijokkeri kirjoitti:
Se jäi totuuuden ulkopuolelle, että aloittaja sanoo Timoteuskirjeen käsittelevän lopun aikoja. Onko totuuden näkeminen niinkin vaikeaa?
" Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee. "
Lopun aikaa tuo koskee. helsinkijokkeri kirjoitti:
jokkeri sanoi :
Se jäi totuuuden ulkopuolelle, että aloittaja sanoo Timoteuskirjeen käsittelevän lopun aikoja.
________
Missä kohden - tuo se näytille jokkeri :-)pertsa2012 kirjoitti:
jokkeri sanoi :
Se jäi totuuuden ulkopuolelle, että aloittaja sanoo Timoteuskirjeen käsittelevän lopun aikoja.
________
Missä kohden - tuo se näytille jokkeri :-)pertsa. Minähän jos sanoin, että Paavali tarkoitti Timoteusta, jonka ei pidä väilittää, vaikka tuleekin aika, jolloin ei kuunnella. Aloitus oli kylläkin niiin sekava, että hän sekoitti asiat aloittamalla, että lopun ajan enteet ovat nyt.
Mutta kun kävin taas tuota Paavalia, niin huomasin Paavalin olleen taas Jumalan vastainen ja opettaneen väärin. 1. Tim. 5:11 hän kehoittaa Timotueusta hylkäämään nuoret lesket.
Mitä sellaisesta opista sanoikaan Jumala 2. Moos. 22:22-23: "Älkää sortkako leskeä. Sillä jos sorrat heitä, ja he huutavat minua avuksensa, niin minun vihani sytttyy, ja minä surmaan sortajat miekalla..."
Mutta joka on Paavalin oppia vastaan, olkoon hän kirottu. Eli Paavali kirosi itsensä Jumalan. Pyhäinhäväistys!helsinkijokkeri kirjoitti:
pertsa. Minähän jos sanoin, että Paavali tarkoitti Timoteusta, jonka ei pidä väilittää, vaikka tuleekin aika, jolloin ei kuunnella. Aloitus oli kylläkin niiin sekava, että hän sekoitti asiat aloittamalla, että lopun ajan enteet ovat nyt.
Mutta kun kävin taas tuota Paavalia, niin huomasin Paavalin olleen taas Jumalan vastainen ja opettaneen väärin. 1. Tim. 5:11 hän kehoittaa Timotueusta hylkäämään nuoret lesket.
Mitä sellaisesta opista sanoikaan Jumala 2. Moos. 22:22-23: "Älkää sortkako leskeä. Sillä jos sorrat heitä, ja he huutavat minua avuksensa, niin minun vihani sytttyy, ja minä surmaan sortajat miekalla..."
Mutta joka on Paavalin oppia vastaan, olkoon hän kirottu. Eli Paavali kirosi itsensä Jumalan. Pyhäinhäväistys!JOKKERI
________
Kuinka enää kestät itseäsi ja olla elossa :-) :-)
Valheen lemua ei terve ihminen siedä.
Roomalaiskirje:
1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
1:29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
1:30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
1:31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.helsinkijokkeri kirjoitti:
pertsa. Minähän jos sanoin, että Paavali tarkoitti Timoteusta, jonka ei pidä väilittää, vaikka tuleekin aika, jolloin ei kuunnella. Aloitus oli kylläkin niiin sekava, että hän sekoitti asiat aloittamalla, että lopun ajan enteet ovat nyt.
Mutta joka on Paavalin oppia vastaan, olkoon hän kirottu. Eli Paavali kirosi itsensä Jumalan. Pyhäinhäväistys!jokkeri
______
Ymmärrätkö enää itsekään mitä puhut :-) :-) :-)
Puhu selvästi jotta rehellisetkin ihmiset voivat ymmärtää mitä valehtelet :-) :-) :-)pertsa2012 kirjoitti:
jokkeri
______
Ymmärrätkö enää itsekään mitä puhut :-) :-) :-)
Puhu selvästi jotta rehellisetkin ihmiset voivat ymmärtää mitä valehtelet :-) :-) :-)persa. Et ole osoittanut valettani. Aivan turha vain vaahdota ilman todisteita. Jos olen jotain valehdellut, niin osoita se. Ole rehellinen.
persa. Et ole osoittanut valettani. Aivan turha vain vaahdota ilman todisteita. Jos olen jotain valehdellut, niin osoita se. Ole rehellinen.
perstan pää on kai jo sekaisin. Hän ei ymmärtänyt minua, vaikka laitoin kaksi raamatunpaikkaa, ja lisäksi vielä kaksi Paavalin sanomaa.
Nyt herää kysymys, että ajatteleeko pertsa nyt, että Raamattu valehtelee? Ainakaan hän ei osaakaan kertoa, missä MINÄ valehtetin.- tt11
perstan pää on kai jo sekaisin. Hän ei ymmärtänyt minua, vaikka laitoin kaksi raamatunpaikkaa, ja lisäksi vielä kaksi Paavalin sanomaa.
Nyt herää kysymys, että ajatteleeko pertsa nyt, että Raamattu valehtelee? Ainakaan hän ei osaakaan kertoa, missä MINÄ valehtetin.Sulla nyt vähän lipsuu koko ajan. Henkilöön menevä haukkuminen on itseasiassa täälläkin kiellettyä, vaikka varmaan papit muiden kuin uskovien kohdalla hyväksyykin tällaisen huonon käytöksen.
tt11 kirjoitti:
Sulla nyt vähän lipsuu koko ajan. Henkilöön menevä haukkuminen on itseasiassa täälläkin kiellettyä, vaikka varmaan papit muiden kuin uskovien kohdalla hyväksyykin tällaisen huonon käytöksen.
persta minulle: "mitä valehtelet". Täynnä murhaa, väkivaltaisia.
Eli lipsuuko perstalla lainkaan? Oliko pertsan haukkumisissa mitään totta? Ai niin, mutta se onkin "hyvää käytöstä", kun haukkuu toista väärin perustein. Mutta on myös synti sanoa toisesta väärä todistus.
On siinäkin veljekset: tt11 ja pertsa! Kumpikaaan ei pysty kumoamaan minua, mutta moittiminen heiltä kyllä käy.
- Häikäiseväkirjoitus
Kiitos,kaikki on totuutta,niille jotka vetivät herneen nenäänsä uskovat vain omaan totuuteensa.
harvat valitut sanoi :
Tästä voimme päätellä, keitä varten laki on ja muistaa, ettei Jeesus tullut ottamaan pois lakia.
________
Kyllä laki on edelleenkin voimassa kuten sanoit ja kunnioitan sitä.
Liberaaliteologit vain haluavat harventaa käskyvalikoimaa , jotta valehtelunsa
kävisi helpommaksi.
Varasta tai tapa niin huomaat rikkoneesi myös kaksoiskäskyä vastaan.- Nasse.
Miksi pertsa käyttää sekoitekankaista lippistä eikä ole ajanut esinahkaansa pois?
Kuumat paikat tulossa!g Nasse. kirjoitti:
Miksi pertsa käyttää sekoitekankaista lippistä eikä ole ajanut esinahkaansa pois?
Kuumat paikat tulossa!gNasse
_____
Vastuullista homo tai lesboavioliittoa ei ole olemassakaan.
Raamattu kieltää ne kaikki huolimatta lippiksestäni :-)pertsa2012 kirjoitti:
Nasse
_____
Raamattu kieltää ne kaikki huolimatta lippiksestäni :-)persta. Sinähän tässä valehtelet taas. Miten kestät itseäsi? Raamattu ei kiellä homoavioliittoja.
- Nasse.
pertsa2012 kirjoitti:
Nasse
_____
Raamattu kieltää ne kaikki huolimatta lippiksestäni :-)pertsa, leikkauta nahkasi liiton merkiksi :) Poikakaverisi varmasti ymmärtää.
- ef 6: 10-20
Lopuksi: vahvistukaa Herrassa, ottakaa voimaksenne hänen väkevyytensä. Pukekaa yllenne Jumalan taisteluvarustus, jotta voisitte pitää puolianne Paholaisen juonia vastaan. Emmehän me taistele ihmisiä vastaan vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan.
Ottakaa siis yllenne Jumalan taisteluvarustus, niin että kykenette pahan päivän tullen tekemään vastarintaa ja selviytymään taistelusta pystyssä pysyen. Seiskää lujina! Kiinnittäkää vyöksenne totuus, pukeutukaa vanhurskauden haarniskaan ja sitokaa jalkineiksenne alttius julistaa rauhan evankeliumia. Ottakaa kaikessa suojaksenne uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa pahan palavat nuolet. Ottakaa myös pelastuksen kypärä, ottakaa Hengen miekka, Jumalan sana.
Tehkää tämä kaikki rukoillen ja anoen. Rukoilkaa joka hetki Hengen antamin voimin. Pysykää valveilla ja rukoilkaa hellittämättä kaikkien pyhien puolesta. Rukoilkaa myös minun puolestani, että minulle annettaisiin oikeat sanat suuhun, kun ryhdyn puhumaan, ja että voisin rohkeasti julistaa evankeliumin salaisuutta, jonka vuoksi olen lähettiläänä, nyt vankilassa. Rukoilkaa, että voisin puhua rohkeasti, niin kuin minun tulee.
ef 6: 10-20
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796