Hän piti homoseksiä syntinä. Aika kului ja poikansa varttui. Poika punasteli muutamien miesten seurassa eikä saanut sana suustaan. Naisten seurassa puhe kulki. Poika ilmeni lopulta homoksi 22 vuotiaana, jäi kiinni rysän päältä.
Äiti alkoi puhumaan muutaman kuukauden päästä: " Ei homoseksuaalisuus ole synti. "
Muuttuisiko mielipiteesi homouden synnillisyydestä jos sinulle tärkeä ihminen ilmenisi homoksi, mitä luulet? Onko sinulle käynyt jo näin, että joku on paljastunut homoksi ja hän on sinulle tärkeä ihminen?
Olipa kerran 100% Raamatuun uskova nainen
19
90
Vastaukset
- lyhyestä virsi kauni
Ei muuttuisi.
Koska olen sen tavallaan jo läpikäynyt ( ei perhepiirissä )
Enkä edelleenkään pidä homoliittoa kristilliseen viitekehykseen kuuluvana.
Mutten vihaa homoja. En ole koskaan vihannutkaan. - suapisiitännainen
synnissä olemme syntyneet ja siinneet, mutta jos valtakunnan ja kansan tuhoa ajatellaan olevan ilmassa, niin tässäpä oikeustieteellisiä ongelmia ja ihmisoikeuksia - ja aviksessa ei availla sukupuol.ielimellisiä salpoja ei siunaus ja siunauksettomuus ei neutraalissa ja parasta onkin alkaa katsella mailmanlaajuisesti missä sitä parasta sanoisin jotta huoralassa aviorikosten ei paratiisissa/virallinen-ei virallinen = veroparatiisi/harmaa talous katastrofi, olen ei osallistumatta
- Luojan luomia
En ole koskaan pitänyt homoutta syntinä. Tunnen monta homoa, kaikki mukavia ihmisiä. Lähimmässä sukulaispiirissäni ei ole homoja.
Jostain käsittämättömästä syystä minulle olisi hieman kitkerä pala, jos oma poikani olisi osoittautunut homoksi. Luulen, ettei kukaan vanhempi suorastaan ilahdu, kun oma lapsi osoittautuu homoksi tai lesboksi. Asiaan on vain mukauduttava, kukin omalla tavallaan.
Se seikka, että homous olisi syntiä, on omiaan pahentamaan sekä homojen että heidän omaistensa tilannetta. Luojan luomia ihmisiä olemme kaikki.- aivan eri päivät
Taipumus homouteen ei ole sama asia kuin vaikkapa homoliitoista puhuminen. Ne on oikeastaan kaksi aivan eri asiaa.
- pyy tai pii levä
Ei se muutu, mutta olisi kova paikka jos oma poika olisi homo. ihan pelastumisensa takia.
" Alla PIILEVÄ kalliorakenne sisältää myös Hudsoninlahden, sekä Pohjois-Amerikan ja Grönlannin välisen merialueen, mutta joidenkin määritelmien mukaan ne eivät ole osa kilpeä, koska ne sijaitsevat veden alla."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kanadan_kilpi Hei hyvä olo taivaassa,
Luulempa, että monelle on käynyt juuri noin kuin kuvailit.
Homoseksuaalisuus tuntuu pelottavalta möröltä niin kauan, kuin joku omista tutuista, turvallisista läheisistä paljastaakin tuntevansa niin.
Monen muunkin asian kanssa olemme helposti ehdottomia niin kauan kuin se tulee riittävän lähelle.
Erilaisuus pelottaa monesti aivan turhaan. Muuten niin kävi itsellenikin. Hyvä ystäväni "tuli kaapista ulos", pian jo toinenkin ja sukulainenkin.
t. Maarit-pappi- Tämä on se sanoma
Juu juu, sopii kuvaan.
Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
1 Joh 1: 9 Maarit
_______
Homous lähipiirissä ei muuta Jumalan lakeja.
Tee siis parannus jottei sinua oksenneta niuvanniemelle :-)
Monen papin kohtalo tulee nimittäin olemaan tuo.pertsa2012 kirjoitti:
Maarit
_______
Homous lähipiirissä ei muuta Jumalan lakeja.
Tee siis parannus jottei sinua oksenneta niuvanniemelle :-)
Monen papin kohtalo tulee nimittäin olemaan tuo.pertsan törkeydet jatkavat eloaan.
helsinkijokkeri kirjoitti:
pertsan törkeydet jatkavat eloaan.
jokkeri sanoi :
pertsan törkeydet jatkavat eloaan.
Oopperalaulaja Jorma Hynnisen näkemys ainakin muuttui. Hänen poikaansahan yritettiin eheyttää ym. ja nämäkin "hoidot" Hynninen näki lopulta enemmän tuhoaviksi kuin mitenkään parantaviksi vaikka aluksi niihin uskoikin.
Täsätä tuli aikoinaan TV1_:llä dokumentti. Dokumentista jäi mieleen uskonyhteisöjen ja uskovien kovuus ja armottomuus homoseksuaaleja kohtaan. Se paljon puhuttu lähimmäisenrakkaus loppui kuin seinään kun homoseksuaalisuus paljastui. Ryhdyttiin tuomitsemaan ja syyllistämään. Mietin näitä kysymyksiä jo silloin, kun lapset olivat pieniä. Tutustuin muutamaan homoon ja silloin käsitykseni muuttuivat radikaalisti. Heidän maailmansa seksuaalisuuden osalta kun oli aivan samanlainen kuin heteroilla. Oli niitä kukasta kukkaan hyppijöitä ja niitä, jotka etsivät vakaata suhdetta. Heillä on täysin samat parisuhteen ongelmat kuin heteroilla.
Ehkä asiaa auttoi, kun tutustui ylipäätään historiaan ja siihen, miten homoja on määritelty ja ”hoidettu”. Tuli toisinaan tunnen (kuten erään heteron kohdalla) että ihmisillä oli hämmästyttävän likainen mielikuvitus ja toisaalta itsellään jollain tapaa neuroottinen asenne seksiin.
Ralf Königin sarjakuvat ovat rankkoja, mutta varsin avartavia.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ralf_König
Omassa perhepiirissä ei ole ilmaantunut homoja. Tavallaan minulla olisi siis helppoa kieltää ja tuomita heidät. En kuitenkaan ole niin seksuaalikeskeinen., että jaottelisin ihmiset sen mukaan. Joten ei mitään ongelmaa!- tv121
mummo muori.
Ehkä tarkoitit itseäsi että sinulla ei ole ongelmaa mutta tarkastelkaamme sen lähimmäisen kannalta joka on homo.Eikö hänellä olle valtavansuuri ongelma kun ei tule hyväksytyksi ja sitäkautta rakastetuksi.Me heterot emme tule asiaa ajatelleeksi tästänäkökulmasta.Eikö se ole ongelma kun kaiki kuitenkin haluaisi olla mieluimmin hetero kuin homo siksi heitä niin paljon hakeutuu erilaisiin hoitoihin muuttuakseen heteroksi ja ovatkin monet muuttuneet riippuen siitä miten vahvana se tunne on.
Samalla tavalla myös monet ihmiset erilaisista asioista hakeutuu hoitoihin päästäkseen irti omaa ja toisten elämää haittaavista teoistaan/tunteistaan.Kysymys kuuluukin että miten me voimme auttaa niitä ihmisiä joilla on kaikenlaisia ongelmia luopumatta omista arvoistamme.Ehkä se apu tulisi aina lähteä rehellisistä lähtökohdista ilman mitään mielistelyä sam,oin kuin ystyvyydessä ei mielistellä ystävää(mielistely on valehtelua)ehkä sen voisi näin kuvata.Kääritään hihat suunitellaan mikä kunkin toiminta olisi lähimmäisen auttamiseksi.
- ;:;
Eipä tässä asiassa sitä kysytä ihmisiltä, että mikä heidän mielestään on sallittavaa, vaan mitä Jumala on sanonut. Jos joku sukulaisesi tai ystäväsi on homo, niin hän tekee väärin. Ei siinä ole mitään pelottavaa tai vihattavaa, vaan se on moraalinen kysymys. Ihmiset eivät synny homoiksi, niin että he olisivat jotenkin samassa asemassa kuin esim. ihonväriltään tummat joidenkin mielestä olivat joskus. Ulkonäköään ei voi valita, mutta käyttäytymisensä voi ja tietynlainen käyttäytyminen on väärin, vaikka äitisikin niin tekisi.
- Oikeus olla
"Jos joku sukulaisesi tai ystäväsi on homo, niin hän tekee väärin."
Kuulepas, jos ihminen on homo, niin hän vain on homo. Siinä ei ole kyse sellaisesta tekemisestä, jota voisi arvostella moraalin kannalta.
Sinä sen sijaan tuomitset ilman oikeutta siihen. Se on moraaliton teko. " Ulkonäköään ei voi valita, mutta käyttäytymisensä voi ja tietynlainen käyttäytyminen on väärin, vaikka äitisikin niin tekisi. "
Olen juuri eilen iltarukouksessa pyytänyt Herralta suht kauan kasvukipuilemaani asiaan apua, joka Raamatussakin sanotaan, ja johon toivon Jeesukselta kasvua: "Rakkaus ei käyttäydy sopimattomasti."
Olen vedonnut anoen rukouksessa Jeesukseen, jotta Hän vaikuttaisi minussa sydämessäni ja sydämestäni käsin muutosvoimallaan kielenkäyttööni, etten käyttäytyisi puheen puolesta sopimattomasti harkitsemattomuuden harhaanjohtajaa ajatuksiltani lapsena kuunnellen ja tähän kävelyn lähtien: " tule mukaani mukavalle pienelle kävelyretkelle" ja jotta erottaisin Jeesuksen huomauttamana sydämelläni kun olen astumassa harhaan sopimattomaan käytökseen, "joskus" niin on käynyt kuin huomaamatta, näyttää että havaitsen harha-askeleet melko piankin, mutta nyt olen alkanut viitsiä reagoidakin niihin vitkastelematta kun aiemmin olen ollut reagoimatta esim. kolmekin päivää asiaa hautoen ja sitten vasta kehdaten mennä rukoukseen pyytämään sanomaani väärää asiaa anteeksi . Reagointiajat sopimattomaan käytökseen ( puheeni toisinaan ) ovat lyhentyneet, mikä on sinänsä edistystä, mutta asettamaani välitavoitteeseen, kielen 100% hillintään minusta ei ole. Yrittänyt olen. Ilman apua minusta ei siihen tule koskaan olemaankaan.
Toivoisin nopeampaa kasvua osakseni, mutta käy hitaampikin kasvuvauhti jos se Herralle sopii. Kaikenkaikkiaan ajatukseni tuntuvat kulkevan oikeaan suuntaan Jumalan sanojen ajatuksista kulkutapaa -ja suuntaa tarkkailemalla. Luotan Herran johdatukseen.
" Vahvistu siis, poikani, siinä armossa, joka on Kristuksessa Jeesuksessa. Ja minkä olet kuullut minulta ja minkä monet ovat todistaneet, usko se luotettaville miehille, jotka sitten ovat soveliaita muitakin opettamaan.
Kärsi vaivaa niinkuin ainakin jalo Kristuksen Jeesuksen sotamies.
Ei kukaan, joka sodassa palvelee, sekaannu elatuksen toimiin, sillä hän tahtoo olla mieliksi sille, joka on hänet palkannut.Eihän sitäkään, joka kilpailee, seppelöidä, ellei hän kilpaile sääntöjen mukaisesti.
Peltomiehen, joka vaivaa näkee, tulee ennen muita päästä osalliseksi hedelmistä.tarkkaa, mitä sanon; Herra on antava sinulle ymmärrystä kaikkeen.Muista Jeesusta Kristusta, joka on kuolleista herätetty ja on Daavidin siementä minun evankeliumini mukaan,
jonka julistamisessa minä kärsin vaivaa, kahleisiin asti, niinkuin pahantekijä; mutta Jumalan sana ei ole kahlehdittu.Siitä syystä minä kärsin kaikki valittujen tähden, että hekin saavuttaisivat pelastuksen, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, ynnä iankaikkisen kirkkauden.
Varma on tämä sana; sillä: jos olemme kuolleet yhdessä hänen kanssaan, saamme myös hänen kanssaan elää;
jos kärsimme yhdessä, saamme hänen kanssaan myös hallita; jos kiellämme hänet, on hänkin kieltävä meidät; jos me olemme uskottomat, pysyy kuitenkin hän uskollisena; sillä itseänsä kieltää hän ei saata.
Muistuta tästä, ja teroita heille Jumalan edessä, etteivät kiistelisi sanoista, mikä ei ole miksikään hyödyksi, vaan niiden turmioksi, jotka kuulevat.
Pyri osoittautumaan Jumalalle semmoiseksi, joka koetukset kestää, työntekijäksi, joka ei työtään häpeä, joka oikein jakelee totuuden sanaa.
Mutta pysy erilläsi epäpyhistä ja tyhjistä puheista, sillä niiden puhujat menevät yhä pitemmälle jumalattomuudessa,
ja heidän puheensa jäytää ympäristöään niinkuin syöpä. Niitä ovat Hymeneus ja Filetus, jotka ovat totuudesta eksyneet, kun sanovat, että ylösnousemus jo on tapahtunut, ja he turmelevat useiden uskon.
Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".
Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta- ja hopea-astioita, vaan myös puu- ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten.
Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.
Pakene nuoruuden himoja, harrasta vanhurskautta, uskoa, rakkautta, rauhaa niiden kanssa, jotka huutavat avuksensa Herraa puhtaasta sydämestä.
Mutta vältä tyhmiä ja taitamattomia väittelyjä, sillä tiedäthän, että ne synnyttävät riitoja.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään;
hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden
ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.
2 Tim. 2 : 1-26vigilance kirjoitti:
" Ulkonäköään ei voi valita, mutta käyttäytymisensä voi ja tietynlainen käyttäytyminen on väärin, vaikka äitisikin niin tekisi. "
Olen juuri eilen iltarukouksessa pyytänyt Herralta suht kauan kasvukipuilemaani asiaan apua, joka Raamatussakin sanotaan, ja johon toivon Jeesukselta kasvua: "Rakkaus ei käyttäydy sopimattomasti."
Olen vedonnut anoen rukouksessa Jeesukseen, jotta Hän vaikuttaisi minussa sydämessäni ja sydämestäni käsin muutosvoimallaan kielenkäyttööni, etten käyttäytyisi puheen puolesta sopimattomasti harkitsemattomuuden harhaanjohtajaa ajatuksiltani lapsena kuunnellen ja tähän kävelyn lähtien: " tule mukaani mukavalle pienelle kävelyretkelle" ja jotta erottaisin Jeesuksen huomauttamana sydämelläni kun olen astumassa harhaan sopimattomaan käytökseen, "joskus" niin on käynyt kuin huomaamatta, näyttää että havaitsen harha-askeleet melko piankin, mutta nyt olen alkanut viitsiä reagoidakin niihin vitkastelematta kun aiemmin olen ollut reagoimatta esim. kolmekin päivää asiaa hautoen ja sitten vasta kehdaten mennä rukoukseen pyytämään sanomaani väärää asiaa anteeksi . Reagointiajat sopimattomaan käytökseen ( puheeni toisinaan ) ovat lyhentyneet, mikä on sinänsä edistystä, mutta asettamaani välitavoitteeseen, kielen 100% hillintään minusta ei ole. Yrittänyt olen. Ilman apua minusta ei siihen tule koskaan olemaankaan.
Toivoisin nopeampaa kasvua osakseni, mutta käy hitaampikin kasvuvauhti jos se Herralle sopii. Kaikenkaikkiaan ajatukseni tuntuvat kulkevan oikeaan suuntaan Jumalan sanojen ajatuksista kulkutapaa -ja suuntaa tarkkailemalla. Luotan Herran johdatukseen.
" Vahvistu siis, poikani, siinä armossa, joka on Kristuksessa Jeesuksessa. Ja minkä olet kuullut minulta ja minkä monet ovat todistaneet, usko se luotettaville miehille, jotka sitten ovat soveliaita muitakin opettamaan.
Kärsi vaivaa niinkuin ainakin jalo Kristuksen Jeesuksen sotamies.
Ei kukaan, joka sodassa palvelee, sekaannu elatuksen toimiin, sillä hän tahtoo olla mieliksi sille, joka on hänet palkannut.Eihän sitäkään, joka kilpailee, seppelöidä, ellei hän kilpaile sääntöjen mukaisesti.
Peltomiehen, joka vaivaa näkee, tulee ennen muita päästä osalliseksi hedelmistä.tarkkaa, mitä sanon; Herra on antava sinulle ymmärrystä kaikkeen.Muista Jeesusta Kristusta, joka on kuolleista herätetty ja on Daavidin siementä minun evankeliumini mukaan,
jonka julistamisessa minä kärsin vaivaa, kahleisiin asti, niinkuin pahantekijä; mutta Jumalan sana ei ole kahlehdittu.Siitä syystä minä kärsin kaikki valittujen tähden, että hekin saavuttaisivat pelastuksen, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, ynnä iankaikkisen kirkkauden.
Varma on tämä sana; sillä: jos olemme kuolleet yhdessä hänen kanssaan, saamme myös hänen kanssaan elää;
jos kärsimme yhdessä, saamme hänen kanssaan myös hallita; jos kiellämme hänet, on hänkin kieltävä meidät; jos me olemme uskottomat, pysyy kuitenkin hän uskollisena; sillä itseänsä kieltää hän ei saata.
Muistuta tästä, ja teroita heille Jumalan edessä, etteivät kiistelisi sanoista, mikä ei ole miksikään hyödyksi, vaan niiden turmioksi, jotka kuulevat.
Pyri osoittautumaan Jumalalle semmoiseksi, joka koetukset kestää, työntekijäksi, joka ei työtään häpeä, joka oikein jakelee totuuden sanaa.
Mutta pysy erilläsi epäpyhistä ja tyhjistä puheista, sillä niiden puhujat menevät yhä pitemmälle jumalattomuudessa,
ja heidän puheensa jäytää ympäristöään niinkuin syöpä. Niitä ovat Hymeneus ja Filetus, jotka ovat totuudesta eksyneet, kun sanovat, että ylösnousemus jo on tapahtunut, ja he turmelevat useiden uskon.
Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".
Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta- ja hopea-astioita, vaan myös puu- ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten.
Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.
Pakene nuoruuden himoja, harrasta vanhurskautta, uskoa, rakkautta, rauhaa niiden kanssa, jotka huutavat avuksensa Herraa puhtaasta sydämestä.
Mutta vältä tyhmiä ja taitamattomia väittelyjä, sillä tiedäthän, että ne synnyttävät riitoja.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään;
hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden
ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.
2 Tim. 2 : 1-26"
- rthfgbvgtr
Olen kokenut. Eräs läheiseni kertoi itkien, että hänen poikansa on homo. Tämä poika oli siitä itkien äidilleen kertonut.
Miten sitten suhtauduin asiaan. Aluksi tietenkin järkytyin, koska asia oli heillekin järkytyksen paikka, mutta sitten sanoin, "älä nyt kuitenkaan ala syrjimään poikaasi tämän vuoksi, hän tarvitsee nyt kaiken rakkautesi ja hieman ylikin, maailma on julma poikeavia kohtaan". Tämän sai tämä poikakin myöhemmin kokea, kun tuli aikanaan koulukiusatuksi asian vuoksi.
En ole muuttanut käsitystäni homoudesta. En tiedä tarkalleen mistä homous johtuu, siksipä asiaa tulisi tutkia enemmän, jotta näitä ihmisiä voidaan auttaa.
Ei he itsekkään ole innostuneita poikkeavuudestaan, vaan kärsivät siitä.
Nyt joku tietenkin sanoo ettei kärsi, mutta kun olen läheltä huomannut että kärsii, se ei muuta mitään vaikka kuinka hoemme, ettei kärsi.
Itselläni on Raamatun kanta homouteen. Homous on Jumalan silmissä kauhistus, ja kauhistus se on näille ihmisille itselleenkin vaikka he hyvin haluavatkin sen kieltää, ja siten syyllistää muut tällä asialla. Uskovien syyllistäminen on siten tavallaan keino purkaa omaa pahaa mieltään tässä asiassa.
Viimeaikoina olen alkanut ajattelemaan, että onkohan tämä yksi niistä lopunajan vitsauksista mistä Ilmestyskirjassa kerrotaan. Ei tämä aikoinaan ole ollut maailmanlaajuisesti niin voimakkaasti esillä kuin tänä päivänä. - tv121
Tähän yhteyteen on varmaan hyvä kirjoittaa ohjelma joka tuli Ruotsista kahdesta homosta jotka tunsivat olevansa väärässä ruumiissa jotka leikkauttivat itsensä toiseksi sukupuoleksi.Lopputulema oli että he hakeutuivat takaisin leikkaukseen koska ei ollutkaan hyvä siinäsukupuolessa jonka tuntivat omimmaksi.Kokeilu epäonnistui.Ymmärsin ensimmäisen leikkaukksen perusteen siten että he halusivat tulla rakastetuiksi eli toisinpäin ajateltuna rakkaudettomuus ajoi tähän tarpeeseen.Olen hieman epätietoinen siitä väittämästä että tunne on totta vaikka se tunne on tässä tapauksessa olut harhaa.Olen pohtinut sitä jos tunnetta voi muuttaa vaikuttaako se pysyvämmään lopputulokseen jolloin myös rakkauden määrää saisi enemmän itselleen kun on hyväksytympi.Tuleeko ihminen hyväksytymmäksi koskaan sen enempää vaikka yhteiskunnallisesti tehdään sellaista mikä suurelle enemmistölle on vastenmielistä.Eli avioliittoa ei pidä sotkea tähän asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816