Mitä polkua käyttämällä saa usp-porteissa olevien muistitikkujen ym. muistasemien asemakirjaimen vaihdettua??
Olen yrittänyt w7- ohjeiden mukaan, mutta kun ei löydy edes oikean nimisiä valikkoruutuja ohjauspaneelista eikä muualtakaan.
Esim: "ohjauspaneeli,järjestelmä ja ylläpito":a ei löydy.
Levyaseman asemakirjaimen vaihtaminen
7
260
Vastaukset
Oletko kokeillut tätä: http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows7/Change-add-or-remove-a-drive-letter
- Aikaisemmin onnistui
Juurikin sen ohjeen avulla olen yrittänyt, mutta ei vain löydy sellaist polkua / valikkoa, mistä kirjaimia voisin vaihdella mieleiseksini.
Noin 2v. takaperin. - Aikaisemmin onnistu
Aikaisemmin onnistui kirjoitti:
Juurikin sen ohjeen avulla olen yrittänyt, mutta ei vain löydy sellaist polkua / valikkoa, mistä kirjaimia voisin vaihdella mieleiseksini.
Noin 2v. takaperin.Juurikin sen ohjeen avulla olen yrittänyt, mutta ei vain löydy sellaisat polkua / valikkoa, mistä ko. kirjaimia voisin vaihdella mieleiseksini.
Noin 2v. takaperin homma onnistui. Vaan en enää muista miten. - Aikaisemmin onnistu
Aikaisemmin onnistu kirjoitti:
Juurikin sen ohjeen avulla olen yrittänyt, mutta ei vain löydy sellaisat polkua / valikkoa, mistä ko. kirjaimia voisin vaihdella mieleiseksini.
Noin 2v. takaperin homma onnistui. Vaan en enää muista miten.Mistähän mm. löytyy semmoinen, kun "levyn hallinta"-valikko??
- Aikaisemmin onnistu
Aikaisemmin onnistu kirjoitti:
Mistähän mm. löytyy semmoinen, kun "levyn hallinta"-valikko??
Sori vaan nyt se löytykin ihan vahingossa!
Kyllä siinä pari päivää menikin ihmetellessä.
Polku menee niin, että: Paina Käynnistä, ja Tietokone ruutua pitääkin napsauttaa hiiren oikean puoleisella ja sitten vain valitaan hallitse.
Sieltä sitten rupesi löytymään kaikki tarvittava.
Joskus vain nuo ohjeet vain ovat yllättävän epäselviä.
Ainakin minulla Win7 64 bit versiossa toi ohje täsmää. Levyhallinta löytyy juurikin tuolta.
Käynnistä -valikon hakuun voi kirjoittaa "Tietokoneen hallinta", klikata hakutulosta ja avautuvasta ikkunasta löytyy Levynhallinta valikko vasemmalta.
Toinen tapa on klikata Tietokone kuvaketta hiiren 2. painikkeella ja valita Hallitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?492149Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6912128- 1242048
- 891850
- 481699
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411570- 311341
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201289Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171175Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381107