Tulimme juuri Delhistä. Juna-asemalla oli taas se tyypillinen huijausyritys ettei teidän liput kelpaa. Olimme varautuneet siihen mutta silti meinasimme mennä halpaan. Kerron tässä tarkkaan kuinka se meidän kohdalla meni.
Juna-asemalle tultaessa on mentävä turvatarkastuksen kautta. Juuri tämän edessä seisoi tiukan näköinen mies joka kysyi junalippujamme ja kertoi etteivät ne ole oikeanlaiset. Tilannehan vaikutti siltä että emme pääse turvatarkastukseen ennen kuin hän on nähnyt matkustusasiakirjamme. Tämä on siis suurta huijausta johon ilmeisesti ovat myös turvatarkastuksen henkilökunta osittain mukana, koska eivät aja tällaista henkilöä pois.
Niitä lippuja ei siis todellakaan tarvitse näyttää ennen junaa kenellekään. Juna-asemalle pääsee kaikki (ainakin turistit) mentyään turvatarkastuksen läpi.
huijausyrityksen koko kulku
2
231
Vastaukset
- Harri Repomies
Samaten pitää ohittaa tyypit jotka neuvovat New Delhin asemalla että turistien lipputoimisto on jossain muualla kuin aseman toisessa kerroksessa, ykkösraiteen kohdilla, alakerran toimistojen päällä. Nämäkin toimivat aseman henkilökunnan silmien alla aivan avoimesti valheitaan kertoillen.
- Ukottivat minnuu
Mumbaissa Dadarin asema on myös paikka, jossa joutuu helposti ukotetuksi. Asemalla tulee heti joku ukko prepaid-taksi hinnasto kädessään, itse tehty ja liian kallis. Sit mennään jonkun toisen taksiin, sillä ei oo vaihtorahaa ja tekee perinteisen rahankääntötempun, samalla kun aiheuttaa jotain hämminkiä. Älkää menkö näihin takseihin, vaan ottakaa joku muu taksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784