Hei!
Myydään täysin käyttämätön ja uusi samsungi. Myyn, koska sain lahjaksi eikä minulla ole valitettavasti sille käyttöä, sillä ostin juuri hiljattain hyvän puhelimen. Nyt puhelin on käyttämättömänä kaapissa. Puhelin on valkoinen. Sisälle sopii "mini sim kortti". Normaali iso sim kortti ei mene. Puhelimen mukana tulee tietysti akku,laturi,kuulokkeet sun muut härpäkkeet. Olisi hyvä jos joku ostaisi pois,on kuitenkin tosi hyvä puhein.
Hinta: 350
Yhteystiedot: kirsi.lindroos1@gmail.com
O: Upouusi samsung galaxy s III
kissantassu123
1
121
Vastaukset
- Romio24
Hei !
olen kiinnostunut osta tämän Samsung galaxy S3 , millä hinnalla myyt sen kuluinen ?? voitte vasta vaikka viestillä 0458078424
missäpäin sinä asut ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784