Minä tarvitsen laastarin. Tarvitsen kipeästi laastarin.
Sellaisen joka tietää miksi on minulle laastari, mitä odottaa ja mitä ei. Ja mitä minä tarvitsen.
Tiedän että useimmat teistä tuomitsee ja tulen saamaan vihaista palautetta, mutta kun menee rikki sisältä niin tarvitsee jotain mihin tarrata. Mistä ammentaa voimaa. Ja minulle se on laastari.
Olen siis 34v. 7-vuotiaan lapsen yksinhuoltaja. Ja olen juuri lopettanut suhteen mieheen joka on minun elämäni suurin rakkaus. Minä en pääse siitä yli. En ole mallin mitoissa, mutta en ole mikään kammotuskaan. Ja se miksi en hae muualta, niin en halua loukata ketään, siksi teen tämän avoimesti.
Erityistoiveena olisi että sinulla olisi osaamista myös alistamiseen (makuuhuoneessa) Niin että unohtaisin fyysisen kivun ja nautinnon sekamelskassa sydämeni.
Niin ettei minun tarvitse itkeä sydämen vuoksi. Vaan kyyneleet virtaisivat ihan muun asian takia.
Iältäsi saat olla 35 - 50v. kunhan olet itsestäsi huoltapitävä, etkä rakastu minuun.
Kohtelet minua muualla tasavertaisesti mutta päättäväisesti.
Et kiinny myöskään elämääni etkä ajatuksiini. Et ole kiinnostunut minusta kuin sen suhteen kuinka hyvin saat minut unohtamaan.
Pyydänkö liikaa?
Laastaria...
Särkynyt Lumienkeli
5
253
Vastaukset
- Tukiside
Ehket...
- Käykö,.
Muumilaastari.
mistäs olet ?? tää vähän varmaan hankala paikka seuranhakuun kun ei tääl paljon voi yhteystietoja jaella
- kovap
Kuulostaa just siltä mitä lääkäri määräsi.
T Lääkärisi - Sattuuhan se!
Satutat itsesi vaan vielä pahemmin, eikä siihen enää laastarit riitä! Tarvitaan jo kiristys-side!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899