timo on ennustanut, että kreikka kaatuu ensi maanantaina ja nyt on kulunut jo satoja maanantai päiviä timpan ennustuksen jälkeen ja kreikka sen kun porskuttaa kaatumatta yhtään mihinkään. joko huomenna timon ennustus tulee toteutumaan
kaatuuko kreikka huomenna
15
<50
Vastaukset
- juopoin persu
onko timo erehtynyt
- timo tankero
timo ei erehdy koskaan
- Maanantaina kaatui
Paavi....
- ja tiistaina
Maanantaina kaatui kirjoitti:
Paavi....
timo. onneksi jusula nosti timon ylös pubin lattialta
- odottava perssuti
kyllä se kaatuu huomenna oikealle kyljelleen
- naurava nakki
ai timo? onko niin heikolla hapella?
- Molokin kita
Paremmin muotoiltu kysymys kuuluu, koska Kreikka päästetään letkuista irti?
Jokainen joka vähänkin ymmärtää taloudesta, pruttokansantuotteesta/velkamääristä tajuaa, että ei tyhjästä kaivostakaan vesi lopu niin kauan, kun sinne vettä kannetaan, mutta kuinka tyhmää se on, niin onkin jo toinen juttu.- Ruttoko vaivaa?
Onko prutto jotain pruuutt prööööt juttuja?
- pruttokansantuottees
pruttokansantuotteesta heh heh persu näytti älynsä heh heh heh heeeee
ei kaatunut kreikka tänäänkään
- Eikan naapuri
Ei niin, mutta naapurin ukko, K. R. Eikka tuli pubista täydessä lastissa ja kaatuili liukkaalla tiellä useammankin kerran.
- eikka onkin
Eikan naapuri kirjoitti:
Ei niin, mutta naapurin ukko, K. R. Eikka tuli pubista täydessä lastissa ja kaatuili liukkaalla tiellä useammankin kerran.
persu ja siksi koko ajan kännissä
- Se meidän Eikka
eikka onkin kirjoitti:
persu ja siksi koko ajan kännissä
Persu on! Eikka laulelee aina pubista tullessaan Pierusuomalaisten marssia.
- hoilasi tänään
Se meidän Eikka kirjoitti:
Persu on! Eikka laulelee aina pubista tullessaan Pierusuomalaisten marssia.
horst wesseliä kovalla äänellä
- kenttä pohtii
hoilasi tänään kirjoitti:
horst wesseliä kovalla äänellä
"Eikka, ota huikka!" -Sointuukin niin kauniisti. Ilmankos peruSS-Eikka on aina kännissä? Puskahommissa hän ei kuitenkaan pärjää sametti-ikeniselle Töppikselle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826