Eilinen toi taas hyviä uutisia viikonlopuksi. Yle julkisti uuden puolueiden kannatusmittauksen. Sen mukaan hallituspuolueiden kannatus on pysynyt ylivertaisena oppositioon verrattuna.
KEPU oli jatkanut rypemistään. Nössö Sipilä ei ole onnistunut saamaan puolueelle uutta kannatusta. Sipilän heikot esiintymiset eduskunnassa ja tv:ssä ovat osaltaan syöneet puolueen suosiota entisestään.
KEPU rypee kannatusmittauksissa
14
55
Vastaukset
- Rapiens Dux
Kepu rypee siinä Sorkka-Liisa Anttilan ja Sonnimiehen, alias sapiens duxsin mainitsemassa ripulissa, jossa marinoituu keskustalainen taste ja bukee.. Mistä v...tusta näitä kepuja oikein tulee??
- Pas ka känä
Kok/ sdp putoaa persut nousee kepu ennallaan. Känän kirjoitus taas täyttä pas kaa
- ???????????
Kepu myös niousee .
Miksi se on niin vaikea tunnustaa?
- Ailin musikka
Eikö Akselin musikka ymmärtänyt, että Keskusta nostikannatustaan, mutta kokoomus ja punikkisossu putosivat.
- Johannes Virolainen
Eipä nouse Kepun kannatus, vaikka Miljonääri-Jussi Sipilä kuinka yrittää päkistää.
- hyvä niin
Sipilä toimii Kepun saattohoitajana.
- Löysä täti
Viime viikko SDP 16,8%. Antelias Jutta jakaa etelään ja kannatus tippuu.
- Hyvä Sipilä!
Kepun kannatus viime viikolla 14,3 %. Hyvin menee, mutta menköön.
- timo tietäjä
Aina kun Sipilä avaa suunsa, kannatuksesta lähtee vähintään puoli prosenttiyksikköä.
- Hiohiihihihihihih
timo tietäjä kirjoitti:
Aina kun Sipilä avaa suunsa, kannatuksesta lähtee vähintään puoli prosenttiyksikköä.
Sipilällä on käänteinen Midas-kosketus: Kaikki, mihin kepu koskee, muutta p askaksi.
- .................
timo tietäjä kirjoitti:
- hyvä näin
Kepu saattaa pudota seuraavissa vaaleissa kokonaan eduskunnasta.
- Jutta U
Minun takamus laajenee ja SDP:n kannatus supistuu.
- kepu kurjisti elämän
Kepulaisten kahdeksanvuoden hallitusvalta on tuonut Suomeen hirvittävät määrät ongelmia. Julkinen talous on rapautettu ja monta kuntaa on kuoleman partaalla. Kepulaisia kuntiakin on kuoleman partaalla ja niitä tämän takia yritetään niputtaa. Maajussit sentään porskuttavat ja ajelevat komeilla traktoreilla ja keräävät jopa risuista ja kannoista rahaa pulleaan lompsaansa, jota on paisutettu muutenkin kaikenlaisilla sadoilla tukiaismuodoilla.
Ihmiset myös kaupungeissa voivat huonosti, koska hyvinvointipalveluista on tehty pahoinvointipalveluja. Vanhuksemme ovat suorastaan jätetty heitteille ja tähän on tulossa hienoista muutosta, kun Maria Guzenina-Richardsonin runnoma vanhustenpalvelulaki tulee voimaan ensi kesänä. Julkisen puolen terveyspalvelumme on romutettu, vallankin suurissa kaupungeissa mm. Espoossa. Espoolaiset verojen maksajat ovat joutuneet maksamaan peräkylien pennittömille kunnille valtio-osuuksina hirvittäviä summia ja omat pennittömät köyhät ja vähempiosaiset kuntalaiset ovat saaneet kärsiä terveyspalvelujen ja sosiaalipalvelujen puutteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009