huomatkaa jutun kuvitus kuvassa oleva leijonakoru
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288546771647.html
Enemmistö suomalaisista kannattaa tasa-arvoista avioliittolakia, joka antaisi homopareille mahdollisuuden mennä naimisiin.
Alma Median maakuntalehtien kyselytutkimuksen mukaan 58 prosenttia suomalaisista kannattaa lakia.
Noin puolet, 51 prosenttia, antaisi homopareille myös oikeuden adoptioon.
Tutkimuksen mukaan suvaitsevaisimpia ovat nuoret, naiset, hyvin koulutetut ja suurissa kaupungeissa asuvat. Esimerkiksi adoptio-oikeuden kannalla on 74 prosenttia alle 25-vuotiaista, kun yli 65-vuotiaista tätä kannattaa vain 36 prosenttia vastanneista.
Taloustutkimus haastatteli tutkimusta varten noin tuhatta suomalaista maaliskuun alussa. Virhemarginaali on noin kolme prosenttiyksikköä suuntaansa.
soinin näkemystä vastustaa yli puolet suomalaisista
11
71
Vastaukset
- leijonariipus persu
leijonariipus kaulassa on kansainvälinen homon merkki
- hyhyhyh
Pääsi Jyrki ja Stuppi virallistamaan suhteensa.
- tämäkin meni
kokkoomuksen laariin
- SS soinin sontakärri
Riidankylvö ja vihan levittäminen sujuvat persuilta kuin pellon lannoitus ennenvanhaan kun taliokkoa heilutettiin.
- hinuri persu
minä en vastusta sillä olen kaappihomo
- kysy kukkahatulta...
tutkimus on tehty helsinginkeskustassa valikoiduilta vastaajilta
- Ei normaalia
Homot tyrkkää siemenesä paskaaan. Ei mitään avioliitto eikä adoptio oikeuksia homoille.
- P.O.I.S P.A.K.K.O.S.
P.O.I.S P.A.K.K.O.S.U.O.M.I
- Kaikkein juopoin persu
Pois viinavero!
- leijonariipuksesta
homon tunnistaa
- Onnea majavalle
Hienoa!! Kohta sinäkin pääset virallistamaan suhteesi. Odotuksesi palkitaan!! Onnea teille rakastavaisille!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826