Apuaaaa, hukun kohta töihin.
Viestintäalalla liikaa töitä!
3
310
Vastaukset
- Niksi Birkka
Töitä on joo. Palkkaa kuitenkin sitä vähemmän. Suosittelen että kierrät koko alan kaukaa.
- PIILOTYÖ
Totta tohiset. Tallennealalla töitä on vaikka muille jakaa. Työtä on mutta työpaikat ovat näkymättömiä, sillä tallennetuotannon tehtäviä tekevät lähes kaikki ilman minkäänlaista koulutusta.
Nyt on kuitenkin koulutustakin saatavissa:
Googleta TALLENNETUOTANTO - Tietämätön nörtti
Kertokaa tallentajan työstä.
Itse olen valmistunut /graafinenverkkomedia suunnitteluAMK puolelta. Mitä tallentajalta vaaditaan ja millaisia töitä ne on?
Jos osaan:
Skannerin ja tulostimien käytön,
Photoshop,Indesign, Illustrator, Dreamweaver(html,css), Microsoft office paketti, pdf-teko. Mac sekä Pc ympäristö.
Selviytyisinkö tallentajan töistä?
Mitä muuta erityisvaatimuksia siinä on?
Onko työ lähinnä printtimedian vientiä sähöiseen muotoon ja sähköpostien luontia tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774