Hei, tälläkin viikolla olen joka ilta toistanut tämän harrastuksen.
Joka ilta olen viime tingassa mennyt aina kauppaan ja hakenut säkillisen paskaruokaa ahminut ja oksentanut. Päivisin en syö mitään pääasiallisesti nukun päivät ja sitten ennen kymmentä haen kaupasta safkaa ja ahmin ja oksennan.
Tänään oli tällaista:
* 500g ranskalaisia
* 360g eineslihapullat
* 300g grillinakit
* 100g perunalastuja
* 2 litraa Cola-limpsaa
Ja oksentaen ulos!
Tällä kertaa ku kaupassa asioi niin paljon ihmisiä just viime tingassa ja jotain pariskuntia ja sellasta niin tuli kiire ulos sieltä ku käy vituttaan ku mun elämä on ohi ja niitten ei niin en kerennyt mitään makeeta ottaa normaalisti menis joku litra jätskiä yms vielä tohon päälle eli koko lailla maltillisesti meni tänä iltana.
Illan Saldo 15.3.2013
back to bulimia
0
141
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774