Tutulla on kääpiöpinseri ja se käy aina välillä sisälle piilopaikkoihin kakkaamassa. Tuttu sanoo että koiraa ei voi jälkeenpäin kieltää. Minun mielestäni kääpiöpinseri on poikkeus. Se on sen verran ovela, että leikkii tyhmää, koska on mukavuuden haluinen ja kakkaa mieluummin sisällä lämpimässä kuin ulkona kylmässä. Mitä mieltä olette. Tuttuni kääpiöpinseri hoksaa ja tietää että tuttu luulee sitä niin tyhmäksi ettei se muka tajua ettei sisälle saa kakata. Koska sisälle kakkaamisesta ei tule mitään vakavaa, niin turhaapa sitä lopettamaankaan.
Se miksi koira kakkaa piilloon, niin ymmärtää itse että näkyville kakatessa sitä kielletään. Kaiken puolin mukava koirarotu tuo kääpiöpinseri on, tykkään kyllä sen älykkyydestä vaikka välillä yrittää olla ihmistä älykkäämpi.
Mitä mieltä olette teoriastani?
Kääpiöpinseri on ovela
Koiraton
1
160
Vastaukset
Heh :)
Sanoisin että koiraa on toruttu niin kovin sisälle kakatessaan että siksi nyt tekee piiloihin. Ihan perus huttua sisäsiisteytkasvatuksessa :) Ehkä tuttusi kandeis miettiä onko koiralla asianmukainen vaatetus ulkoillessa jos ei tahdo kakata. Mun aikuinen kääpiöpinserini kakkaa käskystä, ihan kätevä sikakylmällä kelillä. Pentukin on oppimassa siihen pikkuhiljaa vaikka välillä tekeekin kakkalakkoa erittäin kylmällä :D
On älykäs rotu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709