Lapsisotilaat

abdullahi6666

Menkää kotiinne ja tulkaa takaisin sitten, kun osaatte pitää aseenne virirajoissa! Saatana! Hammas meinas taas lähtee teidän takia!

37

167

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JIHAD!

Niin juuri! Ei ne säännöt turhaan ole. Airsoftin pitäis olla K15.

• Kokenut Softaaja

Tai ylläpitäjän tarkistaa aseet ennen pelin alkua.

• abdullahi6666
        Kokenut Softaaja kirjoitti:

Tai ylläpitäjän tarkistaa aseet ennen pelin alkua.

Jos on 60-120 pelaajaa...

• hahah nauran

Eks kestä osumaa :D ei hellanlettas mikä nynny :D

• jomppa1234321

Kokeile vaikka ihan ekaks ampua itteltäs hammas irti ja mieti sitten mitä kirjottelet. Taidat olla itse sellainen "lapsisotilas".

• Missäköhän se pirkanmaalla asuva käy oikeen softaamassa kun Ry piireissä tuo ei ole kovinkaan todennäköistä.

Turha tulla tänne valittamaan kun omaa tyhmyyttä jos ei kipua kestä niin käyttää pelkiä suojalaseja meinaan vaan kun maskitki on keksitty.

Mikä mahto olla ase?

• abdullahi6666

No ase oli tietenkin se kirottu Cyman AK47, joka ampu yli 120m/s, rajan ollessa 110m/s.

Ja kuules nyt soviet.sniper. Minulla oli hammassuojat ja kuula osui huuleen. (Alle 10 metrin päästä siis.) Tarkoitin tuolla "meinas" -sanalla sitä, että jos olisi sattunut sellaiselle, jolla EI olisi ollut hammassuojia, niin varmasti olisi hammas lähtenyt.

• Tuskimpa vaan olen saanut osuman Rk-95 huuleen ja siinä on lähdöt 125m/s molemminpuolin eikä tehnyt mitään muuta kuin kirpas.... A&K SVD:stäkin olen ottanut osumaa mutta ei oo hampaille mitään käynyt kirpasee vaan kivasti.

• abdullahi6666
        soviet.sniper kirjoitti:

Tuskimpa vaan olen saanut osuman Rk-95 huuleen ja siinä on lähdöt 125m/s molemminpuolin eikä tehnyt mitään muuta kuin kirpas.... A&K SVD:stäkin olen ottanut osumaa mutta ei oo hampaille mitään käynyt kirpasee vaan kivasti.

Ihan tuore tapaus parin viikon takaa, kun eräältä irtosi pala hampaasta honkkarihaulikolla...

• Kokenut Softaaja

Raja sarjatulta ampuvissa aseissa on 125m/s, ja kertatulta ampuvissa 135m/s ellen jälkimmäistä väärin muista.

• abdullahi6666
        Kokenut Softaaja kirjoitti:

Raja sarjatulta ampuvissa aseissa on 125m/s, ja kertatulta ampuvissa 135m/s ellen jälkimmäistä väärin muista.

Riippuu ihan pelialueesta. Meillä CQB-alueella se on 100m/s 10m/s heitto, eli MAX. 110m/s.

• vfgbhjkijhgb
        soviet.sniper kirjoitti:

Tuskimpa vaan olen saanut osuman Rk-95 huuleen ja siinä on lähdöt 125m/s molemminpuolin eikä tehnyt mitään muuta kuin kirpas.... A&K SVD:stäkin olen ottanut osumaa mutta ei oo hampaille mitään käynyt kirpasee vaan kivasti.

ite oon ottanut semmoses rk-95:estä kyynärpäähän noin 20cm päästä iho meni rikki , ku kaverilla ei oikeen tilanteen arviointikyky toiminut

• airsoftsince99

No jos tommosen vakiotygin (120) osuma huuleen saa aikaan sellai raivon että pitää tulla suoli24 voorumeille ulisemaan kuinka olet kaltoin kohdeltu, niin kannattaa miettiä harrastuksen vaihtoa. Ehkä olet liian nynny.

• Kokenut Softaaja

No itellä itse asiassa kyseisiä tapahtumia itseäni kohtaan on ollut monia. ei se muuta kuin puutunut huuli, mutta ei ne menoa haitanneet, aseesta lähti noin 135m/s. :D

• .................

Ihan vakio riittää halkaisemaan hampaan, joten olen parempi ohjeistaa, että alkaa PERKELE AMPUKO PÄÄHÄN. Kaverin saa pois pelistä helpommin kun tähtää torsoon eli ns. yläkroppaan

• Taivaistalo

Itse asiassa kärkkäisen vempulla saa hampaan irti, koettu on... (alle 1m päästä) ei poika vissiin oikeen osaa tähdätä

• ckre

Tuon nyt mies kestää, mutta voisi se ak-jätkäkin noudattaa sääntöjä.

• MIETTIKÄÄ LUETTUANNE

Kahtokaas nyt, se on niin, että aseet kuuluisi aina tarkistaa ennen peliä. Aseiden virittämisessä pitää todellakin käyttää järkeä, mutta en tiedä tuosta ikäraja hömpötyksestä, mielestäni aivan turhaa. Niiden ei kuuluisi antaa pelata, jos aseet ovat pelaajan vastuullisuuteen ja taitoihin nähden liian kovat. Se on herrojen omaa tyhmyyttä, jos ei osaa kiinnittää huomiota oikeisiin asioihin ennen peliä...

• randomijuttu

nuoremmatkin voisivat softata jos olisivat asiallisia ja noudattaisivat sääntöjä.

• Ry peleis tarkistetaan tehot yleensä aseista...
      @abdullahi6666 Monesi asee tehot ovat ilmoitettua suuremmat. Enkä ihan usko et hammas lähtee irti jos sulla ei sitte oo maitohampaita :D
      Lohjeta voi mut seki o harvinaista...
      5v aikana ei ole kertaakaan lohjennut/haljennut edes hampaat softista

• abdullahi6666

Niin, mutta halkeaminen on tässä tapauksessa sama asia, kuin katkeaminen. Ja jos on pelissä 40-130 pelaajaa ja lähes jokaisella useampi ase, niin ne on helpointa tarkastaa ensimmäisen pelin jälkeen sitämukaan, kun porukkaa tippuu, mutta sillon voi olla myöhäistä.

• abdullahi6666 kirjoitti:

Niin, mutta halkeaminen on tässä tapauksessa sama asia, kuin katkeaminen. Ja jos on pelissä 40-130 pelaajaa ja lähes jokaisella useampi ase, niin ne on helpointa tarkastaa ensimmäisen pelin jälkeen sitämukaan, kun porukkaa tippuu, mutta sillon voi olla myöhäistä.

Jos käyt pirkanmaasofti järjestämis peleis niin siä ollaan tarkkoja tehoista.

• abdullahi6666
        soviet.sniper kirjoitti:

Jos käyt pirkanmaasofti järjestämis peleis niin siä ollaan tarkkoja tehoista.

Nii-in. Niin ollaankin. Painotetaan hirveesti, että jos jää kiinni, niin lähtee välittömästi kotiin, mutta aseita tarkastetaan silti aika harvoin.

Mutta homman ydin oli kuitenkin se, että siellä joku n.11-vuotias osui minua yliviriaseella huuleen noin viiden metrin päästä. (Taisipa muuten ampua sarjaakin sisällä, vaikka sekin on nykyään kielletty.) Ja jos olisin sillä hetkellä vaikka sanonut kaverille jotain, eikä olisi ollut hammassuojia, niin että kuula olisi osunut suoraan hampaaseen, niin olisi todennäköisesti irronnut/katkennut/haljennut/lohkennut/muuten aiheuttanut hammaslääkärireissun. Pyysin häntä kronottamaan aseensa, ja kun se kronotettiin, se ampui 120-124m/s. Hän oli ilmeisesti ekaa kertaa pelaamassa, ja oli lainannut aseen kaverilta (joka ei ollut paikalla), eikä tiennyt, kuinka lujaa se ampui. Se selitys ei tietenkään läpi mennyt, koska alkubriiffissä tehdään aina hyvin selväksi, että jos ei tiedä, kuinka kovaa oma ase ampuu, se kronotetaan. PISTE.

• h4mmaslaakari

Mä lasken osumat vain halvenneiden hampaiden muodossa ja sen takia ammun vaan päähän ja aina sarjaaaaaaaa

• vakoöoo

Käytä maskia badass

• abdullahi6666
        vakoöoo kirjoitti:

Käytä maskia badass

Jos olisin käyttänyt maskia, niin ak-äijä tuskin olisi jäänyt kiinni yliviriaseesta. Ja maskit on muutenkin niin rumia, ja haittaa tähtäämistä.

• HmmJaa
        abdullahi6666 kirjoitti:

Jos olisin käyttänyt maskia, niin ak-äijä tuskin olisi jäänyt kiinni yliviriaseesta. Ja maskit on muutenkin niin rumia, ja haittaa tähtäämistä.

Oletpa sinä hyvä jätkä kun et käytä maskia sen takia että saat yliviriaseet kiinni. En vain usko että tarvii tänne tulla itkemään osittain omas tyhmyyttään.

• KhanSeb1
        HmmJaa kirjoitti:

Oletpa sinä hyvä jätkä kun et käytä maskia sen takia että saat yliviriaseet kiinni. En vain usko että tarvii tänne tulla itkemään osittain omas tyhmyyttään.

Ooo abdullahi o pikkuse kove terroristi jätkö ku menee kovana softaa ilma maskii

• asdolzx

Nyt te kaikki idiootit, jotka ei tajua ettei aiheena ole kivusta valittaminen. Keskustelun ei tarvi sisältää tarinoita kuinka '' meitsiin osu kuula joka kulki valonnopeutta eikä ees kirpassu, painu nynny hiiteen jos et kipua kestä''. Koittakaanyt ymmärtää, että tarkoituksena on noudattaa sääntöjä, jotka on asetettu peleille.

• Turuk

Valtaosa näistä "softaajista" on 10-15v. Monet eivät ymmärrä asioita tai muuten vaan on kusipäitä. Perseestähän se on, ettei järkeä voi takoa tälläkään laudalla niiden päähän. Ei sitten pelissä saati keskustelussa. Ja kyllä, tiedän miltä tuntuu kun juurikin tuo Cyma AK kuula lentää suuhun 118 m/s vauhtia 5m päästä. Sarjalla. Tämän takia lapsukaiset käytetään joko Shemaghia, maskia tai alakasvosuojaa.

• JIHAD!

Sori Abdullahi, ei olis pitäny sanoo tota "airsoftin pitäis olla K15", koska nyt kaikki 10v. kakarat pelästy ja haukkuu täällä sua.

• abdullahi6666

No eipä se mitään. Toisinaan aika hubaa luettavaa. :)

• ...

Noniin paskiaiset se ei oo iästä kiinni. Sitä paitsi miks te tuutte tänne itkeen Iha muna pystyssä ja päivitteleen että voi ettäku se ampumua sillä aseellansa suuhun PS se cyman AK on ihan vitun ärsyttävä

• 3+4

ÄÄLIÖT! mitä käytätte surjalasei käyttäkää maskia!

• URAAAAAA!!

Maskit on naskeille. Hammassuojat on tosisoftaajille.

• Herätys
        URAAAAAA!! kirjoitti:

Maskit on naskeille. Hammassuojat on tosisoftaajille.

3 4 taitaa olla naski kun ei ole varaa ostaa kunnolisia (50€) ESS laseja. Noi lasit shemagh hammassuojat on paras suojauskombo.

• Turuk

OORAAAAH!* :D Juu siis maskit todellakin haittaavat tähtäämistä, huivi on paljon parempi. Koittakaa ymmärtää. Sen shemaghin saa kiedottua monta kertaa suun ympäri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      76
      2509
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1809
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1597
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      118
      1204
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1146
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1116
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe