Haluaisin apua tähän ongelmaani, toivon todellakin että pääsisin tästä kierteestä yli, mutta tuntuu vain että en... en sitten millään..
Olin reilusti ylipainoinen vielä 3-vuotta sitten, että kävin ihan nuortenpolilla välillä paino tarkastuksissa.. mutta nyt, nyt kaikki on toisin, pelkään vaa'alle astumista jälleen, ja kun syön en vaan kertakaikkiaan pysty aattelee muuta kun että jos syön paljon oon pian samalaine ku sillo enne.
Haluaisin siis että te suunnittelisitte mulle aamupalan/ sanoisitte mielipiteen tällasesta alotus suunnitelmasta ...:3?!?
AAMU;
kahvi justii puristettu appelsiinimehu
PÄIVÄLLINEN:
Kouluateria (lähinnä salaatti leipää)
ILTAPÄIVÄ;
rahka/raejuusto/ protsku patukka tms..
ILTA:
jotai hyvin pientä... monesti jää syömättä...
paraneminen
däfd
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774