Kertokaas jotain asentoja jotka kiihottaa teitä ;)
Aattelin kokeilla poikaystävän kanssa jotain uutta näin pääsiäisen kunniaksi kun kerta kahdestaan ollaan ;)
Asentoja ;))
9
2121
Vastaukset
- pääsiäiskivaa
Takaa päin tykkään työnnellä. Siitä voi mennä lusikkaan, jossa on hyvä tehdä lantioliikkeitä, hyvä asento todella. Päällä tykkään myös olla sylikkäin. Tykkään suukotella.
- 243254352
69
- poikaystäväsi
Höh! Eikö voitais olla useampikin kerta?
Saksiasento, eli muuten sama kuin lähetyssaarnaaja mutta mies nostaa naisen jalat ja levittää ne poispäin toisistaan. Tässä oikeastaan vain kulli koskettaan naista ( miehen kädet naisen nilkoissa) Mies näkee naisen koko kauneudessaan edessänsä ja nainen saa syyyyyyvää penetraatiota. Huh, alkoipas tehdä mieli seksiä...
- lihaa!
Uuuh toi on hyvä.. Ihanaa jos mies ottaa nilkoista silleen että sormet on kokonaan ympäri, ihan kun olis raudat nilkoissa :) Ja syvälle menee tosi herkullisia paikkoja koskien.
- sssuu
Ihan kostuu kun näitä lukee.
- Sehän tomii näin
Hittaasti hiljoo,hartaasti kauan,köyrien koloon,naatintoa kauan molemmille,siemenet sissään,käpertyen toistensa hyväilyyn.
- kokjep
Mua ei kiihota erikoisuus vaan varsin tavalliset.
– takaa (laukaisuun)
– ratsastus (olen nännifriikki)
– lusikka (hitaasti nautiskellen)
– goddess (syvälle tarvittaessa)- Anonyymi
Lusikka hitailla työnnöillä ja mies hyväilee rintoja samaa aikaa
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764