0942475775 numerosta tuli soittoa nyt jo ehkä perinteiseen tyyliin. "118:sta päivää. Päivitetään taas tälle vuodelle tietoja tänne meidän järjestelmään. Teillä on täällä perustiedoissa meillä osoitteet ja puhelinnumerot kunnossa. Jatketaanko nykyisillä tiedoilla taas vuosi eteenpäin?" Ja lopuksi kertoo nopeasti "hintaahan on vain 149€". Tämähän ei siis oikeasti ole mikään 118. Vastasin että ei todellakaan jatketa kun ei ole mitään sopimusta ollut aiemminkaan ja tuo on ihan kusetusta tuo teidän koko homma. Sitten tulikin asiallisesti luuria korvaan. Ei alettu sitten keskustella heidän tavastaan tehdä bisnestä. Että näin tänään. Näitä tulee monta vuodesssa.
Puhelinhuijarit taas liikkeellä
TKHN
2
875
Vastaukset
- Täytyykö puhelimesta
Millä saataisiin tuo puheli (häirköinti) markkinointi kiellettyä, se kun häiritsee jo normaalia työntekoa?
Minulle luuri on työkalu ja yhteydenpitoväline, en hankkinut sitä siksi, että minulle tyrkytettäisiin sitä kautta tarpeetonta tavaraa, minua yritettäisiin kusettaa ja käytettäisiin minun kallista työaikaani väärin! - Leensskuu98
Tori.fi sivulla henkilö nimellä ’Jorma Palviainen’ nro 358 40 843 4339 on huijari, älkää ostako mitään!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712