Osaako kukaan neuvoa? Minulla on merkonomin koulutus ja suur-yrityksistä hankittu 10 vuoden vahva perusosaaminen laskutuksesta sekä osto- ja myyntireskontrasta. Lisäksi päivitän osaamistani jatkuvasti erilaisilla kursseilla. Tuntuu, etten oikein pääse hyödyntämään riittävästi osaamistani nykyisessä työssäni ja muutenkin kaipaisin uutta potkua työhöni. Onko tilitoimisto ainoa mahdollisuus hankkia tilinpäätöstaito, paljonko eteneminen vaikuttaa palkkaukseen (palkkani 2700€/kk eli aika hyvä) ja miten olette itse edenneet esim. pääkirjanpitäjäksi? Työllisyystilanne on käsittääkseni pääkaupunkiseudulla hyvä.
Miten tilinpäätöstaitoiseksi
Oy.ab
2
398
Vastaukset
- pääkirjanpitäjä
sulla on kohtuuhyvä palkka ilman tilinpäätöstaitoa.
Tilitoimistotyön ongelma on järjettömän huono palkkaus. Koska et hallitse tilinpäätöstä, taidat joutua tinkimään palkastasi n. 1.000 e mennessäsi tilitoimistoon.
Yritä hankkiutua yksityiselle puolelle avustavaksi kirjanpitäjäksi. Tällöin saat helposti tuon tilinpäätöksenkin päivitettyä. Eli katsele vähän pienempiä firmoja joissa on talouspuolella vain pari työntekijää - sdfh54
Jatka opiskelua taloushallinnon tradenomiksi aikuiskoulutuksessa. Työnantajatkin varmasti katsovat jatkokoulutusta hyvällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784