Saimme viettää todella hienon ja rentouttavan loman Enontekiöllä. Jyppyrän rinteet ovat hyvät ja erittäin hyvin hoidettu, tosin olis hienoa, jos taempikin hissi ja sen rinteet olisivat olleet käytössä. Murtsikkaladut ovat todella hyvässä kunnossa ja hulppeissa maisemissa. Majoituspalvelut ovat edulliset ja ruoka on todella hyvää kotiruokaa.
En kyllä keksi mitään moitittavaa, no ehkä elintarvikekauppa on kyllä hinnoitellut tuotteet kilpailutilanteen mukaan :(
Saatte olla enontekiöläiset ylpeitä omaperäisestä Hetasta ja vaikka palstoilla on paljon negatiivistä, niin ei se kaikki ole totta.
Me aiomme tulla uudestaan lomailemaan Hettaan!
Kiitos enontekiöläisille!
14
330
Vastaukset
- ei tarvia
Parempi olis teijän mennä vaihteeksi muuallekin. Täällä teistä tykkää vaan nuo majoituspalvelu ihmiset, tai näyttelevät sitä, koska leipä on siitä kiinni.
- ihan oikeestikko?
Miun mielestä aika kipee - ja rasistinenkin kannanotto?
Hetta on hyvä paikka. Kävittekö pitemmällä tunturilenkillä vai vain tuossa lähituvalla kurvaamassa? Hetassa voi tehdä muutakin, mitäs jos vuokraatte päiväksi moottorikelkan? Tai ostatte parin kympin pilkkivehkeet ja käytte kokeilemassa kalaonnea?
Vai miten olisi retki Norjaan, reilu tunti niin olet Norjassa vastaavankokoisessa kylässä kuin Hetta. Kovana hiihtäjänä pieni reppu, jossa parin päivän eväät ja makuupussi ja Hetta-Pallas hiihtäen, nyt ovat ladutkin kunnossa, juuri päivällä kokeilin tuolla Pallaksen päässä.
Enontekiö on loistopaikka, sitä ei huomaa paikallinenkaan ennenkuin on vähän aikaa pois. Ja nuo käsivarren suurtunturit ovat vielä teiltä näkemättä ja kokematta.
Tämä suomi24:n palsta on vähän väärä foorumi kiittää Hetan asukkaita, tällä palstalla majaileva yleensä ne tyhjäntoimittajat, jotka eivät suksille nouse, eivät edes pakotettuna...- Kaunis nHetta
Ompa mukava lukea tältä palstalta tällaista yeksti.
Tervetuloa taasen.
Yleensä tällä palstalla ei ole enää aikoihin kirjoitelleet muut kuin tuollaista ala-arvoista tekstiä tuottavat. ja todella harvoin tänne lukijoiksikaan vaivautuu enää tavallinen oikea enontekiöläinen.
- Hettalainen_yrittäjä
Hei, kiitos kaunis kehuista. Täällä niitä ei ikinä näe. Kiitos vielä ja tervetuloa uudelleen!
- höpöjuttuja vaan
Aloittja nyt mikään turisti ole, kunhan taas provoillaan.
- urpuerkki
Tälläisiä asioita ei kannata enään ajatella Enontekiö kun laitethan muihen kuntien kansha niphuun se on siinä tämän kunnankohtalo KUNNANTALON LAISKAT TYÖMUURAHAISET SAA MONOA PERSHEELLE se tämän asian piste sithen
Olen nähnyt viimeisen kuntarakenteen pohjan ja hurjat on näkymät koko ylä-lapin kunnat niputethan Muonio Kittilä koko alue Rovaniemeltä ylöspäin kaikki kunnat
samaan kophaan suositan nyt jo hakeutumaan MOL-TUMPULOITHEN SEURAAN
jotta voitte olla suuren uran MOL-toimiston kirjoilla ja nehän työllistää kyllä upeast
tÄÄLLÄ EI TURISTHEJA KAIVATA - persuut
urpuerkki kirjoitti:
Tälläisiä asioita ei kannata enään ajatella Enontekiö kun laitethan muihen kuntien kansha niphuun se on siinä tämän kunnankohtalo KUNNANTALON LAISKAT TYÖMUURAHAISET SAA MONOA PERSHEELLE se tämän asian piste sithen
Olen nähnyt viimeisen kuntarakenteen pohjan ja hurjat on näkymät koko ylä-lapin kunnat niputethan Muonio Kittilä koko alue Rovaniemeltä ylöspäin kaikki kunnat
jotta voitte olla suuren uran MOL-toimiston kirjoilla ja nehän työllistää kyllä upeast
tÄÄLLÄ EI TURISTHEJA KAIVATAKuuleppas urpuerkki------hankkisit oman elämän et olis noin katkera ja kateellinen ihminen elä aikuiseksi ja ajattele jotain kaunista ja kivaakin. Turistit tervetulleita tänne on kivaa kun on vilinää.
- LEVI PARAS
persuut kirjoitti:
Kuuleppas urpuerkki------hankkisit oman elämän et olis noin katkera ja kateellinen ihminen elä aikuiseksi ja ajattele jotain kaunista ja kivaakin. Turistit tervetulleita tänne on kivaa kun on vilinää.
Minäkin olen monesti käyny siellä ei siellä ole mitään kuin poronpaskoja Kittilän Levi se on paras paikka siellä on menoja joka illalle ja on vilinää kun viimeksi olin
hiljaista oli kuin Heihnäkenkä tehtaassa - valinnanvapaus3
LEVI PARAS kirjoitti:
Minäkin olen monesti käyny siellä ei siellä ole mitään kuin poronpaskoja Kittilän Levi se on paras paikka siellä on menoja joka illalle ja on vilinää kun viimeksi olin
hiljaista oli kuin Heihnäkenkä tehtaassaToiset tykkää erilaisista lomanviettotavoista ja paikoista. Eivät kaikki ole bilehileitä tai yökyöpeleitä ..lomalla voi toinen ihminen arvostaa eniten luonnon kauneutta, hiljaisuutta ja rauhaa. Hyvä vaan ett hulinapaikkoja löytyy niitä kaipaaville.......
- paikallinen1
urpuerkki kirjoitti:
tÄÄLLÄ EI TURISTHEJA KAIVATAYrität kirjottaa hoon oikeahan paikhan mutta epäonnistuit ja lopuksi vielä kirjotat "kyllä upeast tÄÄLLÄ EI TURISTHEJA KAIVATA " varmistaa että olet etelän pelle. Tällaisia etelän pellejä on jo liikaa enontekiöllä sossu luukulla siis uusavuttomia.... jos seuraavan kerran yrität olla paikallinen niin kirjota oikein.
- onhan se näky
huh huh , sano eemeli ........, toella kaunis se jyppurän hotelli - varastonrähjä ja romukasat . ne ovat yleisenä nähtävyytenä hetassa.
- rantatassu
Totta kirjoitat ainakin ja poromiesten takapiha nehän vasta on rähjässä kunnosha
kisuranluita pitkin takapihoja ja haju näin keväällä kauhea on ryöttästä sakkia
Kunnan imagolle haitallista - Dr tutk.
rantatassu kirjoitti:
Totta kirjoitat ainakin ja poromiesten takapiha nehän vasta on rähjässä kunnosha
kisuranluita pitkin takapihoja ja haju näin keväällä kauhea on ryöttästä sakkia
Kunnan imagolle haitallistaKävin läpi otannalla valtavan määrän tämän kunnan kirjoitteluja, enkä missään muualla ole tavannut näin ala-arvoista, vihamielistä ja jopa äärettömän rasistista kirjoittelua, kuin täällä Enontekiön sivuilla Aivan ilmeisesti tavalliset enontekiöläset eivät ole enää vuosiin alentuneet tälle sivustolle.
Veikkaan, että ei mene kauaa, kun tämä sivusto lopetetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499